Jij quote mij ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ze quote je al wel, dat is al een begin.
Ik quote noottetje ook.quote:
Jaquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HPLC is net uit de kast gekomen, erg moedig van hem
KLB / [KLB SC] Homoquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
het zijn 2 woordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
En als het niet zo is, is het natuurlijk een mooi woord om mensen mee te 'beledigen'.
gewoon een woordquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Homo'squote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Renesite het volgende:
Goedzoquote:
Net zo zoet als jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirtquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
Ik heb nou zo'n lekkere sinaasappel. Echt lekker zoet.
Klein? elke keer als je mij begroet is het weer wat andersquote:
Hard gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
Heeft ook een diepere betekenis vaakquote:
Ik squirt altijd zelf tegen mijn gehemelte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
[..]
altijd lekker als dat sap tegen mn gehemelte aan squirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |