Prima hoor dat afzeiken. Je denkt dat je de enigste bent met problemen.quote:
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor dat afzeiken. Je denkt dat je de enigste bent met problemen.
Nee absoluut niet. Nooitquote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachen
dat zegt ze toch helemaal niet?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik wel of niet om pics moet vragenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachen
Doe maarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik wel of niet om pics moet vragen
Je mag de jouwe heus wel in de groep gooien als je die behoefte voelt.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.quote:
Natuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.
Nehquote:
Dan kijk je toch nietquote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.
Ehh ja en dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet![]()
Dan kan je beter ook je pc uitzetten en geen tv meer kijken.
Ik heb wel van die momenten dat ik een middagje of avondje even in mijn eigen wereldje kruip en de wereld om me heen laat voor wat ie op dat moment is.quote:
De kale aap op de tochtquote:Op woensdag 14 december 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed idee, Midas heeft gelijk.
Wat wil je dan horen?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet![]()
Dan kan je beter ook je pc uitzetten en geen tv meer kijken.
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
ja sorry jongens en meisjes, het gaat alweer over mijn leven
Daar lijkquote:
quote:
Ok danquote:
Ontspannen dusquote:
Ook daarmee zit ik met Midas op één lijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
Als oren die Marco Borsato niet meer kunnen horen .... Midas zal wel geen liefhebber zijn van Marco
in mijn vrije tijd moet je niets van mij verwachtenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef Karzai het volgende:
misschien komt er nog wat nuttigs uit wie weet
Och och mo tochquote:
Midas is Coolquote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook daarmee zit ik met Midas op één lijn.
oh nah weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 14 december 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd moet je niets van mij verwachten
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Zou Aap elke dag op en neer naar een ander eiland/ Friesland moeten om speciaal onderwijs te kunnen krijgen Sacha?
cluster 3/4quote:Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Lastig. En zou dat dan rec3 of rec4 zijn?
Dan wordt het helemáál lastig. Wat staat er voorop in de moeilijkheden op school, de verstandelijke beperking of het gedrag?quote:
Zijn visie op sporten is helemaal de mijne.quote:
Ik kijk dat nooitquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele dag discovery channel kijkt
Heb je al goede voornemens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je al goede voornemens?Ik ook nooit echt, want stoppen met roken doe ik al zo'n lange tijd alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan sowieso op elk moment wanneer je er zin of behoefte of een reden voor hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nooit echt, want stoppen met roken doe ik al zo'n lange tijd al
Ja best wel vanaf mn 18e of zoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan sowieso op elk moment wanneer je er zin of behoefte of een reden voor hebt.
Had je lang gerookt eigenlijk?
Tot?quote:
Tot 1 april 2013 ... Toen ben ik van de 1 op de andere dag gestopt..quote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot?
Ik rookte al stiekem, aan het eind van de lagere school, en vanaf mijn 15 ook gewoon thuis.
Dat is lang, en een mooie dag om te stoppen, respect.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot 1 april 2013 ... Toen ben ik van de 1 op de andere dag gestopt..
Ja klonk als een grap maar was uiteindelijk bloedserieus..quote:Op woensdag 14 december 2016 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is lang, en een mooie dag om te stoppen, respect.
En dan werkt het.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klonk als een grap maar was uiteindelijk bloedserieus..
Zal wel vanwegen de dagen zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan werkt het.
Daar is baardaap alweer, gisteren ook al.
Staat datum al vast?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.. Blijkbaar houdt mn dochter toch ook nog wel een beetje van mij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergat de 31e, maar tussen kerst en O&N dus.quote:
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vierenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vergat de 31e, maar tussen kerst en O&N dus.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vieren
Ik verwacht dat baardaap wel komt, maar ik zit rand van het centrum, hij kan van hieruit via 1 lange straat naar de Irish Pub, in het centrum, lopen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Bij mij valt er geen groot feest te verwachten hoor
Gezellig ook, mijn dochter zit in Duitsland met een vriendin tijdens de jaarwisseling en ik in Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat baardaap wel komt, maar ik zit rand van het centrum, hij kan van hieruit via 1 lange straat naar de Irish Pub, in het centrum, lopen.
We kunnen ook samen even een biertje bij mijn broertje gaan drinken, we zien wel.
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoekenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vieren
Oh ja ook gezellig...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ook, mijn dochter zit in Duitsland met een vriendin tijdens de jaarwisseling en ik in Frankrijk.
Zeker wanneer je elkaar niet zo vaak ziet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoeken
Ja zomaar zonder overleg , wel met een vriendinnetje.. EN ze wil komend jaar vaker langskomen.. Maar dat komt omdat ze even weer tijd heeft en thuis bij Moeders is ingetrokken.. Disaster eind November en tevens een soort opluchting..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoeken
Die is vast weer eens een tijdje Fok moe.. net zoiets als Pietquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Fann eigenlijk, ik heb haar al een tijdje niet gezien
Misschien heeft ze een zinvolle dagbesteding gevonden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Fann eigenlijk, ik heb haar al een tijdje niet gezien
O jee, ik dacht dat ze weer terug was naar haar appartement in Valenciaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zomaar zonder overleg , wel met een vriendinnetje.. EN ze wil komend jaar vaker langskomen.. Maar dat komt omdat ze even weer tijd heeft en thuis bij Moeders is ingetrokken.. Disaster eind November en tevens een soort opluchting..
Inderdaad, Piet ook al, meestal komt Sig in deze tijd van het jaar toch tevoorschijn?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is vast weer eens een tijdje Fok moe.. net zoiets als Piet
Ja maar daar is het sinds haar terugkomt 2 keer overstroomt met water na Giga Wolkbreuk.. En na de 2e keer was ze compleet in de stress en heeft ze dr werk afgebelt ivm met overmacht.. en de dag erna ziekgemeld, maar dat was een reden voor haar werkgever om dr aan het einde van dr 3 maanden proeftijd te ontslaan..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O jee, ik dacht dat ze weer terug was naar haar appartement in Valencia
Ja zoietsquote:Op woensdag 14 december 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Piet ook al, meestal komt Sig in deze tijd van het jaar toch tevoorschijn?
Vandaag of gisteren al zijn ze allemaal voorbij gekomen, Sig, Kraakschandaal, Piet Piraat, PP Sound en Schvvmert en ze hebben er allemaal individueel de brui aan gegegeven...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Piet ook al, meestal komt Sig in deze tijd van het jaar toch tevoorschijn?
Dat is nogal wat, dus nu zit ze zonder baan?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar daar is het sinds haar terugkomt 2 keer overstroomt met water na Giga Wolkbreuk.. En na de 2e keer was ze compleet in de stress en heeft ze dr werk afgebelt ivm met overmacht.. en de dag erna ziekgemeld, maar dat was een reden voor haar werkgever om dr aan het einde van dr 3 maanden proeftijd te ontslaan..
Ja maar ze was daar niet happy dus eigenlijk wel blij.. Recht op een uitkering en meer tijd om nog wat dingen af te maken voor haar studie..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nogal wat, dus nu zit ze zonder baan?
totdat?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren al zijn ze allemaal voorbij gekomen, Sig, Kraakschandaal, Piet Piraat, PP Sound en Schvvmert en ze hebben er allemaal individueel de brui aan gegegeven...
Totdat...
O echt?! Watskeburtquote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren al zijn ze allemaal voorbij gekomen, Sig, Kraakschandaal, Piet Piraat, PP Sound en Schvvmert en ze hebben er allemaal individueel de brui aan gegegeven...
Totdat...
Wel weer spannend.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze was daar niet happy dus eigenlijk wel blij.. Recht op een uitkering en meer tijd om nog wat dingen af te maken voor haar studie..
Toppie .. Zo zou het moeten idd.. Maar Spanje werkt andersquote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel weer spannend.
Mijn dochter komt per 1-1-2017 in dienst bij het bedrijf waar ze het afgelopen jaar gedetacheerd was, meteen een contract voor onbepaalde tijd en ze heeft het er prima naar haar zin.
Echt wel fijn voor haar, na de universiteit was het toch een beetje zoeken, maar ze voelt zich prima op haar plek.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Toppie .. Zo zou het moeten idd.. Maar Spanje werkt anders
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel weer spannend.
Mijn dochter komt per 1-1-2017 in dienst bij het bedrijf waar ze het afgelopen jaar gedetacheerd was, meteen een contract voor onbepaalde tijd en ze heeft het er prima naar haar zin.
Ja ik maak me ook niet druk om mn dochter.. DIe vindt dr weg wel..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt wel fijn voor haar, na de universiteit was het toch een beetje zoeken, maar ze voelt zich prima op haar plek.
En inderdaad in Spanje ligt dat toch een stuk lastiger, maar wie weet wat er op je dochters pad komt.
Ik hoor hier een trotse papaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik maak me ook niet druk om mn dochter.. DIe vindt dr weg wel..
Een geruststellende gedachte, het zal ook heus wel goed komenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik maak me ook niet druk om mn dochter.. DIe vindt dr weg wel..
Inderdaad, al had ik daar wel vertrouwen inquote:Op woensdag 14 december 2016 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is weer een zorg minder...
Dat zei Piet hier zondag ochtend ook voordat ie ging treintje spelen met kleine Pietquote:Op woensdag 14 december 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze gaven aan er klaar mee te zijn en zo...
O, oké danquote:Op woensdag 14 december 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze gaven aan er klaar mee te zijn en zo...
Piet loopt in geen 7 sloten tegelijk met zijn paardquote:Op woensdag 14 december 2016 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei Piet hier zondag ochtend ook voordat ie ging treintje spelen met kleine Piet
Daar probeert ie over heen te springen ... Ja of dat wel zo verstandig is....quote:Op woensdag 14 december 2016 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Piet loopt in geen 7 sloten tegelijk met zijn paard
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar probeert ie over heen te springen ... Ja of dat wel zo verstandig is....
Ik bedoel dat ik wel zie wie wel of geen 'pauze' of afscheid neemt.quote:
Ja we kunnen er verder weinig aan doen tochquote:Op woensdag 14 december 2016 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik wel zie wie wel of geen 'pauze' of afscheid neemt.
O dat, ja inderdaadquote:Op woensdag 14 december 2016 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik wel zie wie wel of geen 'pauze' of afscheid neemt.
Ja, het is jammer, maar wat kan ik eraan doen?quote:
Net gelezen dat als je mandarijntjes in je boom legt er geen katten meer in komenquote:
Alsof alle katten hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
Net gelezen dat als je mandarijntjes in je boom legt er geen katten meer in komen
niet alle mandarijntjes zijn gelijk van smaak en geurquote:Op donderdag 15 december 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof alle katten hetzelfde zijn.
Dat ook nog eens, nee serieus, ik geloof niet dat een mandarijntje Iggy zal tegenhouden, Pixie misschien wel, die is iets minder roekeloos.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
niet alle mandarijntjes zijn gelijk van smaak en geur
even een mandarijn onder het neusje houden, deinst ze terug dan zou het kunnen werkenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, nee serieus, ik geloof niet dat een mandarijntje Iggy zal tegenhouden, Pixie misschien wel, die is iets minder roekeloos.
Hoe is ie verder?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
even een mandarijn onder het neusje houden, deinst ze terug dan zou het kunnen werken
en nogmaals, ik heb het ook alleen maar gelezen hč, ik heb geen poezebeesten thuis
Tijd voor vakantiequote:
Mooi, ik had baardaap gisteren en eergisteren op bezoek en we waren afgelopen zaterdag samen naar de verjaardag van mijn schoonzus.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd voor vakantie![]()
gisteren weer een lekker dagje bij de kleintjes gehad
quote:Op donderdag 15 december 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hier alles prima, hoewel ik wel een financiële meevaller zou kunnen gebruiken.
Die 1000 euro die we nog tegoed hebben van het kabinet of zo, ik zou zeggen, Rutte, dit is je kans om het goed te maken.quote:
Goed nieuws voor jou.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:22 schreef sacha het volgende:
hčhč![]()
http://nos.nl/artikel/214(...)m-thuisblijvers.html
én het kwartje van Kokquote:Op donderdag 15 december 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 1000 euro die we nog tegoed hebben van het kabinet of zo, ik zou zeggen, Rutte, dit is je kans om het goed te maken.
quote:
quote:Door bevriezing van de accijns voor de eerste drie jaren na de invoering van het kwartje van Kok, is het volgens de overheid reeds aan de weggebruiker teruggegeven......daar moet je het mee doen.....
Laat maar doorkomenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 1000 euro die we nog tegoed hebben van het kabinet of zo, ik zou zeggen, Rutte, dit is je kans om het goed te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat het voor jou in de winter makkelijker is om op tijd in bed te liggen dan in de zomer.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag alleen tussen de middag even het daglicht
Geen idee.. Maar dat zien we tegen die tijd wel weerquote:Op donderdag 15 december 2016 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het voor jou in de winter makkelijker is om op tijd in bed te liggen dan in de zomer.
Wat sport jij dan zoal?quote:Op donderdag 15 december 2016 17:53 schreef sacha het volgende:
hele dag gesport, ja het kan weer met de ribben
quote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
[..]
bijna alles, als ik er maar geld voor krijg
Hoereer jij voor sport?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:22 schreef sacha het volgende:
[..]
bijna alles, als ik er maar geld voor krijg
Oh ja 14 man over de vloerquote:Op donderdag 15 december 2016 19:35 schreef sacha het volgende:
[..]
neen, lekker thuis én koken voor een weeshuis
Hup Aap !!!quote:Op donderdag 15 december 2016 19:55 schreef sacha het volgende:
![]()
krijg net een telefoontje![]()
de herbouw van één van de drie molens op waar mijn huis woont is voor 95% zeker![]()
*dansje doet*
jawel maar met luxaflex want anders is het weer niet te doen ivm met teveel lichtquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn er geen ramen waar jij werkt?
Het is nu lekker om binnen te zitten.quote:
Nah, zie je, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Wel ongezelligquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
jawel maar met luxaflex want anders is het weer niet te doen ivm met teveel licht
daar heb ik altijd vertrouwen in, word alleen voor gek verklaardquote:Op donderdag 15 december 2016 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, zie je, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb ik altijd vertrouwen in, word alleen voor gek verklaard
Want waarom wordt jij gebeld en niet de rest !!??quote:Op donderdag 15 december 2016 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb ik altijd vertrouwen in, word alleen voor gek verklaard
Ik heb nu ook niets buiten te zoekenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is nu lekker om binnen te zitten.
Ernst & Bobby?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Want waarom wordt jij gebeld en niet de rest !!??
ik moest met de hontenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niets buiten te zoeken
Anders wordt het binnen zo'n zooi.quote:
ach, de jongste molenaar kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 december 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen dat die herbouw nog een aantal jaartjes duurt zodat Aap iig 18 is ...
En Tom dan? Pikt ie dat zomaar?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders wordt het binnen zo'n zooi.
Ik krijg in maart anderhalve week een logeerhond
Het waait of het waait niet, wat meer kun je doenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, de jongste molenaar kan er ook nog wel bij
En daar moest ik weer even over denken.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Het kwartje van de molen is gevallen
rode hont piest wanneer en waar hij wil, die Mongóólquote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders wordt het binnen zo'n zooi.
Ik krijg in maart anderhalve week een logeerhond
BAM!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:09 schreef Deisyy het volgende:
Het kwartje van de molen is gevallen
Tom en Tommie kennen elkaar, Tommie (de hond dus) komt wel vaker hier en Tom is dus aardig aan hem gewend, niet dat ze dikke vrienden zijn, maar ze tolereren elkaar. Het is dan ook een heel rustig hondje.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Tom dan? Pikt ie dat zomaar?
Inmiddels ook gevallen?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar moest ik weer even over denken.
Mijn poezen zijn gelukkig zindelijk....pffffquote:Op donderdag 15 december 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
rode hont piest wanneer en waar hij wil, die Mongóól
Kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 15 december 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
rode hont piest wanneer en waar hij wil, die Mongóól
Ah, dat is mooi, ik heb geen idee hoe die van mij op een hond zouden reageren maar ga ik ook niet proberen, de enige hond die ze wel eens zagen is de hond van de buurman, soort tekkelbeest.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom en Tommie kennen elkaar, Tommie (de hond dus) komt wel vaker hier en Tom is dus aardig aan hem gewend, niet dat ze dikke vrienden zijn, maar ze tolereren elkaar. Het is dan ook een heel rustig hondje.
Alleen die namen zal wel even lastig zijn
Gewoon Eten roepen zonder naam en dan maar kijken wie er komtquote:Op donderdag 15 december 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom en Tommie kennen elkaar, Tommie (de hond dus) komt wel vaker hier en Tom is dus aardig aan hem gewend, niet dat ze dikke vrienden zijn, maar ze tolereren elkaar. Het is dan ook een heel rustig hondje.
Alleen die namen zal wel even lastig zijn
Voor eten hoef je meestal niet te roepen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon Eten roepen zonder naam en dan maar kijken wie er komt
Daar schrik je van omdat ie lelijk is waarschijnlijk, maar bang worden van kan ik me dan weer niet voorstellenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi, ik heb geen idee hoe die van mij op een hond zouden reageren maar ga ik ook niet proberen, de enige hond die ze wel eens zagen is de hond van de buurman, soort tekkelbeest.
Tom en Tommie kennen elkaar al van jongste af aan, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dat is mooi, ik heb geen idee hoe die van mij op een hond zouden reageren maar ga ik ook niet proberen, de enige hond die ze wel eens zagen is de hond van de buurman, soort tekkelbeest.
Is een leuk beest, ik hou niet zo van honden, maar ik vind Bello grappiger dan die 2 beesten van mijn broertje.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar schrik je van omdat ie lelijk is waarschijnlijk, maar bang worden van kan ik me dan weer niet voorstellen
Spannend!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon Eten roepen zonder naam en dan maar kijken wie er komt
Ja OK .. Wat heeft die dan rondlopenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een leuk beest, ik hou niet zo van honden, maar ik vind Bello grappiger dan die 2 beesten van mijn broertje.
Ik verwachtte om eerlijk te zijn ook niet dat ze hetzelfde voedsel zullen krijgenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend!
Gelukkig zijn ze allebei nogal kieskeurig met hun eten, dus zullen ze elkaars bakje niet leeg eten.
2 van die kleine beesten, Yorkshireterriër of zoiets....quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK .. Wat heeft die dan rondlopen
ik had vroegāh Flip, de allerliefsteknuffelhomokat, die heb ik in laten slapen omdat ie geen controle over zijn blaas had als hij sliepquote:Op donderdag 15 december 2016 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn gelukkig zindelijk....pffff
Tommie!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een leuk beest, ik hou niet zo van honden, maar ik vind Bello grappiger dan die 2 beesten van mijn broertje.
Zo'n kat heb ik ook gehad, maar die had overdag ook geen controle over zijn blaasquote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had vroegāh Flip, de allerliefsteknuffelhomokat, die heb ik in laten slapen omdat ie geen controle over zijn blaas had als hij sliep![]()
nu rode hont weer, pisnijdig
Ik ben blij dat ik geen beesten hebquote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had vroegāh Flip, de allerliefsteknuffelhomokat, die heb ik in laten slapen omdat ie geen controle over zijn blaas had als hij sliep![]()
nu rode hont weer, pisnijdig
Jij hebt toch ook shitzu's?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
aw! ik heb er 2, rode- en witte hont
met MiepMiep de taakjespoes en witte hont is niets mis hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen beesten heb
Lekker, bubbels bij de lunch!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:30 schreef chufi het volgende:
Vandaag hoef ik geen bammetjes te maken ... kerstlunch op de zaak.. zag de bubbelglazen al klaarstaan vanmiddag...
Ja eh ... Ik zie welquote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, bubbels bij de lunch!![]()
Mooi moment om te hosselen chufi
Je moet nog op de fiets naar huis hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:30 schreef chufi het volgende:
Vandaag hoef ik geen bammetjes te maken ... kerstlunch op de zaak.. zag de bubbelglazen al klaarstaan vanmiddag...
Komt wel goed Moquote:Op donderdag 15 december 2016 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet nog op de fiets naar huis hoor.
quote:
quote:In het RTL5-programma 'Lekker Slim' werd twee kandidaten gisteravond gevraagd wie de man (Tunahan Kuzu) op de foto is. Ze konden kiezen uit drie opties: De vermeende leider van de 9/11 kapers, aanstichter van de mislukte coup in Turkije en het juiste antwoord: oprichter van de groep DENK. Kuzu is woest om de vraagstelling. ,,Het programma Lekker Slim criminaliseert mijn persoon even voor heel Nederland'', reageert hij op zijn facebookpagina.
Als hij nou slim is negeert ie dat gewoon, maar nee......quote:Op donderdag 15 december 2016 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha .. Ze maken ook overal stennis over
Juist... Maar helaas..quote:Op donderdag 15 december 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als hij nou slim is negeert ie dat gewoon, maar nee......
Ik snap nu eindelijk waar die dweil v/d blokker voor was.quote:
Nu je het zo zegt ...quote:Op donderdag 15 december 2016 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap nu eindelijk waar die dweil v/d blokker voor was.
Ik zit bij Frank Visser, en het gaat over een vijver...en....vissen........quote:
Neem jij de honeurs voor PP waar?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit bij Frank Visser, en het gaat over een vijver...en....vissen........
Nu underkoffer in Ned. over illegaal vuurwerk.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem jij de honeurs voor PP waar?
Hoogste tijd voor nachtvorst..
Ik kijk Het Boerenleven met ErbenWEnnemars op 1quote:Op donderdag 15 december 2016 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu underkoffer in Ned. over illegaal vuurwerk.
SBS9.
Ik heb een hekel aan alle vuurwerk dat knalt in het algemeen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
Over illegaal vuurwerk waren er hier ouderavonden of zoiets
Alleen op oudejaars nacht of in Valencia tijdens de Fallas.. Maar nu knalt hier al maanden af en toe ergens wat zonder te weten of het vuurwerk of ander geschut isquote:Op donderdag 15 december 2016 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alle vuurwerk dat knalt in het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het lijkt wel oorlog.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen op oudejaars nacht of in Valencia tijdens de Fallas.. Maar nu knalt hier al maanden af en toe ergens wat zonder te weten of het vuurwerk of ander geschut is
quote:Op donderdag 15 december 2016 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
ik kijk DaliOp je PC neem ik aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja gezelligquote:
Hier is het opvallend rustig.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind het nog meevallen om eerlijk te zijn
Blij tochquote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier is het opvallend rustig.
Gedragquote:Op woensdag 14 december 2016 20:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dan wordt het helemáál lastig. Wat staat er voorop in de moeilijkheden op school, de verstandelijke beperking of het gedrag?
Of bedoel je hier ?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier is het opvallend rustig.
Tja, vrouwen, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
Hier is het ook weer rustig.. Het gaat in vlagen... Typisch vrouwelijks
Meestal alleen wanneer het hun uitkomtquote:Op donderdag 15 december 2016 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, vrouwen, onbegrijpelijk.
Thnx.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
Kijk, dit vind ik nou leuk (voornamelijk het geluid eigenlijk
het ASMR-universumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |