gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
heb in de auto iedere dag 'bedankt voor je bijdragen' op repeat staan
ik denk als je na 4 dates en zoenen, nog niet durft over te beginnen, dat je er dan sowieso vrij weinig van snaptquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe ja
sws denk ik dat je nog voor veel verrassingen komt te staan als je denkt dat seks het grootste culturele verschil is
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
snap echt 100% srs oprecht to the max niet waarom je niet gewoon zou kunnen vragen hoe ze over seks denkt met oog op alle vooroordelen/taboos/what ever daar allemaal op zit
zou dat zelf iig legitieme vraag vinden als ik 9,5/10 turkse chick was en ik met mezelf zou daten
liever gwn hand onder de kleding, schouder ontbloten, eventueel knoopje losquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.
joquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
ik gun geen enkele whiteboy een relatie met mij
autisten dusquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws als je het lastig vindt iemands grenzen in te schatten en niet wil overrulen.
Ik snap vrij weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk als je na 4 dates en zoenen, nog niet durft over te beginnen, dat je er dan sowieso vrij weinig van snapt
Je verliest zo hard danquote:
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.quote:
Wow wat een haat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:28 schreef Catkiller het volgende:
En als je verliest mag je uit een rietje eten. Win/win, wat er ook gaat gebeuren dus.
Zo bedoel ik het niet, is toch makkelijk om niet te hoeven kauwen.quote:
Je hebt helemaal geen tinder nodig zo te zien.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, is toch makkelijk om niet te hoeven kauwen.
Willow wil niets met mij te maken hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen tinder nodig zo te zien.
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Willow wil niets met mij te maken hebben.
Dat kan al nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen maar ik probeer het gewoon hoor. Als ik win gaan we uit eten.
Hey kleine nootquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.
Jij quote mij ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.
Ik quote noottetje ook.quote:
Jaquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HPLC is net uit de kast gekomen, erg moedig van hem
KLB / [KLB SC] Homoquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
het zijn 2 woordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
gewoon een woordquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Homo'squote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Goedzoquote:
Net zo zoet als jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirtquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
Klein? elke keer als je mij begroet is het weer wat andersquote:
Hard gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
Heeft ook een diepere betekenis vaakquote:
Ik squirt altijd zelf tegen mijn gehemelte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |