Je kan die nieuwe dan toch koppelen?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:44 schreef sp3c het volgende:
gaat de reeks dan niet kapot?
ik durf niet
Nee dit is gewoon duidelijk en overzichtelijk, geen flauwekulletjes.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:46 schreef YokiKater het volgende:
Ok, maak er dan gewoon een sp3ctopic van, want deze TT is natuurlijk kut.
Volgens mij pakt hij dat wel, alleen de nummertjes zouden niet kloppen maar daar doen we hier toch niet aan.quote:
Henk zou dan precies kunnen vertellen welk nummer we zitten, maar die komt hier echt niet meer hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij pakt hij dat wel, alleen de nummertjes zouden niet kloppen maar daar doen we hier toch niet aan.
Frutselquote:
Frutsel is de enige normale mod hierquote:
Alleen omdat die wat zei je over je tt.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frutsel is de enige normale mod hier
omdat ik hier (bijna) nooit kom zekerquote:Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frutsel is de enige normale mod hier
Dit is deel 1256quote:Op donderdag 15 december 2016 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henk zou dan precies kunnen vertellen welk nummer we zitten, maar die komt hier echt niet meer hoor.
www.taaladvies.nlquote:Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen omdat die wat zei je over je tt.
Je bent gewoon jaloers omdat ik ook eens een keer aardig ben tegen iemand anders dan jijquote:Op donderdag 15 december 2016 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen omdat die wat zei je over je tt.
Bedankt Henkquote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik ook eens een keer aardig ben tegen iemand anders dan jij
Pff klein foutje joh.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
www.taaladvies.nl
dat heb ik deze week nog geleerd in FB
Hassan dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welke mocro heet er nou Henk a zebi?
Die doet het nog tenminste, alleen met slechts 100Mbit maar dat zal wel iets tijdelijks zijn. Win7 krijg ik niet eens goede internetverbinding mee dus valt er weinig te installeren/updaten. Hoerending, gaat gewoon weer Linux op.quote:
Ik ken nog een mattie uit India, die belde mij laatst kon voor 150 euro mijn computerprobleem oplossen.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die doet het nog tenminste, alleen met slechts 100Mbit maar dat zal wel iets tijdelijks zijn. Win7 krijg ik niet eens goede internetverbinding mee dus valt er weinig te installeren/updaten. Hoerending, gaat gewoon weer Linux op.
Ziggo snapt er geen fuck van en zegt dat het niet eens hoort te kunnen, en verwijst mij steeds naar Microsoft of de computerwinkelGa je Microsoft bellen krijg je een computerstemhoer met tig keuzes om uiteindelijk tot de optie te komen "betalen" of "zoek het maar lekker zelf uit op internet"
Fuck dat, ik doe het zelf wel. En als mensen in het vervolg bij mij aankloppen voor computerhulp of advies dan zeg ik dat ze maar een Apple moeten kopen. Wat een ellende zeg, frustrerende tyfuszooi.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken nog een mattie uit India, die belde mij laatst kon voor 150 euro mijn computerprobleem oplossen.
Zal je zijn nummer even DM'en
quote:Op donderdag 15 december 2016 17:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck dat, ik doe het zelf wel. En als mensen in het vervolg bij mij aankloppen voor computerhulp of advies dan zeg ik dat ze maar een Apple moeten kopen. Wat een ellende zeg, frustrerende tyfuszooi.
MENSEN VERNEUKEN MIJN COMPUTERPLEZIER!!quote:
Karma.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef YokiKater het volgende:
Ook echt een paar seconden nadat ik kuthoer zei tegen die Microsoftcomputerrobotstemslet kapte mijn verbinding op Win7 ermee heh.
DAVID!! WAAROM HEB IK VERBINDING MET MIJN NETWERK MAAR GEEN INTERNETS!!!???quote:
Bel de helpdesk even. Zijn morgenochtend weer bereikbaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
DAVID!! WAAROM HEB IK VERBINDING MET MIJN NETWERK MAAR GEEN INTERNETS!!!???
Als ik kabeltje erin doe, wollah verbinding en 5 seconden later.. geen internets. En niets werkt.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Houd je bek man. Niet stoer doen tegen Yoki.
Jawel, moet je hem wel even openschroeven.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een laptop. Ik heb geen andere netwerkkaart en drivers voor de wifi pakt hij niet eens
Je bent de droeftoeter in de spellcheckerfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.quote:
Ik ben al de hele dag bezig man, echt van alles geprobeerd. Heeft het ook gewoon gedaan hoor, en opeens niet meer. En toen weer wel, en nu niet meer. En nu ga ik een schone kali erop pleuren.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel, moet je hem wel even openschroeven.
Ik heb sterk het vermoeden dat je gewoon een brakke driver hebt. Kan je een oude versie proberen?
Die tekst komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de spellcheckerfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
©Tong80 2015quote:Op donderdag 15 december 2016 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die tekst komt mij bekend voor.
Bek dicht dikzak.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, rot op. Even je bek houden tegen Yoki.
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de spellcheckerfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Ga jij nou maar buitenspelen.quote:
Is er via Windows Update geen driver binnengekomen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag bezig man, echt van alles geprobeerd. Heeft het ook gewoon gedaan hoor, en opeens niet meer. En toen weer wel, en nu niet meer. En nu ga ik een schone kali erop pleuren.
Ik ben niet verder gekomen dan 13 updates van 189MB in totaal.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is er via Windows Update geen driver binnengekomen?
Jij bent zelf een fout.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar spellchecken, want in het [ afbeelding ] bericht staan genoeg fouten.
Ga jij maar je spullen maken.quote:
Staan instellingen van netwerkkaart goed? Ipv4/6 instellingen gechecked?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
Maar het vreemdste is dus nog dat Ziggo mij niet kan helpen of uitleggen waarom ik op W10 maar 100Mbit haal, die verwijzen je gewoon door naar Microsoft. Maar dat nummer is gewoon een keuzemenu waarin je uiteindelijk moet kiezen tussen betalen voor hulp en anders zoek je het zelf maar uit op internet.![]()
http://forum-fok.digidip.(...)nl%2Ftopic%2F2345163
Ja, en ik heb hem ook al aan en uit gezet.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Staan instellingen van netwerkkaart goed? Ipv4/6 instellingen gechecked?
Zegt me niks, dus nog steeds ''Viroquote:Op donderdag 15 december 2016 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon een aardige jongen. Harde kern BoF al dik 10 jaar.
Die heb ik ook wel eens aan de telefoon gehad, heeft me proberen uitleggen hoe ik een programmaatje kon installeren die alle problemen zou oplossen. Na een uur heb ik hem toen maar gezegd dat het sowieso niet ging werken op een Apple, en toen werd die boosquote:Op donderdag 15 december 2016 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken nog een mattie uit India, die belde mij laatst kon voor 150 euro mijn computerprobleem oplossen.
Zal je zijn nummer even DM'en
Ja, als je niet mee wil werken is het meteen FUCK Uquote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens aan de telefoon gehad, heeft me proberen uitleggen hoe ik een programmaatje kon installeren die alle problemen zou oplossen. Na een uur heb ik hem toen maar gezegd dat het sowieso niet ging werken op een Apple, en toen werd die boos
Ja ik heb het toen zo lang mogelijk lopen rekken tot ik het beu wasquote:Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, als je niet mee wil werken is het meteen FUCK U
Je had dat eigenlijk moeten opnemen
De eckte ecktequote:Op donderdag 15 december 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zegt me niks, dus nog steeds ''Viro''
*famfarequote:Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze verdien je door minimaal 2 missies met de knokploeg uit te dienen.quote:
Gewoon even langs d4v1d en Kabuf dus, hoef je niet eens sterk te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Deze verdien je door minimaal 2 missies met de knokploeg uit te dienen.
Ik heb vandaag een nieuwe zorgverzekering afgesloten bij Besured.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:14 schreef YokiKater het volgende:
Ik kwam net een goed wachtwoord tegen: davidsucks
Ik moest hard lachen.
Gebruikt die mailserver TLS?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe zorgverzekering afgesloten bij Besured.
Kreeg het wachtwoord voor de persoonlijke omgeving (voor declaraties enzo) als platte tekst in de email
Iedereen gaat ook over jouw moeder heen, maar die is ook nog niet bekend door heel Nederland.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef Specularium het volgende:
Is het wel handig om bij een zorgverzekeraar te gaan die niemand kent?
Deze is niet echt heel sterk.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook over jouw moeder heen, maar die is ook nog niet bekend door heel Nederland.
Je moet ergens beginnen, uiteindelijk komt het wel voor de bakker.
Sloeg gewoon nergens op, geen inkopper of niks.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is niet echt heel sterk.
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en ik heb hem ook al aan en uit gezet.
Ik vond hem best leuk.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is niet echt heel sterk.
Moet je je ha .. haha nee beterschap hoor.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet je je ha .. haha nee beterschap hoor.
Nu pasquote:
Nee maar ik neem nu pas de tijd om te juichen.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar ik neem nu pas de tijd om te juichen.
11.00? Had je maar een werkdag van 2 uur?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:55 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah.
Ik heb sinds gisteren, 11u, weekend
Had de week vrij voor m'n scriptie. Gisteren van 9 tot 11 scriptiebespreking en daarna niks meer gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
11.00? Had je maar een werkdag van 2 uur?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Had de week vrij voor m'n scriptie. Gisteren van 9 tot 11 scriptiebespreking en daarna niks meer gedaan![]()
Tenminste, niks voor werk of studie in ieder geval.
Ik had het toch niet tegen jou?quote:
De vraag aan mij was toch ook niet in DM.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, je zegt het in een topic, anders moet je DMen eh.
18u bij het fietsenhok?quote:
Gezelligquote:
Ja is goed. Mag m'n hond mee?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neem jij een vuurkorfje mee? zorg ik voor de cola en chips.
De hond mag mee, en natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:50 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja is goed. Mag m'n hond mee?
Wel paprikachips toch?
Oei dat is vervelend.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn achterruitsproeier doet het niet.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Iedereen zit driftig mee te pennen met het dictee, denk ik.
Ik wel. 10/10 denk ik.quote:
Uhm, ik weet niet hoeveel je er maximaal fout kan hebben. Maar de beste had maar 6 fout.quote:
Ik deed eerder wel eens mee, maar weet het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet hoeveel je er maximaal fout kan hebben. Maar de beste had maar 6 fout.
Gemist dit jaar. Spijtig, ik kan er altijd wel van genietenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Iedereen zit driftig mee te pennen met het dictee, denk ik.
'Obama's geboortecertificaat is vals'quote:Op maandag 19 december 2016 15:05 schreef Yiha3 het volgende:
Waarom komt het geboortecertificaat van Obama niet in het nieuws? Ze is door verschillende, onafhankelijk van elkaar, instanties onderzocht?
ok, dank uquote:Op maandag 19 december 2016 15:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
'Obama's geboortecertificaat is vals'
of je kijkt even twee keer
quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker en ik waren bij je moeder, maar inmiddels zij we er weer
Nou dan is er tenminste geen ramp geweestquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, we hebben gister geschaatst en aan de bar gezetendus wel goed.
Hoe is het met paps?
Wanneer zou je meer weten?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan is er tenminste geen ramp geweest![]()
Ja weten we nog niet. Dus afwachten.
Ja tot nu was de bedoeling dat 3 jan de uitslag is. Maar de punctie die vandaag zou moeten gebeuren is verplaatst naar morgen omdat dat ding kapot is. En nog een scan verplaatst naar vrijdag.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tot nu was de bedoeling dat 3 jan de uitslag is. Maar de punctie die vandaag zou moeten gebeuren is verplaatst naar morgen omdat dat ding kapot is. En nog een scan verplaatst naar vrijdag.
Nah ben niet zo van de onzekerheid. En dan hebben we het nog niet eens erover hoe hij zich voeltquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
Druk voor en na de feestdagen dus nog.
Benauwd dus?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ben niet zo van de onzekerheid. En dan hebben we het nog niet eens erover hoe hij zich voelt![]()
Gisteren wel zon longfunctietest gedaan en op dit moment werkt er maar 1 long.
Hopen maar dat het allemaal meevalt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en verschrikkelijk moe. Dat had die wel al een tijdje. Maar mentaal weet ik niet.
Dus dat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hopen maar dat het allemaal meevalt.
Welke? En vergeet de chocolade beignets niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst een pizza van domino's bestellen
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst een pizza van domino's bestellen
Dat weet ik nog niet, ben helemaal waus op die site aan het zoeken naar alles.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke? En vergeet de chocolade beignets niet.
Large perfect peperoni met extra champignonsquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ben helemaal waus op die site aan het zoeken naar alles.
Misschien is het wel een kutvestigingquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is hier net 2 dagen open, dus moet nog maar afwachten of het allemaal wel lekker is.
Misschien, zie ook half om half.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Large perfect peperoni met extra champignons
Doe je een halve perfect peperoni met extra champignons en een halve andere pizzaquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien, zie ook half om half.
Ja, met een HDMI kabel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens. Denken jullie dat ik mijn pc kan aansluiten op mijn smart tv en die als beeldscherm kan gebruiken?
Ah die heb ik natuurlijk voor de playstation. Als ik dat dan aansluit en de tv aanzet is het dan automatisch een beeldscherm voor de pc?quote:
Jep.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah die heb ik natuurlijk voor de playstation. Als ik dat dan aansluit en de tv aanzet is het dan automatisch een beeldscherm voor de pc?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de roast of Gordon?
Ja dat heb ik want dat heeft dit beeldscherm ook. Dus kan ook gewoon de hele set verplaatsenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
Moet je natuurlijk wel een HDMI ingang in je PC hebben.
Ja, waarschijnlijk kun je het ook wel draadloos streamen via wifi, maar weet niet hoe dat allemaal werktquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik want dat heeft dit beeldscherm ook. Dus kan ook gewoon de hele set verplaatsen
Ik heb de line-up gezien. Dus nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Specularium het volgende:
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:31 schreef Specularium het volgende:
Okequote:Op dinsdag 20 december 2016 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar de slaapkamer waar ik ze niet hoor.
Vorig? jaar was je er nog mod.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk mens. Wat haat ik SR
Gewoon je hele plafond en muren met dit behangen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is die bass waarvan iedereen zegt dat ze het niet zijn.
Ja heb ik toevallig niet liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon je hele plafond en muren met dit behangen.
[ afbeelding ]
Onee, het was Specularium vorig jaar een beetje, die er volgens mij ook een schijthekel aan heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:40 schreef timmmmm het volgende:
Maar nee, ik kan me niet herinneren dat ik daar mod van was. Maar dat kan dus aan mij liggen
Vertelquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb de line-up gezien. Dus nee.
Bridget Maasland, Sophie Hilbrand, Jorgen Raymann. Moet ik doorgaan?quote:
Dat is niet aardig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:43 schreef timmmmm het volgende:
Van mij mag er gewoon een vrachtwagen naar binnen rijden, teringgedoe
Of je rijdt een vrachtwagen bij een moskee naar binnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:43 schreef timmmmm het volgende:
Van mij mag er gewoon een vrachtwagen naar binnen rijden, teringgedoe
Frank van Elende, die hoeft van mij ook niet zo, met zijn hoitjes.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:43 schreef timmmmm het volgende:
Zeker met die ongewassen smerige aap, hoe heet ie ook alweer
Of een vrachtwagen bij je moeder, wordt die tunnel eindelijk weer eensvoor in ieder geval de helft opgevuldquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of je rijdt een vrachtwagen bij een moskee naar binnen.
Gooi het eruit timmm.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of een vrachtwagen bij je moeder, wordt die tunnel eindelijk weer eensvoor in ieder geval de helft opgevuld
Nee joh. Helemaal niet gemerktquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie merken het wellicht aan mijn gemoedstoestand, ik heb vandaag niet zo'n goede dag
Wil je een dagboekbericht schrijven?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, jullie merken het wellicht aan mijn gemoedstoestand, ik heb vandaag niet zo'n goede dag
Neuj, viel niet op.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Ja. Met een mes. Op mijn bovenbenenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je een dagboekbericht schrijven?
Oeh mogen wij ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Met een mes. Op mijn bovenbenen
Nah super vreemd. Belde net aan bij de buren met een mes in mijn hand en ze gooien gewoon de deur dichtquote:
Mes moet je ook achter je rug houdenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah super vreemd. Belde net aan bij de buren met een mes in mijn hand en ze gooien gewoon de deur dicht
Ja leermomentje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mes moet je ook achter je rug houden
Dat mag. Die mogen allemaal de groeten aan hun moeders doenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:48 schreef Fokker89 het volgende:
Dit topic staat nu vol in de aandacht van de AIVD door alle uitingen hier.
Ja, want ze kunnen echt niet achterhalen wie je bentquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Is maar goed dat ik hier onder een nickname zit.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat de AIVD mijn SR-haat wel begrijpt. Vrachtwagen of niet. Jasmijn komen ze vannacht wel even van haar bed lichten
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Is maar goed dat ik hier onder een nickname zit.
Maar ik heb nog helemaal niks gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want ze kunnen echt niet achterhalen wie je bent
Als ze willen staan ze binnen 24 uur bij je op de stoep.
Maar dan hebben ze de foto's erbij. Dan gaan ze heus wel gewoon lekker iemand zonder snor van haar bed lichtnequote:Op dinsdag 20 december 2016 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want ze kunnen echt niet achterhalen wie je bent
Als ze willen staan ze binnen 24 uur bij je op de stoep.
Eerst even met het hele Arrestatieteam er boven op, en dan meenemenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze de foto's erbij. Dan gaan ze heus wel gewoon lekker iemand zonder snor van haar bed lichtne
Oh dus ben gewoon veilig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze de foto's erbij. Dan gaan ze heus wel gewoon lekker iemand zonder snor van haar bed lichtne
Ik vermoed dat ik er dan niet bij ben, maar dan kijk ik het morgen ofzo wel even terug als het een goede show isquote:
Dat is hier opgenomenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ge-reclame~a6eee9da/
Wat een zeikerds zeg, alsof hun expres die reclame wisten te plannen
Schuld van de NPO. Je bent toch niet dom ofzo, iedere mongool snapt dat je dat niet precies daarna moet doen. Je bent ook een ruggengraatloze slapzak als je dan je excuses aan gaat biedenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ge-reclame~a6eee9da/
Wat een zeikerds zeg, alsof hun expres die reclame wisten te plannen
Ja, maar die hebben het ook niet zo snel door denk ik. Is gewoon een beetje ongelukkig, maar mensen moeten niet overal zo over zeiken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schuld van de NPO. Je bent toch niet dom ofzo, iedere mongool snapt dat je dat niet precies daarna moet doen. Je bent ook een ruggengraatloze slapzak als je dan je excuses aan gaat bieden
Ik neem altijd 2 Big Tasty's, maar kom niet zo vaak bij de mac.quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Van Barneveld: "Vroeger nam ik gewoon een tweede Big Mac"
Wat een god
quote:Op dinsdag 20 december 2016 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm tafel past niet in de slaapkamer
Je kan gewoon verwachten dat het zwaar gaat tegenvallen. Misschien 1 of 2 goede grappen en de rest gewoon pure aids. Toch ga ik er voor zitten met een zakje chips.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:33 schreef Specularium het volgende:
Oei, die roast line-up is inderdaad behoorlijk David.
Wie zitten er in het dreamteam die de grappen hebben bedacht?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan gewoon verwachten dat het zwaar gaat tegenvallen. Misschien 1 of 2 goede grappen en de rest gewoon pure aids. Toch ga ik er voor zitten met een zakje chips.
Waarschijnlijk Jandino en Jan-Jaap.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zitten er in het dreamteam die de grappen hebben bedacht?
Henk en Gerard.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zitten er in het dreamteam die de grappen hebben bedacht?
Jan-Jaap is goed. Jandino kun je niet zien als de lichten uit zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Jandino en Jan-Jaap.
Dit gaan ze sowieso nog 150 keer herhalen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Iemand mort me vanavond of morgdn even een terugkijklinkje geven.
Waarschijnlijk de komende 6 maanden minstens 3 keer per dag.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit gaan ze sowieso nog 150 keer herhalen.
Dan ligt timmm elke keer in bad.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om 2230 al de eerste herhalingquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de komende 6 maanden minstens 3 keer per dag.
Ja gelukkig heeft CC 2 zenders, al dat aanbod kunnen ze niet op 1 zender kwijt natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om 2230 al de eerste herhaling, morgenavond om 1855 ook.
Die heeft zweepjes en een voorbindding.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:50 schreef Specularium het volgende:
Bridget is nog steeds wel een lekkere slettebak.
Auchquote:Op dinsdag 20 december 2016 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Punctieding is nog steeds niet gemaakt. Nu ligt die aan zuurstof in het ziekenhuis
Ja nou en. In mijn bedje heb ik alleen de normale zenders, niet de zenders uit het ziggokastje. En ik kijk graag naar gordon als ik in mijn bedje lig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je van die horizonshit? Anders kan ik misschien morgen wel wat rochelen, moet ik even kijken. Wat voor tijdstip wil je kijken?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja nou en. In mijn bedje heb ik alleen de normale zenders, niet de zenders uit het ziggokastje. En ik kijk graag naar gordon als ik in mijn bedje lig.
Sinds wanneer is die grappig geworden eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:59 schreef Specularium het volgende:
Peter Pannenkoek is wel erg goed.
Timmm vindt dat ook leuk.
Ik heb helemaal niks. Ik wil gewoon een linkje dat ik het terug kan kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je van die horizonshit? Anders kan ik misschien morgen wel wat rochelen, moet ik even kijken. Wat voor tijdstip wil je kijken?
Dit is geen minuutje van Dieuwke.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die grappig geworden eigenlijk?
IK REGEL WEL WAT JONGUH!!! ANDERS GEEF IK GEWOON TOCH EVEN MIJN INLOG. KOMT GOED!quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:00 schreef timmmmm het volgende:
IS DAT NOU TEVEEL GEVRAAGD YOKI NOU NOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |