sowquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker verse spareribs halen
Moek altijd aan je moeder denken als ik zo die ribbetjes bekijk
Verwarrend ditquote:
Kaakoperatie in januariquote:
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannendquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat een held ben je ook. tetris..... gelijk dat deuntje weer in mn kop.
Nee want we weten toch al dat jij wintquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook dood worden geschoten, is dit een wedstrijdje zielig doen dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Homo
Geopend door HPLC himself, deel 2 ook en deel 3 ook
quote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 16 december 2016 11:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Homo'seen zeer goede vriend van mij is ook homo en hij is zo lievvv
bah wat een zielige postquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee want we weten toch al dat jij wint
Liever broodje kroketquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had net een haring. En een wit bolletje. Bolletje haring
ja, klopt als je tijd bijna op was. Wordt er nu alweer zenuwachtig van.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannend
Heb je overbeet?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kaakoperatie in januarinu ff alles checken voor anesthesie etc
homoquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had net een haring. En een wit bolletje. Bolletje haring
Schijnt best wel pijn te doen toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kaakoperatie in januarinu ff alles checken voor anesthesie etc
Wowquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker verse spareribs halen
Moek altijd aan je moeder denken als ik zo die ribbetjes bekijk
En alleenquote:
Yes.. een familiekwaaltjequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, klopt als je tijd bijna op was. Wordt er nu alweer zenuwachtig van.
[..]
Heb je overbeet?
Alle vrouwen zijn toch bi-schierig. Alleen mannen kunnen echt hetero zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh, als je een sletje tikt dan weet je dat ze altijd 100% geeft, tissk anders is ze vieze lesbi
aah ja, zo zat het jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch bi-schierig. Alleen mannen kunnen echt hetero zijn.
Nou schijnt wel mee te vallen. Gewoon irritant da je dan niet kan eten enzo.. en een tijdelijke braddie-nek hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Schijnt best wel pijn te doen toch?
Wacht maar, katers kunnen ook 2 dagen duren.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
Een kater op een doordeweekse dag: instant confrontatie met hoe oud je aan het worden bent.
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:28 schreef CristinaYang het volgende:
Een kater op een doordeweekse dag: instant confrontatie met hoe oud je aan het worden bent.
Ik zeg niet dat mannen geen homo kunnen zijn he. Alleen vrouwen noemen zichzelf na lesbische adventures nog "hetero". Zit gewoon geen logica achter.quote:
nee dat was duidelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mannen geen homo kunnen zijn he. Alleen vrouwen noemen zichzelf na lesbische adventures nog "hetero". Zit gewoon geen logica achter.
Neem vrij en ga thuis werken in de kroeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:32 schreef NoelGallagher het volgende:
De helft van de werkdag is voorbij
Neequote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef HRC2020 het volgende:
Post slaap-zak hier nog? Onder een kloon dan bedoel ik
ja, je moest de groeten hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:34 schreef HRC2020 het volgende:
Post slaap-zak hier nog? Onder een kloon dan bedoel ik
Wanneer je de top bereikte toch dan ging dat deuntje sneller.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er was ook zo'n deuntje wat heel snel ging, en vond daardoor echt spannend
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die naar mcdonalds gaan
Inferieur
Nou beledig je mij. Nu moet je bukken. Zo werkt dat.quote:
Big mac menu met vanille milkshake, mc kroket en cheeseburgerquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:30 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik wacht tot de Maestro chicken voor 1 euro gaat. Ding kost 5 euro
rtquote:Op vrijdag 16 december 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die naar mcdonalds gaan
Inferieur
Vies dik varken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Big mac menu met vanille milkshake, mc kroket en cheeseburger
Aanslag voorkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Maatje zei laatst kom we gaan maccie tjappen ik zo van wtf zeg jij nou dan
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die was echt goed dronken jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |