Godverdomme amaquote:Op donderdag 15 december 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Nee sorry ik heb mij nu alweer bedacht.
Sorry hoor maar er zijn weinig mensen die voor nog meer drama kunnen zorgen dan bradge.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:36 schreef Moira. het volgende:
Maar dan nog, zou het niet mooi zijn als de Braad wat competitie heeft als 'ie terug is?
zigsag had bijv. een tof kanaal, weet niet of hij ook vlogt?
Uiteraard, maar is het echt de drama wat trekt dan? Ik kan me voorstellen dat er meer entertainende en minder frustrerende dingen te bedenken zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 00:39 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Sorry hoor maar er zijn weinig mensen die voor nog meer drama kunnen zorgen dan bradge.
Nu ook weer: Rust in zijn leven2016 is inmiddels bijna voorbij en er is nog geen pakket berzorgt en nog geen kilo af, ook is dat hok nog niet gerenoveerd (tapijt ligt er al
) en die twingo nog niet gewassen.
Drama en leedvermaak natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2016 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar is het echt de drama wat trekt dan? Ik kan me voorstellen dat er meer entertainende en minder frustrerende dingen te bedenken zijn
Ah je bent alweer terug?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben nog wel een vloggende FOK!ker, alleen heb ik voorlopig even geen behoefte meer aan al die aandacht, is voorlopig wel leuk geweest
Kanaal bestaat nog, vloggen doe ik nog, FOK!ker ben ik ook nog, alleen voorlopig zal ik mij niet meer laten zien hier, that's all.
Braddie voelt de hete adem van mogelijke concurrentie in zijn nek natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 05:39 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ah je bent alweer terug?
Wie niet forumt is geen vloggende FOK!ker.
Je enige kijkers waren FOK!kers toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben nog wel een vloggende FOK!ker, alleen heb ik voorlopig even geen behoefte meer aan al die aandacht, is voorlopig wel leuk geweest
Kanaal bestaat nog, vloggen doe ik nog, FOK!ker ben ik ook nog, alleen voorlopig zal ik mij niet meer laten zien hier, that's all.
Nou om te beginnen gewoon een introductiefilmpje van wie je bent en wat je doet, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 december 2016 08:27 schreef Elvi het volgende:
Ik zou niet weten waar ik over zou moeten vloggen
Vriendschappen, werk (of het niet hebben daarvan) en een auto. Gegarandeerd succes.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:27 schreef Elvi het volgende:
Ik zou niet weten waar ik over zou moeten vloggen
Tering, da's zondequote:Op donderdag 15 december 2016 13:10 schreef MissionPhailed het volgende:
Boh, ik ben niet zo goed in vloggen hoor. Probeerde het in 2014 eens in New York maar toen viel de camera in de Hudson
Wacht nou eerst even een weekje. Dan is braddie wel weer terug.quote:Op donderdag 15 december 2016 00:28 schreef Moira. het volgende:
Met het verlies van de Braddie-reeks is er een bepaalde leegte ontstaan in WEB. Hoe contrasteren we dit gemis van bakkeleien over het wel en wee van een vloggende FOK!ker?
Zijn er FOK!kers die deze leegte kunnen vullen?
Over een dagje ook al wel hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 15:58 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wacht nou eerst even een weekje. Dan is braddie wel weer terug.
En dan snap ik niet dat dit kanaal maar 34 abo's heeft. Ziet er sick uit joh, heel vet! Je kan (mocht je dat willen) altijd een topic openen over je kanaal met je video's. Misschien doe je het niet om bekend te zijn, maar het is altijd leuk als er wat meerdere mensen mee kijken toch? Aan de kwaliteit zal het in ieder geval niet liggen!quote:Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van.
Maar ik doe al mijn content in het Engels.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.
Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen
Goed, voor wie 't leuk vindt, take a look
http://www.youtube.com/omniradius
Thanks!!!quote:Op donderdag 15 december 2016 16:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
En dan snap ik niet dat dit kanaal maar 34 abo's heeft. Ziet er sick uit joh, heel vet! Je kan (mocht je dat willen) altijd een topic openen over je kanaal met je video's. Misschien doe je het niet om bekend te zijn, maar het is altijd leuk als er wat meerdere mensen mee kijken toch? Aan de kwaliteit zal het in ieder geval niet liggen!
Oeh, ff checken als ik thuis ben. Heb hier geen geluid, maar ziet er goed uit.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van.
Niet omdat ik verwacht internationaal door te breken hoor... Maar omdat ik in mijn persoonlijke kring een aantal Engels sprekende vrienden heb en ik het sws leuker vind om mijn materiaal in het Engels toegankelijk te maken.
Ik maak wekelijks een video want ik heb in tegenstelling tot Bradgetv een full time baan (en da's niet gemeen bedoeld naar Braddie!)
Hierdoor is mijn vrije tijd beperkter en is een video per week voor mij het best te doen.
Anyway, ik maak mijn video's puur omdat ik het leuk vind om creatief bezig te blijven, niet omdat ik er mijn centen mee wil verdienen... want ik verdien al centen
Gewoon doen johquote:Op donderdag 15 december 2016 16:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Thanks!!!
Mja ik ben niet zo'n fanatieke fokker als Braddie
Maar als men t leuk vind wil ik best overwegen om een topic hier over mijn kanaal aan te maken ja.
Dan kunnen mensen eventueel ook ideeën of tips geven voor nieuwe video's.
Heb na morgen ein-delijk vakantie dus dan kan ik ff wat leuke content gaan opnemen
Je filmpje doet het nu al niet meerquote:Op donderdag 15 december 2016 18:41 schreef DieselTank het volgende:
Hallo zeg
alleen maar zure mensen op fok incl modjes... Nou zo zuur is iedereen hier niet hoor. Behalve in KLB dan maar wat verwacht je van klaagbaak. En de 3 verdwaalde troltjes op diverse subfora.
Maar wie wenst mensen de dood in en maakt negatieve videos over diverse bedrijven, en is altijd wel negatief over iets of iemand of zijn auto.
Dat was mijn rant, bradge ga door met vloggen en ik kan niet wachten op het volgende weeg moment![]()
En sorry dick_laurent, jij bent geen idiootTe weinig gespreksvoer.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vlog, soort van.
Wanneer ga je nieuwe speakers inbouwen?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:21 schreef dick_laurent het volgende:
![]()
Het was/is zeker niet mijn bedoeling om Brad van zijn troon te stoten hoor.
Sowieso maken we vrij verschillende content, dus zijn we niet echt heel vergelijkbaar.
En ik ben op youtube onder Omniradius vindbaar, dus dan zou ik eigenlijk even een nieuwe username hier moeten maken![]()
Anyway, komend weekend wil ik de Lexus (mn nieuwe wagen) even goed aan den tand voelen. Dus ik zal wat mooie locaties gaan bezoeken
Klopt. Hij is rood.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jouw Lexus is niet eens babyblauw.
Nieuwe speakers? Er zit al een hi-fi systeem in waarvan mn sokken gewoon vibreren jongûhquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:05 schreef Barrah het volgende:
Wanneer ga je nieuwe speakers inbouwen?
En als je een dashcam hebt verwachten we wel zeurchauffeur compilaties!
Zeurchaffeur 2.0 mag bestquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Hij is rood.
[..]
Nieuwe speakers? Er zit al een hi-fi systeem in waarvan mn sokken gewoon vibreren jongûh
En zeuren doe ik wel soms achter het stuur ja.... hmm maar daar zit al copyright op, dus ik zal iets anders moeten verzinnen.
Krijg je nou veel reacties op je nieuwe auto? Als in... dat mensen niet verwachten dat het de auto van een relatief jong iemand is?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Hij is rood.
[..]
Nieuwe speakers? Er zit al een hi-fi systeem in waarvan mn sokken gewoon vibreren jongûh
En zeuren doe ik wel soms achter het stuur ja.... hmm maar daar zit al copyright op, dus ik zal iets anders moeten verzinnen.
Morgen is je topic dus weer open lees ikquote:Op donderdag 15 december 2016 01:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ok..quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Overmorgen
Nee, ik begeef mij gewoon nog op FOK! hoor, maar ik hoef voorlopig al die aandacht niet meer m.b.t m`n vlogs, ontspoort toch weer.
begrijpelijk man. Moet zeggen dat ik me er wel goed kon vermaken maar snap zeker je punt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vloggende FOK!ker meld zich(Alleen hoeft een topic van mij voorlopig niet meer)
Precies, en dat punt is nu gekomen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
begrijpelijk man. Moet zeggen dat ik me er wel goed kon vermaken maar snap zeker je punt.
Voor jezelf is het van belang om jezelf af te vragen, hoeveel laat ik de haters bepalen.
Boeiend dat je dan wat hypers misloopt, 't is gewoon een verstandige keuzequote:Op zaterdag 17 december 2016 22:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, en dat punt is nu gekomen.
Vond het zelf ook wel chill hoor, maar denk dat de meeste FOK!kers wel gaan afhaken binnenkort, aangezien de essentie van mijn kanaal het hele uitkering/werk/privé gedoetje was.
En nu is het voornamelijk muziek.
En als ze nu dit lezen zien ze weer dat je in het verleden dom bent geweest op het internet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, daarom.
Zei het ook al ergens anders, als een werkgever nu mijn naam googled zien ze niets bijzonders meer, was tot voorkort wel anders (Dank nog voor die tip)
Maar als ze tot 3 uur terug mijn YouTube kanaal googlede dan zagen ze filmpjes waarin ik van alles en nog wat deed zonder enig nut, en waarin ik eh sja... Gewoon best dom bezig was m.b.t bedrijven.
En als ze NU mijn kanaal zien, dan zien ze een muzikaal iemand die met z`n hobby een beetje publiek probeert te behalen, of hoe zeg je dat?
Met alle respect, maar ik denk niet dat de komende werkgevers de moeite zullen nemem om berichten van de heer v. D. op een of ander forum door te lezen.quote:Op zondag 18 december 2016 02:09 schreef Barrah het volgende:
[..]
En als ze nu dit lezen zien ze weer dat je in het verleden dom bent geweest op het internet.
Man, man, man er is helemaal niets veranderd en dit wordt het nieuwe Bradge-topic.
Met alle respect, maar waarom werd daar dan steeds zo'n punt van gemaakt en waarom heeft hij die pagina's dan af moeten melden bij Google? Daarbij geeft Brad het zelf toe.quote:Op zondag 18 december 2016 02:18 schreef Grillz het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik denk niet dat de komende werkgevers de moeite zullen nemem om berichten van de heer v. D. op een of ander forum door te lezen.
Het feit dat zijn privégegevens bij 'velen' bekend zijn, is inderdaad problematisch.quote:Op zondag 18 december 2016 02:28 schreef Barrah het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waarom werd daar dan steeds zo'n punt van gemaakt en waarom heeft hij die pagina's dan af moeten melden bij Google? Daarbij geeft Brad het zelf toe.
Zijn naam is bij genoeg mensen bekend en er zijn andere wegen om iemand te vinden dan alleen Google.
Als je een nieuw begin wilt maken, zet er dan een streep onder en ga niet verwijzen naar het verleden. We merken vanzelf wel wat die lessen en intenties zijn.
Poll: Wanneer post braddie weer op fok?quote:Op zondag 18 december 2016 02:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ama, puur om jou te informeren:
https://www.youtube.com/channel/UCJcW0Za6PcJeYx1izl8O-SA
Kanaal heeft nog +- 25 video's
Beschrijving is aangepast.
Kanaalnaam is aangepast.
Ik ga pas weer in 2017 (ergens in 2017) Posten hier.
Dit was officieel nu mijn laatste bericht op FOK! in 2016.
Je kanaal....quote:Op zaterdag 17 december 2016 23:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, daarom.
Zei het ook al ergens anders, als een werkgever nu mijn naam googled zien ze niets bijzonders meer, was tot voorkort wel anders (Dank nog voor die tip)
Maar als ze tot 3 uur terug mijn YouTube kanaal googlede dan zagen ze filmpjes waarin ik van alles en nog wat deed zonder enig nut, en waarin ik eh sja... Gewoon best dom bezig was m.b.t bedrijven.
En als ze NU mijn kanaal zien, dan zien ze een muzikaal iemand die met z`n hobby een beetje publiek probeert te behalen, of hoe zeg je dat?
Jammer. Heb je een hond dan misschien? Of een schuur waar je een studio van kunt maken?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:04 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 13:34 schreef Barrah het volgende:
[..]
Jammer. Heb je een hond dan misschien? Of een schuur waar je een studio van kunt maken?
Ach, hij moet toch wat met z'n tijd. Misschien kan hij die tijd nu gebruiken om 't vanaf begin af aan al goed op te pakken. Hij kan zichzelf voorlopig iig niet meer op FOK! in de voet schieten, dus dat scheelt alweer een factor.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zou de participanten van dit forum graag willen wijzen op dit veelbelovend kanaal. Afgaande op de omschrijving kunnen we een breed scala aan vlogs, streams en overig materiaal verwachten. Abonneer nu en word early adopter van een spraakmakend kanaal ... !
Ahja, staat weer een streep door z'n naam zie ik nuquote:Op maandag 19 december 2016 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, hij moet toch wat met z'n tijd. Misschien kan hij die tijd nu gebruiken om 't vanaf begin af aan al goed op te pakken. Hij kan zichzelf voorlopig iig niet meer op FOK! in de voet schieten, dus dat scheelt alweer een factor.
Maar tot zo ver het 'voorlopig niet vloggen tot ergens in 2017' ja
Volgens mij al wel versie 6 of 7 ofzo.quote:Op maandag 19 december 2016 22:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ahja, staat weer een streep door z'n naam zie ik nu
Maargoed, Bradge TV versie 3 dus. Driemaal scheepsrecht, dus wie weet ... !
quote:Op maandag 19 december 2016 23:13 schreef Simterklaas het volgende:
Geen FOK!ker, maar dit pareltje wilde ik jullie toch niet onthouden.
https://www.youtube.com/user/Ad480/videos
Hier eet Ad een van zijn favoriete maaltjes, "tomaten mej ui en rundergehakt".
Voor de rest is Ad niet zo van de groente, enkel snijbonen en sperziebonen (uiteraard verwerkt in een roerbakschotel). Ad eet meestal één keer per dag, aangezien hij dat gewend is door zijn vroegere chauffeursbestaan, maar áls hij eet, dan neemt hij het er ook van. Twee goed gevulde borden eigengemaakte roerbakschotel of twee grote patat inclusief stoofvlees van de plaatselijke snackbar in Zevenbergen gaan er bij Ad wel in.
Er is zelfs een artikel over Ad op Vice verschenen:
http://www.vice.com/nl/re(...)-leven-op-de-bank248
Fascinerend.
dandybleuquote:
Nice!quote:Op woensdag 21 december 2016 08:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga 'vloggen' zodra ik weer aan reizen toe kom. Kanaal zal ik hier dan t.z.t. wel posten. Het zullen dan vlogs zijn met tips en tricks en info over de stad waar ik dan ben.
Er zijn toch wel betere steden om over te vloggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 21 december 2016 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er zijn toch wel betere steden om over te vloggen?
Haha, ik wilde hem niet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal overigens niet zo snel een video in Frankrijk maken, heb echt helemaal niets met Frankrijk
Dan zou het nog eerder een vlog in Skopje zijn dan in Parijs...(om maar wat te noemen)
Ok dat is sneller dan gedacht, over 2.5 weken eventjes een weekje naar New York johquote:Op woensdag 21 december 2016 08:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga 'vloggen' zodra ik weer aan reizen toe kom. Kanaal zal ik hier dan t.z.t. wel posten. Het zullen dan vlogs zijn met tips en tricks en info over de stad waar ik dan ben.
Cool! Ben ook al 2X in New York geweest. Gave stad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok dat is sneller dan gedacht, over 2.5 weken eventjes een weekje naar New York joh
Daar kan ik vast wel een paar mooie vlogjes maken
Nice! Mocht je tips hebben, let me knowquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Cool! Ben ook al 2X in New York geweest. Gave stad.
Reis je veel voor werk ofzo, of zijn dit gewoon plezier reisjes?
Ahh ok. Ja ach, reizen is super gaaf om te doen en de ervaringen zijn in mijn ogen 'priceless' dus het is het geld meestal dubbel en dwars waardquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice! Mocht je tips hebben, let me know
Was het maar waar dat het geld opleverdehet kost me alleen maar geld maar wel een hoop plezier.
Is ook zo, jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahh ok. Ja ach, reizen is super gaaf om te doen en de ervaringen zijn in mijn ogen 'priceless' dus het is het geld meestal dubbel en dwars waard
Ik ben er beide keren in de lente/zomer tijd geweest. Ben wel benieuwd naar je ervaringen daar in de winter (het kan er nogal heftig sneeuwen geloof ik)
Kwa tips, poeh.... er is zó veel te doen en te zien in Manhattan alleen al, dat je daar wel ff zoet mee bent. Times square uiteraard savonds keertje bezoeken en je vergapen aan alle lampjes overal
Verder zijn wij naar Coney Island geweest maar ik weet niet of dat in de wintertijd ook leuk is (is een boulevard aan het strand).
Empire state building moet je ook in. Geweldig mooi gebouw en ondanks dat ie niet meer de hoogste in NY is, wel een briljant uitzicht als je boven bent.
Ik ben benieuwd! Ik ga zeker kijken als je vlogs klaar zijn
Nice. Ziet er echt vet uit, die grote gebouwen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:23 schreef dick_laurent het volgende:
Chillen in central park is precies wat we toen ook gedaan hebben, met zon en 24 graden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2016 22:10 schreef marsan het volgende:
Ik zou een kanaal van Iwanus wel volgen.
Ik ben vooral benieuwd naar je stopcontacten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]Dat zouden heel veul mensen op FOK! maar ook daar buiten want krijg elke keer de vraag van veel mensen waarom ik niet gewoon een eigen YT kanaal opstart met mijn dagelijkse beslommeringen. "Je zou meer dan genoeg kijkers trekken en views krijgen"hoor ik ook. En ik blijf het verdedigen dat ik mijn leven zo prima vind.
Zie je mij al ergens in een toko vele bestelde porties eten meerdere keren uitvragen, en daarna ergens acclimatiserend met een paffert en drank zitten uitbuiken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |