Heb je het nou weer over het Achterhuis?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn er wel, je hoort ze niet...

Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slechtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook gewoon goed.

Hey nap. Heb jij opper gezien?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je het nou weer over het Achterhuis?

Die hadden al hun energie donderdags verspeeld of er waren mensen niet 100% fit zoals een Haps.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slecht

Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord speelde een zeer degelijke pot ja. Maar je zag overduidelijk dat AZ een totale offday hadden. Wat waren die slecht

Die is er alleen als het goed gaat met zijn club.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap. Heb jij opper gezien?

Die zei bij de 2-0 al dat hij wat anders ging doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey nap. Heb jij opper gezien?

Ja. 5-0 zelfsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?

Ik, ik, ik ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb jij ooit wel eens een ploeg gezien die met 4-0 op de kloten kreeg en goed was?

quote:
Oke.quote:

Ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde wedstrijd in gedachte hebben amice

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik denk het niet, want ik moet denken aan een bekerpot in 2014/15. Vitesse speelde een wereldduel in Groningen, voetbalde ze compleet aan gort, kregen opeens rood in de tweede helft en werd alsnog met 4-0 verloren. What a wonderful world.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde wedstrijd in gedachte hebben amice

quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Brammess het volgende:
Ik kwam gister 2 keer in je moeder, maar dat is ook offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Brammess het volgende:
goede voetballer is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oja, dat is wel een goeie ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik moet denken aan een bekerpot in 2014/15. Vitesse speelde een wereldduel in Groningen, voetbalde ze compleet aan gort, kregen opeens rood in de tweede helft en werd alsnog met 4-0 verloren. What a wonderful world.

Dat hoor je mij niet zeggen, maar AZ moet het dit jaar niet echt hebben van voetballend vernuft maar van energiek voetbal en hard werken, dat alles. Als ze dat niet 100% kunnen storten ze als een kaartenhuis in elkaar. Voorbeeld: de tweede helft van AZ-AJA. Die heb jij ook gezien.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Oke.
Dan nog is het erg makkelijk om elke grote uitslag af te doen als een offday van de tegenstander.

Heel ado. En toen kregen we Spartaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kastaneer was ook een hype aan het begin van het seizoen hè

Wie is nu de hype?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel ado. En toen kregen we Sparta

Da's Japans toch?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ADO-supporter zou ik nu harakiri plegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |