SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.
Ik ben slimmer geworden.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Vroeger had je toch altijd UI's van je echte gezicht? Jij bent kaal toch?
Dat was een leuke potquote:Op woensdag 14 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Jong Ajax Cambuur al wegspeelde..
Jij keek een andere wedstrijd dan ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Jong Ajax Cambuur al wegspeelde..
Goed zoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kies ik wel iets anders.
Lafaard
Cambuur was 1e helft prima, terechte goal. Na 1-1 waren ze wel genant slechtquote:Op woensdag 14 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij keek een andere wedstrijd dan ik.
SCC verdiende daar een punt.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:58 schreef Scrummie het volgende:
Tellen die goals van jouw weddenschap in de beker ook mee onlogisch?
Dan pas?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik verwacht dat ik half februari de sjaak ben.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De groene haas zal gemist worden.
Zaterdag hattrickje.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij moet er nog 7.
januari ligt alles stil.
dat was nog 10 minuten ofzo toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cambuur was 1e helft prima, terechte goal. Na 1-1 waren ze wel genant slecht
Slecht hequote:Op woensdag 14 december 2016 22:03 schreef Typisch het volgende:
karsdorp moet ook effe een schop onder zijn hol krijgen zeg
nondeju
Zoiets ja, toen liepen ze er wel flink overheenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was nog 10 minuten ofzo toch?
nouja na de 1-1 stond het ook meteen 1-2.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoiets ja, toen liepen ze er wel flink overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
;-PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij loten nu al 9 wedstrijden thuis of zo héquote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen we de volgende ronde weer een Ajax-Feyenoord/Feyenoord-Ajax krijgen?
Als ze elkaar loten wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
eentje uit las ik laatstquote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij loten nu al 9 wedstrijden thuis of zo hé
Dat gaat ooit een keer ophouden natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zal wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roda toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quizvraag ; Welke uitpot hadden we?
We noteren dit even.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
Heracles Almelo // Sparta - Ajax
AZ - SC Heerenveen
U kunt de loting overslaan.
Kan me herinneren dat ze een paar jaar terug het precies andersom hadden, 8 uitwedstrijden achter elkaar in de beker oidquote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt een klassieker, staat al geschreven.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
AZ - SC Heerenveen
Toen riep je zeker dat Feyenoord wat Ajax-geluk nodig had?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze een paar jaar terug het precies andersom hadden, 8 uitwedstrijden achter elkaar in de beker oid
Jij bent een kutuser.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ze een paar jaar terug het precies andersom hadden, 8 uitwedstrijden achter elkaar in de beker oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima wedstrijdje voor B-team weer, ik ga akkoordquote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
AZ - SC Heerenveen
Euh, nee, waar komt dit vandaanquote:Op woensdag 14 december 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen riep je zeker dat Feyenoord wat Ajax-geluk nodig had?
Roda JC uit, vreselijk lastig.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar zelfs. In die kut periode.
Matige potjes dit op de laatste naquote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
AZ - SC Heerenveen
Heracles - Cambuur.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
AZ - SC Heerenveen
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een kutuser.Waar is dit voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry dan was dat een andere user. :Squote:Op woensdag 14 december 2016 22:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Euh, nee, waar komt dit vandaan
Dit klopt niet, want je hebt Cambuur niet in de koker gestopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - FC Utrecht
Vitesse - FC Volendam
AZ - SC Heerenveen
Flopperkleurder.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:09 schreef onlogisch het volgende:
Wel frappant dat we opperkleurder opeens niet meer zien posten.
Stijn is écht dom.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want je hebt Cambuur niet in de koker gestopt.
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:09 schreef onlogisch het volgende:
die is wat anders gaan doen zei hijquote:Op woensdag 14 december 2016 22:09 schreef onlogisch het volgende:
Oh nee ze staan nu gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ahmadi scoort meer goals dan Luuk de Jong.
Okequote:Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is gewoon niet zo heel goed.
We gaan het zien. Het is een mooie strijd in elk geval.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat jullie van beide prijzen afhouden
Az ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is gewoon niet zo heel goed.
wat is je punt?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef Brammess het volgende:
Feyenoord treft 2x een kuttegenstander en scoort 8 keer, gelukkig blijven de Faaienoorders met beide voeten op de grond
De Klassieker in de Arena is begin april pas, dus kan nog wel een leuke KRAKER worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zien. Het is een mooie strijd in elk geval.
Dan staat Feyenoord al 12 punten losquote:Op woensdag 14 december 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Klassieker in de Arena is begin april pas, dus kan nog wel een leuke KRAKER worden.
Wat is dat nou weer voor finale johquote:Op woensdag 14 december 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel FC Utrecht v SC Heerenveen als bekerfinale.
Mocht dit niet uitkomen, zal Davy wel de eerste zijn die deze post uit het archief ophaalt.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan staat Feyenoord al 12 punten los
Een finale tussen twee leuke ploegen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor finale joh
Evert wist laatst uit zijn strot te krijgen dat Johansson altijd een 7 waard is. More like altijd een 4.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een klein voorbeeld van hoe de 0-3 tot stand kwam. Ik zwijg voor de rest.
[ afbeelding ]
Eentje van Ajax of Feyenoord gaat wel de finale halenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een finale tussen twee leuke ploegen.
dat doen anderen dan voor onsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik waardeer het, normaliter zouden jullie nu al de Coolsingel reserveren.
Stijn is de weg weer kwijtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor finale joh
Gebeuren af en toe rare dingen tijdens zo'n bekerwedstrijd...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar het is 4-0. Lekker ergens anders druk om maken.
Niet met dit ADOquote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeuren af en toe rare dingen tijdens zo'n bekerwedstrijd...
Ik hoop persoonlijk dat FC Utrecht v Feyenoord een kwartfinale of halve finale wordt. Dan gaat Feyenoord eraan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eentje van Ajax of Feyenoord gaat wel de finale halen
En toch blijft men het roepen...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen anderen dan voor ons
ik weet nog steeds wie er steeds bedoelt wordt met jullie
feyenoorders die de afgelopen 5 jaar daadwerkelijk geloofd hebben in een kampioenschap ken ik niet
hooguit soms een beetje gehoopt ergens
Net zoals vorig jaarquote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat FC Utrecht v Feyenoord een kwartfinale of halve finale wordt. Dan gaat Feyenoord eraan.
Feyenoord werd geen strobreedte in de weggelegd.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een klein voorbeeld van hoe de 0-3 tot stand kwam. Ik zwijg voor de rest.
[ afbeelding ]
Een klassieker finale zou wel genot zijn maar ze kruizen toch al eerder, ik denk de volgende ronde al.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk dat FC Utrecht v Feyenoord een kwartfinale of halve finale wordt. Dan gaat Feyenoord eraan.
Gewoon een Ajax-Feyenoord finale in de Kuip over één wedstrijd met 50/50 verdeelde supportersquote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een klassieker finale zou wel genot zijn maar ze kruizen toch al eerder, ik denk de volgende ronde al.
Feyenoord speelde ook gewoon goed.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord werd geen strobreedte in de weggelegd.
Heb je het nou weer over het Achterhuis?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn er wel, je hoort ze niet...
Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slechtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook gewoon goed.
Hey nap. Heb jij opper gezien?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over het Achterhuis?
Die hadden al hun energie donderdags verspeeld of er waren mensen niet 100% fit zoals een Haps.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slecht
Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slecht
Die is er alleen als het goed gaat met zijn club.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap. Heb jij opper gezien?
Die zei bij de 2-0 al dat hij wat anders ging doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap. Heb jij opper gezien?
Ja. 5-0 zelfsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?
Ik, ik, ik ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?
quote:
Oke.quote:
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde wedstrijd in gedachte hebben amice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet, want ik moet denken aan een bekerpot in 2014/15. Vitesse speelde een wereldduel in Groningen, voetbalde ze compleet aan gort, kregen opeens rood in de tweede helft en werd alsnog met 4-0 verloren. What a wonderful world.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde wedstrijd in gedachte hebben amice
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Brammess het volgende:
Ik kwam gister 2 keer in je moeder, maar dat is ook offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Brammess het volgende:
goede voetballer is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat is wel een goeie ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik moet denken aan een bekerpot in 2014/15. Vitesse speelde een wereldduel in Groningen, voetbalde ze compleet aan gort, kregen opeens rood in de tweede helft en werd alsnog met 4-0 verloren. What a wonderful world.
Dat hoor je mij niet zeggen, maar AZ moet het dit jaar niet echt hebben van voetballend vernuft maar van energiek voetbal en hard werken, dat alles. Als ze dat niet 100% kunnen storten ze als een kaartenhuis in elkaar. Voorbeeld: de tweede helft van AZ-AJA. Die heb jij ook gezien.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oke.
Dan nog is het erg makkelijk om elke grote uitslag af te doen als een offday van de tegenstander.
Heel ado. En toen kregen we Spartaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kastaneer was ook een hype aan het begin van het seizoen hè
Wie is nu de hype?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta
Da's Japans toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ADO-supporter zou ik nu harakiri plegen
Binnenkort de NEC hype.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta
Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.quote:
En terecht... Is immers soort van traditiequote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.
Het ziet er goed uit ja, maar ik moet het nog maar zien. Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.
Kwaliteit druipt er vanaf.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.
Sparta gaat morgen ook met 3-0 verliezen van hafc.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO is favoriet zaterdag tegen Sparta volgens bookmakers
Omdat de kenners zien dat Feyenoord een kaartenhuis is dat op elk moment in elkaar kon donderen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Die was ook gewoon niet fit, zag je aan alles.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die werd zondag al ten val gebracht.
Allebei kansloos uit vorm. Niet aankomenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO is favoriet zaterdag tegen Sparta volgens bookmakers
Dat is gewoon terecht. Maar volgens mij doen dat er maar een paar.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.
Heb Sparta niet zo gevolgd, maar zijn die echt zo slecht nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta gaat morgen ook met 3-0 verliezen van hafc.
Ga je nog naar HER-PEC?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Allebei kansloos uit vorm. Niet aankomen
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een botergeile assistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Voor 80 miljoen zetten we hem in zijn nakie op het vliegtuig toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hypes dat hij nu al naar Chelsea moet vind ik altijd wat overdreven.
diptepuntquote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.
Ik vond ze de laatste paar potjes erg pover ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb Sparta niet zo gevolgd, maar zijn die echt zo slecht nu?
Ja die tyfuskakkerlak scoort ook makkelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij ons eerst aan wat kampioenschappen en bekers helpt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor 80 miljoen zetten we hem in zijn nakie op het vliegtuig toch?
Daar doe je De Jorg ook tekort mee.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.
Natuurlijk. Die doet er verstandig aan om nog 3 jaar bij Ajax te blijven. Maar in het hedendaagse voetbal weten we allemaal dat dat een utopie is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar die hypes dat hij nu al naar Chelsea moet vind ik altijd wat overdreven.
De Jorg is ook een prima voetballer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft een van de beste conversie ratio's van de eredivisie toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar doe je De Jorg ook tekort mee.
Al blijf ik erbij dat hij teveel kansen mist.
Krijgt ook wel zijn dipje, en dan is het maar afvragen of Ajax dan niet opeens weer Huntelaar gaat halen om in zijn plaats te spelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die doet er verstandig aan om nog 3 jaar bij Ajax te blijven. Maar in het hedendaagse voetbal weten we allemaal dat dat een utopie is.
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.
Het hoeft toch ook gvd, ook hier niet, het een of het ander te zijn.
Jorgensen is voor de Eredivisie echt goed. Dolberg kan beter worden.
Zo.
Mad.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.
Eens ouwe reusquote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.
Het hoeft toch ook gvd, ook hier niet, het een of het ander te zijn.
Jorgensen is voor de Eredivisie echt goed. Dolberg kan beter worden.
Zo.
Mee eens, uitstekend spitsje.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Jorg is ook een prima voetballer hoor.
Mad op de 1-1 bij de Graafschap nog steeds jaquote:
klopt toch? Volgens mij heeft Feyenoord de laatste paar jaar elke seizoen een flinke dip gehad.quote:
Jij als verstandige kerel kunt gelukkig beide accepteren.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan.
http://www.ad.nl/eredivis(...)gn=socialsharing_appquote:ME moet videoscheids Blom ontzetten
De mobiele eenheid is er aan te pas gekomen om videoscheidsrechter Kevin Blom te ontzetten na het bekerduel PEC Zwolle - FC Utrecht. Fans van de thuisclub waren ziedend dat Blom een besluit van arbiter Björn Kuipers niet terugdraaide nadat hij FC Utrecht-spits Richairo Zivkovic in de slotminuut een penalty gaf.
Dankzij de benutte penalty (1-2) bekerde Utrecht door ten koste van Zwolle dat negen minuten voor tijd nog leidde. De videowagen van de KNVB stond geparkeerd achter het vak waar de harde kern van Zwolle huist.
Ajacieden en Feyenoorders die elkaars spitsen complimenteren, het is wel eens anders geweestquote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat leuk, dat het zomaar ineens ontopic over voetbal gaat hier. Mijn complimenten.
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klopt toch? Volgens mij heeft Feyenoord de laatste paar jaar elke seizoen een flinke dip gehad.
dom om op geen tegengoals te wedden maatquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KOLERE
DAAR GAAT 40 EURO
Dat downplayen? Mwuh. Ik hoor veel mensen schreeuwen dat hij alleen thuis goed speelt en die dingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Maar volgens mij doen dat er maar een paar.
Ajax moet in de winterstop tegen Leipzig, geen gemakkelijk programma/quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.
Ik ben bang dat Ajax zo hard weggespeeld wordt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet in de winterstop tegen Leipzig, geen gemakkelijk programma/
Oei, mad.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KOLERE
DAAR GAAT 40 EURO
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
Ik ga mijn kat uit het raam smijten, tyfushoerenteringzooi.
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een kat hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
#savethepussyquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk leren we ervan dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ajax zo hard weggespeeld wordt eerlijk gezegd
Tja... We gaan het zien... Wanneer moeten ze uit tegen PEC? Dat zie ik nl als gegarandeerd verliesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.
GGMM is stil, steeds minder trollen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat leuk, dat het zomaar ineens ontopic over voetbal gaat hier. Mijn complimenten.
Hij landt toch wel op zijn pootjesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als je wel wat geld wint, voor 40 euro heb je wel een nieuwe.
Klopt, hij oogt een beetje slungelig maar hij heeft best een goede techniek, slim inzicht en makkelijk scoren doettie ook nog. Prima spitsje hoor die Jørgensen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
Het klopt allemaal wat je zegtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat downplayen? Mwuh. Ik hoor veel mensen schreeuwen dat hij alleen thuis goed speelt en die dingen.
Let's not forget about the fact that... een spits minstens zo goed is als het elftal om zich heen. Zeker een type als hij. Van Younes krijgt hij de ballen niet, Ziyech is zoekende, tragedie Klaassen voetbalt ook nog steeds, Sinkgraven heeft een blessure, Traoré ook. Zeker van Ziyech, Traore en Sinkgraven krijgt hij veel aanhang, ballen. Momenteel zijn die er even niet, en ook niet als er geen vorm is. Tegen Heerenveen speelde hij imo een wereldpot met St Juste steeds op z'n huid. Twente heeft het hem heel lastig gemaakt, maar alleen Ziyech was er om hem heen om iets te creëren maar die viel ook tegen.
Tot zover de duiding. Print het uit, projecteer het op je muur, doe er iets mee.
Als hij op 15 goals uitkomt in zijn eerste seizoen Eredivisie heeft hij het al prima gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.
Je hebt gelijk. Een verkeerde woordkeuze.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden en Feyenoorders die elkaars spitsen complimenteren, het is wel eens anders geweest
Die 1-0 tegen NEC was ook goed, maar ook schoten tegen ADO en PEC van afstand. Zo krachtig en niet eens midden in een actie, vrij ziek.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).
Die voorzet van net op Kuyt is ook gewoon erg sterk. Bilal, Younes of een Pereiro zie je dat niet zo vaak doen zo vanaf de zijkant.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Een verkeerde woordkeuze.
Ik zou je ogen goed openhouden morgenavondquote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Si watta? Morgen blijf ik tuis speciaal voor het darts topic
Dat moet deze dan zijn: http://www.elfvoetbal.nl/(...)e-feyenoord-ajax-0-1quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).
Die 1-0 tegen NEC was weergaloosquote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1-0 tegen NEC was ook goed, maar ook schoten tegen ADO en PEC van afstand. Zo krachtig en niet eens midden in een actie, vrij ziek.
?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je ogen goed openhouden morgenavond
Bilal moet gewoon weg in de winterstop.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die voorzet van net op Kuyt is ook gewoon erg sterk. Bilal, Younes of een Pereiro zie je dat niet zo vaak doen zo vanaf de zijkant.
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
Perez en Verbeek vind ik wel goede analisten.
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes heeft een vreselijk matige vervolgactie en een weinig krachtig schot
Eens, maar hij zegt verder wel verstandige dingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.
Perez durft vaak wel wat te zeggen itt figuren als Bruggink en Ronald de Boerquote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.
Hij komt er vaak wel langs, maar drijft dan zijn actie te ver door zodat er weer een paar nieuwe verdedigers voor zijn neus staan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...
Heeft hij trouwens wel in de Europa League dit jaar
In de Europa League vind ik het niet eens zo vreemd. Daar speelt Ajax wat meer vanuit de reactie natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...
Heeft hij trouwens wel in de Europa League dit jaar
Tegen Twente of Standard had hij wel een sterke steekpass.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij komt er vaak wel langs, maar drijft dan zijn actie te ver door zodat er weer een paar nieuwe verdedigers voor zijn neus staan.
De reactie is juist niet een van zijn sterke punten vind ik, als hij in snelheid is weet hij bij god niet wat hij moet doenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Europa League vind ik het niet eens zo vreemd. Daar speelt Ajax wat meer vanuit de reactie natuurlijk.
Ze weten niet zo goed hoe ze het moeten verwoorden: maar ze vinden het gewoon vervelend dat de focus gelegd wordt op Dirk Kuyt die even niet speelt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Feyenoord zo obsessief met de media de laatste tijd? Eerst vooral vanuit het Maasgebouw maar nu ook door spelers.
Denk dat ze het gezeik over de spelers die niet spelen gewoon zat zijn. Niet professioneel, wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Feyenoord zo obsessief met de media de laatste tijd? Eerst vooral vanuit het Maasgebouw maar nu ook door spelers.
Dat had hij vorig seizoen ook al een paar keer, vind bij hem mijn grootste irritatie dat hij zelf nooit op een steekpass loopt. Ziyech geeft die nog steeds vrij vaak.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Twente of Standard had hij wel een sterke steekpass.
Younes is liever aan de bal dan van de bal.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had hij vorig seizoen ook al een paar keer, vind bij hem mijn grootste irritatie dat hij zelf nooit op een steekpass loopt. Ziyech geeft die nog steeds vrij vaak.
Misschien niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Zondag wel lekker relaxed die wedstrijd kijken.
Eerst zaterdag maar afwachten ouwe reus. Vitesse hebben wij niet zomaar verslagen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou je dat hopen? Hoop dan op een 4-4quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hopen op een enorm saaie 0-0 wedstrijd
of niet, als Feyenoord zaterdag verliestquote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Dan kijk ik zondag niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of niet, als Feyenoord zaterdag verliest
daaromquote:
Niet omdat het moet, maar omdat het kanquote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hopen? Hoop dan op een 4-4
Ik zeg het je alvast, dat word een matige pot die we met 2-0 winnen. Wel eerst een fluitconcert omdat we naar de verkeerde kant voetballen in de eerste helft.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst zaterdag maar afwachten ouwe reus. Vitesse hebben wij niet zomaar verslagen.
Is alleen maar bezig met pingelenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes is liever aan de bal dan van de bal.
Ik vind hun positiespel belachelijk slecht met de kwaliteiten die ze hebben. Ik veracht Fräser. Maar hij weet wel een verdediging neer te zetten. Baker is een geweldige voetballer die spelers als Rashica en Tighadouini prima in stelling kan brengen.quote:
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg het je alvast, dat word een matige pot die we met 2-0 winnen. Wel eerst een fluitconcert omdat we naar de verkeerde kant voetballen in de eerste helft.
Daarbij vind ik Feyenoord nog steeds niet overtuigend met veel meters in de rug.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.
Maar een makkie zie ik het niet worden.
Een makkie hoeft ook niet, maar juist moeilijke wedstrijden winnen we. Laatste pot voor de winterstop, 3 punten is uitlopen op sowieso 1 van je concurrenten, daarna dus op vakantie. Kan me niet voorstellen dat je die pot verliest, echt niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.
Maar een makkie zie ik het niet worden.
Eens. Maar laat Vitesse het maar zien. Kijk wel uit naar die wedstrijd. Nu slapen amice. Morgen weer vroeg dag.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarbij vind ik Feyenoord nog steeds niet overtuigend met veel meters in de rug.
Nu overdrijf je wel met moeilijke wedstrijden winnen. PSV en AZ, maar daar vallen een aantal kanttekeningen bij te plaatsen. Bij FC Utrecht kwamen ze vreselijk goed weg, maar tegen Ajax hadden ze winst wel verdiend.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een makkie hoeft ook niet, maar juist moeilijke wedstrijden winnen we. Laatste pot voor de winterstop, 3 punten is uitlopen op sowieso 1 van je concurrenten, daarna dus op vakantie. Kan me niet voorstellen dat je die pot verliest, echt niet.
Ik heb hier niet gezegd dat Feyenoord gaat verliezen, laat dat duidelijk te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar laat Vitesse het maar zien. Kijk wel uit naar die wedstrijd. Nu slapen amice. Morgen weer vroeg dag.
Dat moeilijke bedoel ik niet, maar meer van die stroperige kut wedstrijden die eeuwig lijken te duren en pijn doen aan je ogen. Die hebben we genoeg gehad maar wel gewonnen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel met moeilijke wedstrijden winnen. PSV en AZ, maar daar vallen een aantal kanttekeningen bij te plaatsen. Bij FC Utrecht kwamen ze vreselijk goed weg, maar tegen Ajax hadden ze winst wel verdiend.
Wat is jouw voorspelling voor Feyenoord - Vitesse?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet gezegd dat Feyenoord gaat verliezen, laat dat duidelijk te zijn.
Welke bedoel je dan? NEC - Feyenoord is de enige die ik wel kan bedenken. GAE-FEY was er een in het negatief uitslaand.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat moeilijke bedoel ik niet, maar meer van die stroperige kut wedstrijden die eeuwig lijken te duren en pijn doen aan je ogen. Die hebben we genoeg gehad maar wel gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |