Dat hoor je mij niet zeggen, maar AZ moet het dit jaar niet echt hebben van voetballend vernuft maar van energiek voetbal en hard werken, dat alles. Als ze dat niet 100% kunnen storten ze als een kaartenhuis in elkaar. Voorbeeld: de tweede helft van AZ-AJA. Die heb jij ook gezien.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oke.
Dan nog is het erg makkelijk om elke grote uitslag af te doen als een offday van de tegenstander.

Heel ado. En toen kregen we Spartaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kastaneer was ook een hype aan het begin van het seizoen hè

Wie is nu de hype?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta

Da's Japans toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ADO-supporter zou ik nu harakiri plegen

Binnenkort de NEC hype.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta

Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.quote:

En terecht... Is immers soort van traditiequote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.

Het ziet er goed uit ja, maar ik moet het nog maar zien. Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.

Kwaliteit druipt er vanaf.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar weken terug de hype, ondertussen heeft hij al drie wedstrijden op rij niet gescoord.

Sparta gaat morgen ook met 3-0 verliezen van hafc.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO is favoriet zaterdag tegen Sparta volgens bookmakers

Omdat de kenners zien dat Feyenoord een kaartenhuis is dat op elk moment in elkaar kon donderen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
Feyenoord staat al het hele jaar op 1 maar de hype komt er maar niet, men blijft wachten op de dip.

Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe iedereen het probeert te downplayen. Wel terecht dat erop wordt gewezen dat Jørgensen vreselijk onderbelicht blijft itt hem.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tyfusjood heeft wel alles in zich om een hele goeie te worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |