dat is niet lief om over onze medelanders te zeggenquote:
beide ziltig. dat dan weer welquote:Op donderdag 15 december 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een contrast tussen TARDIS. zijn gewenste mossel en Pensy gekookte zeeuwse mossel
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad je dit af. Ik kan het weten, want zit in de bodemsector.
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Word echt een beetje verdrietig van die reacties in dat topic. Die mensen snappen er maar mijn idee geen zak van.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
nog gehuild?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Word echt een beetje verdrietig van die reacties in dat topic. Die mensen snappen er maar mijn idee geen zak van.
Ex-collega, bijgenaamd 'De Mosselman' afkomstig uit Yrseke geloof ik eerder.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Toevallig niet, vannacht was eerder zo'n keer dat je op een gegeven moment niet meer wat voor of achter is, of je eigen achternaam. Niet gehuild, wel goed geslapen.quote:
ze noemen mij ook de mosselmanquote:Op donderdag 15 december 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ex-collega, bijgenaamd 'De Mosselman' afkomstig uit Yrseke geloof ik eerder.
Heel erg goed!quote:Op donderdag 15 december 2016 11:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Toevallig niet, vannacht was eerder zo'n keer dat je op een gegeven moment niet meer wat voor of achter is, of je eigen achternaam. Niet gehuild, wel goed geslapen.
hahaquote:Op donderdag 15 december 2016 11:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Staat me bij dat jij geneeskunde ging doen, klopt dat? Zo ja, hoe bevalt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |