Gvd. Ja.quote:
Was geintjequote:Op donderdag 15 december 2016 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I know, in mijn ogen valt dat er dan ook onder
Ik heb ook geen opleiding afgerond.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.
Je dient eerst de basis te kennen, daarna leer je bepaalde uitdrukkingen.
Il heb een huisarts die is Irakees. Dezelfde rotzooi als de autochtone huisartsen. Ik zeg het je.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:57 schreef Crip het volgende:
Ik ga nooit naar artsen toe onder de 40.
Ik maak een YouTubekanaal waarin ik Allerhanderecepten maak.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Opleiding zegt tegenwoordig niet meer zo veel, je haalt pas echt money binnen als je op youtube zit.
Zo scheef he. Waar gaat dit toch heen met de wereld?quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Opleiding zegt tegenwoordig niet meer zo veel, je haalt pas echt money binnen als je op youtube zit.
Gezellig. Dat lukt ons vast wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom gaan we keer samen eten en roddelen over FOK!kers
hehehehehequote:
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.quote:Op donderdag 15 december 2016 13:00 schreef Crip het volgende:
Kan wel doen maar dan ga je doodquote:Op donderdag 15 december 2016 13:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.
hoiquote:Op donderdag 15 december 2016 13:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb liever dat er iemand op mij gaat zitten.
Zouden wij dat niet doen??quote:Op donderdag 15 december 2016 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom gaan we keer samen eten en roddelen over FOK!kers
Oh vraagt ie dat aan meerdere mensen? dus zo speciaal zijn wij niet. Had het ook kunnen weten... naar de dames toe net zo'n sletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |