dat is niet lief om over onze medelanders te zeggenquote:
beide ziltig. dat dan weer welquote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een contrast tussen TARDIS. zijn gewenste mossel en Pensy gekookte zeeuwse mossel
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad je dit af. Ik kan het weten, want zit in de bodemsector.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Word echt een beetje verdrietig van die reacties in dat topic. Die mensen snappen er maar mijn idee geen zak van.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
nog gehuild?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Word echt een beetje verdrietig van die reacties in dat topic. Die mensen snappen er maar mijn idee geen zak van.
Ex-collega, bijgenaamd 'De Mosselman' afkomstig uit Yrseke geloof ik eerder.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig niet, vannacht was eerder zo'n keer dat je op een gegeven moment niet meer wat voor of achter is, of je eigen achternaam. Niet gehuild, wel goed geslapen.quote:
ze noemen mij ook de mosselmanquote:Op donderdag 15 december 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ex-collega, bijgenaamd 'De Mosselman' afkomstig uit Yrseke geloof ik eerder.
Heel erg goed!quote:Op donderdag 15 december 2016 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toevallig niet, vannacht was eerder zo'n keer dat je op een gegeven moment niet meer wat voor of achter is, of je eigen achternaam. Niet gehuild, wel goed geslapen.
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 11:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Staat me bij dat jij geneeskunde ging doen, klopt dat? Zo ja, hoe bevalt het?
Het ging eigenlijk om mosselen maar autocorrect naar natte kut, weet ook niet hoe of wat verder. Straks Apple bellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
TS komt seksueel gefrustreerd over? waarom? te veel lego gehad?
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om mosselen maar autocorrect naar natte kut, weet ook niet hoe of wat verder. Straks Apple bellen.
Touche.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dan corrigeerde het naar 'bierflesje in mijn anus'.
Gewoon doen toch yoloquote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
als jij hetzelfde wilde reageren als ik dan kan dat zomaar kloppenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
whutquote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
huh?? snap niks meer van dit gesprekquote:Op donderdag 15 december 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
ik snap er nog steeds niks van maar toch:quote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
karmaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moest er zelf om lachen en toen ging het lachen over in een hele pijnlijke hoestbui echt kut
Ga lekker kotsen dan over Zeer terwijl 'ie in Hermanns' aars roert.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik snap er nog steeds niks van maar toch:
SOW
Whut?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker kotsen dan over Zeer terwijl 'ie in Hermanns' aars roert.
Over walgelijk gesproken.
vanavond 8 uur achter de hema, bring your own sausagequote:
ik heb het nog steeds niet door. Maar zit met mijn gedachte ook al in de kroeg want deze jonge heeft lekker lang weekend na vandaag!quote:Op donderdag 15 december 2016 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
Nou pensyl als je het nou nog steeds niet doorhebt hou ik ermee op.
Lees 'ns wat terug over je interaktie met mij. Zit een naar patroon in.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:16 schreef zeer het volgende:
Toen was Niels gwn nog de iets onaangepaste maar slightly grappige alcoholist.
zou je willen ober? interactie met mij?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Lees 'ns wat terug over je interaktie met mij. Zit een naar patroon in.
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:19 schreef Oberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
Ik kan geen Engelsquote:Op donderdag 15 december 2016 12:19 schreef Oberkullie het volgende:
M'n Engels zal dan niet 100% perfect zijn, maar ik krijg altijd complimenten over m'n Engels van mensen wiens moedertaal het is.
Lang genoeg met Amerikanen, Britten en Ieren gewerkt om te weten hoe bepaalde uitdrukkingen gebezigd dienen te worden.
Ik heb maar havo Engels en mbo technisch engels. Daarna leerde ik het pas. Als je dag in, dag uit Engelstalige handleidingen leest en met Amerikanen/Britten/Ieren omgaat leer je het vanzelf.quote:
Ik ga ervanuit dat fok! goed beveiligd is tegen code execution. Hoe wil je dat dan doen? Naaktfoto plaatsen van je leleke boobies inclusief je kop?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat fok! goed beveiligd is tegen code execution. Hoe wil je dat dan doen? Naaktfoto plaatsen van je leleke boobies inclusief je kop?
niels toch? of ging het daar niet over?quote:
sowdejuuquote:Op donderdag 15 december 2016 12:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat fok! goed beveiligd is tegen code execution. Hoe wil je dat dan doen? Naaktfoto plaatsen van je leleke boobies inclusief je kop?
ik heb geen flauw idee broer. ik snap er al een aantal posts niks meer van waar het over gaatquote:Op donderdag 15 december 2016 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
niels toch? of ging het daar niet over?
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
Je opmerking zaagt geen planken. Waarom dan toch zo vaak sex met elkaar gehad?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee broer. ik snap er al een aantal posts niks meer van waar het over gaat
nou hplc plaatst zo te zien in elk geval wel niels quotesquote:Op donderdag 15 december 2016 12:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee broer. ik snap er al een aantal posts niks meer van waar het over gaat
omdat ik van de kleur oranje houdtquote:Op donderdag 15 december 2016 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je opmerking zaagt geen planken. Waarom dan toch zo vaak sex met elkaar gehad?
haha zag het net inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
baal wel dat bradgetv topic dicht is
Mijn boek of boek van Niels?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nou hplc plaatst zo te zien in elk geval wel niels quotes
Wacht op zijn boek.
Jouw boek met niels quotes. Maar van niels zelf mag ook.quote:
maar öberquote:Op donderdag 15 december 2016 12:43 schreef Oberkullie het volgende:
Achter de ellebogen vaak. Ik hou niet zo van de mentaliteit, maar ja, ik ben dan een Rotterdammer. Ook niet echt fijn volk, maar je krijgt het wel recht voor je raap. Da's het voordeel met ons. Wij winden er geen doekjes om.
ohhhhh ik snapte het al niet. doe es ff iets doms zeggen. kan ik je quoten. Hoor ik er toch een beetje bijquote:
Misschien kan hij coauteur worden.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw boek met niels quotes. Maar van niels zelf mag ook.
co-quoteur?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kan hij coauteur worden.
Zou wel leuk zijn, idd.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kan hij coauteur worden.
zit je me nou te versierenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is dit voor homofiele begroeting?
Wil je wel even op houden met de sfeer hier verpesten? dank je wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:49 schreef Tamabralski het volgende:
Fuck Fok! Fuck Rotterdamnerds.
Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |