whyquote:Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef Pensylvania het volgende:
heb nog aan je gedacht gisteren crip
Wrm dichtquote:Op donderdag 15 december 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
baal wel dat bradgetv topic dicht is
Sorry..quote:Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je wel even op houden met de sfeer hier verpesten? dank je wel.
Jij bent toch Niels?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
varkensrollade gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
was op eigen verzoek las ik. hij ging zich weer afzonderen van fora.quote:
sorry dacht dat je hardhorend wasquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
varkensrollade gegetenhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
varkensrollade gegetenJullie Moslims weten niet hoe lekker varkensrollade is (haha).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, christina yangquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Sorry..
Gebrek aan vitamientjes D word ik agressief. Die supplement-pillen werken niet. Post hier geen geneeskunde student?
Julliequote:Op donderdag 15 december 2016 12:55 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Jullie Moslims weten niet hoe lekker varkensrollade is (haha).
Zal wel weerquote:Op donderdag 15 december 2016 12:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
was op eigen verzoek las ik. hij ging zich weer afzonderen van fora.
I know, in mijn ogen valt dat er dan ook onderquote:
Gvd. Ja.quote:
Was geintjequote:Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, in mijn ogen valt dat er dan ook onder
Ik heb ook geen opleiding afgerond.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.
Je dient eerst de basis te kennen, daarna leer je bepaalde uitdrukkingen.
Il heb een huisarts die is Irakees. Dezelfde rotzooi als de autochtone huisartsen. Ik zeg het je.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:57 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit naar artsen toe onder de 40.
Ik maak een YouTubekanaal waarin ik Allerhanderecepten maak.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Opleiding zegt tegenwoordig niet meer zo veel, je haalt pas echt money binnen als je op youtube zit.
Zo scheef he. Waar gaat dit toch heen met de wereld?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Opleiding zegt tegenwoordig niet meer zo veel, je haalt pas echt money binnen als je op youtube zit.
Gezellig. Dat lukt ons vast wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom gaan we keer samen eten en roddelen over FOK!kers
hehehehehequote:
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Kan wel doen maar dan ga je doodquote:Op donderdag 15 december 2016 13:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.
hoiquote:Op donderdag 15 december 2016 13:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.
Zouden wij dat niet doen??quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom gaan we keer samen eten en roddelen over FOK!kers
Oh vraagt ie dat aan meerdere mensen? dus zo speciaal zijn wij niet. Had het ook kunnen weten... naar de dames toe net zo'n sletquote:
Hij liegt hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vraagt ie dat aan meerdere mensen? dus zo speciaal zijn wij niet. Had het ook kunnen weten... naar de dames toe net zo'n sletecht walgelijk.
mijn Night Elf Mohawk ookquote:Op donderdag 15 december 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn gta poppetjes hebben ook allemaal veel stamina
Nee, en rare vriend heb jequote:Op donderdag 15 december 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Srs vraag aan de mannen hier, zou je je helemaal uitkleden en met je gezicht in een kussen gaan liggen met je achterste zo omhoog, ondersteund door je knieën, en je dan volledig uit laten wonen door een woedende Pharkus? Die echt met rood aangelopen gezicht en bezweet voorhoofd voorzien van bijna knappend adertje zijn lusten botviert op je endeldarm?
Ik niet hoor, vraag het voor een vriend.
Wat een heerlijk nummerquote:
bedankt dat je dit voor me doet manquote:Op donderdag 15 december 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Srs vraag aan de mannen hier, zou je je helemaal uitkleden en met je gezicht in een kussen gaan liggen met je achterste zo omhoog, ondersteund door je knieën, en je dan volledig uit laten wonen door een woedende Pharkus? Die echt met rood aangelopen gezicht en bezweet voorhoofd voorzien van bijna knappend adertje zijn lusten botviert op je endeldarm?
Ik niet hoor, vraag het voor een vriend.
npquote:Op donderdag 15 december 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
bedankt dat je dit voor me doet man
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn gta poppetjes hebben ook allemaal veel stamina
Ik weet het allemaal niet meer. Ben behoorlijk in de war.quote:
En staminaquote:Op donderdag 15 december 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nummerheerlijk wijffie ook met heerlijke stem.
Neequote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mag ik aan je rollen zitten?
waar bemoei jij je tegen?quote:
ja jongeeeeequote:Op donderdag 15 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het allemaal niet meer. Ben behoorlijk in de war.
Ja. Stop.quote:
altijd cool om je poppetjes te upgradenquote:
Ben er alweer een tijdje en die ex is al lang terug naar haar eigen land.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief doen tegen Zosk, straks verdwijnt hij weer.
Stop.quote:
Opgeruimd staat netjes. Gele pannenkoek.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lief doen tegen Zosk, straks verdwijnt hij weer.
Geen idee, durf nooit te kijken.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:23 schreef Pensylvania het volgende:
Zosk, kan jouw piemeltje nog verder krimpen als het koud is?
Soms als ze sip is en het even niet meer ziet zitten kijkt ze even uit het raam en vormt de woorden "zeven centimeter" in haar hoofd, voorzien van een lach en een traan.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben er alweer een tijdje en die ex is al lang terug naar haar eigen land.
Akkoord. Dat is een pleonasme. :squote:Op donderdag 15 december 2016 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stop.
[..]
Opgeruimd staat netjes. Gele pannenkoek.
Tijdens volle maan.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms als ze sip is en het even niet meer ziet zitten kijkt ze even uit het raam en vormt de woorden "zeven centimeter" in haar hoofd, voorzien van een lach en een traan.
Beetje hypocriet dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:24 schreef Oberkullie het volgende:
Willen jullie aub een keer normaal doen
Ben je me zat? Neem een FOK!abonnement.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:24 schreef Oberkullie het volgende:
Willen jullie aub een keer normaal doen
Geregeld.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soms als ze sip is en het even niet meer ziet zitten kijkt ze even uit het raam en vormt de woorden "zeven centimeter" in haar hoofd, voorzien van een lach en een traan.
Ik.quote:
Jij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |