Prima hoor dat afzeiken. Je denkt dat je de enigste bent met problemen.quote:
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor dat afzeiken. Je denkt dat je de enigste bent met problemen.
Nee absoluut niet. Nooitquote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachen
dat zegt ze toch helemaal niet?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik wel of niet om pics moet vragenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nu mijn gezicht zou kunnen zien, zou je je kapotlachen
Doe maarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik wel of niet om pics moet vragen
Je mag de jouwe heus wel in de groep gooien als je die behoefte voelt.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.quote:
Natuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.
Nehquote:
Dan kijk je toch nietquote:Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat ik verdriet niet hoef te zien.
Ehh ja en dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet![]()
Dan kan je beter ook je pc uitzetten en geen tv meer kijken.
Ik heb wel van die momenten dat ik een middagje of avondje even in mijn eigen wereldje kruip en de wereld om me heen laat voor wat ie op dat moment is.quote:
De kale aap op de tochtquote:Op woensdag 14 december 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed idee, Midas heeft gelijk.
Wat wil je dan horen?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet![]()
Dan kan je beter ook je pc uitzetten en geen tv meer kijken.
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
ja sorry jongens en meisjes, het gaat alweer over mijn leven
Daar lijkquote:
quote:
Ok danquote:
Ontspannen dusquote:
Ook daarmee zit ik met Midas op één lijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef chufi het volgende:
Als oren die Marco Borsato niet meer kunnen horen .... Midas zal wel geen liefhebber zijn van Marco
in mijn vrije tijd moet je niets van mij verwachtenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef Karzai het volgende:
misschien komt er nog wat nuttigs uit wie weet
Och och mo tochquote:
Midas is Coolquote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook daarmee zit ik met Midas op één lijn.
oh nah weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 14 december 2016 20:25 schreef sacha het volgende:
[..]
in mijn vrije tijd moet je niets van mij verwachten
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Zou Aap elke dag op en neer naar een ander eiland/ Friesland moeten om speciaal onderwijs te kunnen krijgen Sacha?
cluster 3/4quote:Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Lastig. En zou dat dan rec3 of rec4 zijn?
Dan wordt het helemáál lastig. Wat staat er voorop in de moeilijkheden op school, de verstandelijke beperking of het gedrag?quote:
Zijn visie op sporten is helemaal de mijne.quote:
Ik kijk dat nooitquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele dag discovery channel kijkt
Heb je al goede voornemens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je al goede voornemens?Ik ook nooit echt, want stoppen met roken doe ik al zo'n lange tijd alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan sowieso op elk moment wanneer je er zin of behoefte of een reden voor hebt.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nooit echt, want stoppen met roken doe ik al zo'n lange tijd al
Ja best wel vanaf mn 18e of zoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan sowieso op elk moment wanneer je er zin of behoefte of een reden voor hebt.
Had je lang gerookt eigenlijk?
Tot?quote:
Tot 1 april 2013 ... Toen ben ik van de 1 op de andere dag gestopt..quote:Op woensdag 14 december 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot?
Ik rookte al stiekem, aan het eind van de lagere school, en vanaf mijn 15 ook gewoon thuis.
Dat is lang, en een mooie dag om te stoppen, respect.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot 1 april 2013 ... Toen ben ik van de 1 op de andere dag gestopt..
Ja klonk als een grap maar was uiteindelijk bloedserieus..quote:Op woensdag 14 december 2016 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is lang, en een mooie dag om te stoppen, respect.
En dan werkt het.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klonk als een grap maar was uiteindelijk bloedserieus..
Zal wel vanwegen de dagen zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan werkt het.
Daar is baardaap alweer, gisteren ook al.
Staat datum al vast?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.. Blijkbaar houdt mn dochter toch ook nog wel een beetje van mij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergat de 31e, maar tussen kerst en O&N dus.quote:
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vierenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vergat de 31e, maar tussen kerst en O&N dus.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vieren
Ik verwacht dat baardaap wel komt, maar ik zit rand van het centrum, hij kan van hieruit via 1 lange straat naar de Irish Pub, in het centrum, lopen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:31 schreef chufi het volgende:
Bij mij valt er geen groot feest te verwachten hoor
Gezellig ook, mijn dochter zit in Duitsland met een vriendin tijdens de jaarwisseling en ik in Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat baardaap wel komt, maar ik zit rand van het centrum, hij kan van hieruit via 1 lange straat naar de Irish Pub, in het centrum, lopen.
We kunnen ook samen even een biertje bij mijn broertje gaan drinken, we zien wel.
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoekenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist... O&N moet ze lekker met dr vrienden vieren
Oh ja ook gezellig...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig ook, mijn dochter zit in Duitsland met een vriendin tijdens de jaarwisseling en ik in Frankrijk.
Zeker wanneer je elkaar niet zo vaak ziet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoeken
Ja zomaar zonder overleg , wel met een vriendinnetje.. EN ze wil komend jaar vaker langskomen.. Maar dat komt omdat ze even weer tijd heeft en thuis bij Moeders is ingetrokken.. Disaster eind November en tevens een soort opluchting..quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze d'r pappie weer op komt zoeken
Die is vast weer eens een tijdje Fok moe.. net zoiets als Pietquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Fann eigenlijk, ik heb haar al een tijdje niet gezien
Misschien heeft ze een zinvolle dagbesteding gevonden.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Fann eigenlijk, ik heb haar al een tijdje niet gezien
O jee, ik dacht dat ze weer terug was naar haar appartement in Valenciaquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zomaar zonder overleg , wel met een vriendinnetje.. EN ze wil komend jaar vaker langskomen.. Maar dat komt omdat ze even weer tijd heeft en thuis bij Moeders is ingetrokken.. Disaster eind November en tevens een soort opluchting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |