Mad.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die dip komt tot nu toe ook elk jaar, met vorig jaar als absoluut dieptepunt.
Eens ouwe reusquote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jorgensen kan wel meer dan hard werken.
Het hoeft toch ook gvd, ook hier niet, het een of het ander te zijn.
Jorgensen is voor de Eredivisie echt goed. Dolberg kan beter worden.
Zo.
Mee eens, uitstekend spitsje.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Jorg is ook een prima voetballer hoor.
Mad op de 1-1 bij de Graafschap nog steeds jaquote:
klopt toch? Volgens mij heeft Feyenoord de laatste paar jaar elke seizoen een flinke dip gehad.quote:
Jij als verstandige kerel kunt gelukkig beide accepteren.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan.
http://www.ad.nl/eredivis(...)gn=socialsharing_appquote:ME moet videoscheids Blom ontzetten
De mobiele eenheid is er aan te pas gekomen om videoscheidsrechter Kevin Blom te ontzetten na het bekerduel PEC Zwolle - FC Utrecht. Fans van de thuisclub waren ziedend dat Blom een besluit van arbiter Björn Kuipers niet terugdraaide nadat hij FC Utrecht-spits Richairo Zivkovic in de slotminuut een penalty gaf.
Dankzij de benutte penalty (1-2) bekerde Utrecht door ten koste van Zwolle dat negen minuten voor tijd nog leidde. De videowagen van de KNVB stond geparkeerd achter het vak waar de harde kern van Zwolle huist.
Ajacieden en Feyenoorders die elkaars spitsen complimenteren, het is wel eens anders geweestquote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat leuk, dat het zomaar ineens ontopic over voetbal gaat hier. Mijn complimenten.
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klopt toch? Volgens mij heeft Feyenoord de laatste paar jaar elke seizoen een flinke dip gehad.
dom om op geen tegengoals te wedden maatquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KOLERE
DAAR GAAT 40 EURO
Dat downplayen? Mwuh. Ik hoor veel mensen schreeuwen dat hij alleen thuis goed speelt en die dingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Maar volgens mij doen dat er maar een paar.
Ajax moet in de winterstop tegen Leipzig, geen gemakkelijk programma/quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.
Ik ben bang dat Ajax zo hard weggespeeld wordt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet in de winterstop tegen Leipzig, geen gemakkelijk programma/
Oei, mad.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
GODVERDOMME TYFUS KOLERE
DAAR GAAT 40 EURO
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
Ik ga mijn kat uit het raam smijten, tyfushoerenteringzooi.
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Jorg moet het van hard werken hebben. Waar die Dolberg echt een een talentje is en veel dynamischer.
Een kat hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
#savethepussyquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk leren we ervan dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Ajax zo hard weggespeeld wordt eerlijk gezegd
Tja... We gaan het zien... Wanneer moeten ze uit tegen PEC? Dat zie ik nl als gegarandeerd verliesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komende winterstop een vrij eenvoudig programma itt de afgelopen jaren.
GGMM is stil, steeds minder trollen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Wat leuk, dat het zomaar ineens ontopic over voetbal gaat hier. Mijn complimenten.
Hij landt toch wel op zijn pootjesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je beter doen als je wel wat geld wint, voor 40 euro heb je wel een nieuwe.
Klopt, hij oogt een beetje slungelig maar hij heeft best een goede techniek, slim inzicht en makkelijk scoren doettie ook nog. Prima spitsje hoor die Jørgensen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
Het klopt allemaal wat je zegtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat downplayen? Mwuh. Ik hoor veel mensen schreeuwen dat hij alleen thuis goed speelt en die dingen.
Let's not forget about the fact that... een spits minstens zo goed is als het elftal om zich heen. Zeker een type als hij. Van Younes krijgt hij de ballen niet, Ziyech is zoekende, tragedie Klaassen voetbalt ook nog steeds, Sinkgraven heeft een blessure, Traoré ook. Zeker van Ziyech, Traore en Sinkgraven krijgt hij veel aanhang, ballen. Momenteel zijn die er even niet, en ook niet als er geen vorm is. Tegen Heerenveen speelde hij imo een wereldpot met St Juste steeds op z'n huid. Twente heeft het hem heel lastig gemaakt, maar alleen Ziyech was er om hem heen om iets te creëren maar die viel ook tegen.
Tot zover de duiding. Print het uit, projecteer het op je muur, doe er iets mee.
Als hij op 15 goals uitkomt in zijn eerste seizoen Eredivisie heeft hij het al prima gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat je zegt. Ik ben alleen benieuwd naar wat hij laat zien over een langere periode. We kennen hem nog steeds maar 4 maandjes ofzo. Zeg ook zeker niet dat hij het niet gaat redden, want kwaliteiten zijn er zeker.
Die goal tegen ons. Dat laat zien dat hij echt pure klasse heeft, hoe hij die af maakt zie je in de Eredivisie echt nooit (meer).quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem niet afrekenen op wat hij de komende maanden laat zien, mocht het tegenvallen. Zijn eerste volwaardige seizoen.
Je hebt gelijk. Een verkeerde woordkeuze.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgensen vind ik niet per se een hard werkende spits. Daar doe je hem vreselijk tekort mee, ga je richting een type Luuk de Jong en dat vind ik hem absoluut niet uitstralen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacieden en Feyenoorders die elkaars spitsen complimenteren, het is wel eens anders geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |