Hij liegt hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vraagt ie dat aan meerdere mensen? dus zo speciaal zijn wij niet. Had het ook kunnen weten... naar de dames toe net zo'n sletecht walgelijk.
mijn Night Elf Mohawk ookquote:Op donderdag 15 december 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn gta poppetjes hebben ook allemaal veel stamina
Nee, en rare vriend heb jequote:Op donderdag 15 december 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Srs vraag aan de mannen hier, zou je je helemaal uitkleden en met je gezicht in een kussen gaan liggen met je achterste zo omhoog, ondersteund door je knieën, en je dan volledig uit laten wonen door een woedende Pharkus? Die echt met rood aangelopen gezicht en bezweet voorhoofd voorzien van bijna knappend adertje zijn lusten botviert op je endeldarm?
Ik niet hoor, vraag het voor een vriend.
Wat een heerlijk nummerquote:
bedankt dat je dit voor me doet manquote:Op donderdag 15 december 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Srs vraag aan de mannen hier, zou je je helemaal uitkleden en met je gezicht in een kussen gaan liggen met je achterste zo omhoog, ondersteund door je knieën, en je dan volledig uit laten wonen door een woedende Pharkus? Die echt met rood aangelopen gezicht en bezweet voorhoofd voorzien van bijna knappend adertje zijn lusten botviert op je endeldarm?
Ik niet hoor, vraag het voor een vriend.
npquote:Op donderdag 15 december 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
bedankt dat je dit voor me doet man
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mijn gta poppetjes hebben ook allemaal veel stamina
Ik weet het allemaal niet meer. Ben behoorlijk in de war.quote:
En staminaquote:Op donderdag 15 december 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nummerheerlijk wijffie ook met heerlijke stem.
Neequote:Op donderdag 15 december 2016 13:12 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
mag ik aan je rollen zitten?
waar bemoei jij je tegen?quote:
ja jongeeeeequote:Op donderdag 15 december 2016 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het allemaal niet meer. Ben behoorlijk in de war.
Ja. Stop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |