whyquote:Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef Pensylvania het volgende:
heb nog aan je gedacht gisteren crip
Wrm dichtquote:Op donderdag 15 december 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
baal wel dat bradgetv topic dicht is
Sorry..quote:Op donderdag 15 december 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je wel even op houden met de sfeer hier verpesten? dank je wel.
Jij bent toch Niels?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
varkensrollade gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
was op eigen verzoek las ik. hij ging zich weer afzonderen van fora.quote:
sorry dacht dat je hardhorend wasquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen.
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
varkensrollade gegetenhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
varkensrollade gegetenJullie Moslims weten niet hoe lekker varkensrollade is (haha).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, christina yangquote:Op donderdag 15 december 2016 12:53 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Sorry..
Gebrek aan vitamientjes D word ik agressief. Die supplement-pillen werken niet. Post hier geen geneeskunde student?
Julliequote:Op donderdag 15 december 2016 12:55 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Jullie Moslims weten niet hoe lekker varkensrollade is (haha).
Zal wel weerquote:Op donderdag 15 december 2016 12:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
was op eigen verzoek las ik. hij ging zich weer afzonderen van fora.
I know, in mijn ogen valt dat er dan ook onderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |