Het ging eigenlijk om mosselen maar autocorrect naar natte kut, weet ook niet hoe of wat verder. Straks Apple bellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
TS komt seksueel gefrustreerd over? waarom? te veel lego gehad?
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om mosselen maar autocorrect naar natte kut, weet ook niet hoe of wat verder. Straks Apple bellen.
Touche.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dan corrigeerde het naar 'bierflesje in mijn anus'.
Gewoon doen toch yoloquote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
als jij hetzelfde wilde reageren als ik dan kan dat zomaar kloppenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:57 schreef Oberkullie het volgende:
whutquote:Op donderdag 15 december 2016 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik juig het toe. Met alle respekt, maar dat maakt je nog geen sportman.
Voor zover ik weet zijn Prof en ik de enigen hier die serieus sport beoefenen. Misschien vergeet ik nog iemand, maar dat is het wel.
2 keer per week joggen, ok dat is goed. 2 keer per week naar de gym en niet je tijd daar verlullen nog steeds goed. Echter, serieus met sport bezig zijn is een dagelijks iets, liefst meermalen over de dag verdeeld.
Heb makkelijk praten daarin moet ik toegeven. M'n moeder is professioneel sportlerares turnen geweest. Met de paplepel hier
huh?? snap niks meer van dit gesprekquote:Op donderdag 15 december 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ok, goede reis. Wacht me maar op op R'dam CS. Trap ik ff jullie koppen achterstevoren.
ik snap er nog steeds niks van maar toch:quote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom het resulteerde in perm, dus hou nou maar gewoon je muil heh sukkeltje. Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Ik heb gezegd.
karmaquote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moest er zelf om lachen en toen ging het lachen over in een hele pijnlijke hoestbui echt kut
Ga lekker kotsen dan over Zeer terwijl 'ie in Hermanns' aars roert.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:06 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik snap er nog steeds niks van maar toch:
SOW
Whut?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga lekker kotsen dan over Zeer terwijl 'ie in Hermanns' aars roert.
Over walgelijk gesproken.
vanavond 8 uur achter de hema, bring your own sausagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |