Dan mag jij mijn vriendin hebben, weinig gebruikt is die. De eerste 7 cm zijn sowieso zganquote:
Ik ook. Ik lijk ook op hem dus klopt wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet het zo goed hè, word echt hitsig van hem
Geen idee.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ait ok
Dus af en toe nog wel een beetje seksen enzo
Gast.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn vriendin hebben, weinig gebruikt is die. De eerste 7 cm zijn sowieso zgan
Nou sorry hoor wilde je alleen maar opvrolijkenquote:
Tot ziens was weer gezellig hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga er van door, later lieverds.
Dag, tot over een half jaar weerquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
Weet ik bedankt heel liefquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou sorry hoor wilde je alleen maar opvrolijken
Ik kwam jarenlang wekelijks bij het uwvquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ken de meesten hier van Wajong-meeting bij UWV
Wat klopt welquote:Op woensdag 14 december 2016 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lijk ook op hem dus klopt wel.
Doe je verloofde de groeten van mij, en zeg maar dat hij niet aan TARDIS. kan tippen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef CristinaYang het volgende:
Toch niet of dat vanaf nu nog gaat gebeuren gvdquote:Op woensdag 14 december 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA JE WEET TOCH WEL OF JE NOG SEKST MET HAAR OF NIET JEETJE
Ik van de assertiviteitscursus en van de AA.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb net WW uitkering aangevraagdquote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voel me altijd zo'n buitenstaander hier. En dit is in feite natuurlijk ook zo. Tegelijk is dit een soort uitdaging. Anders kwam ik hier niet. Ik kan altijd lekker fantaseren over de voor mij nietszeggende privé-comments. Fascinerend.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zit hier al 9 jaar, hadden elkaar op msn, hyves enzo. gingen keertje zuipen met z'n allen. maar voor de rest gewoon alleen van fok.
vind altijd wel mooie verzameling users
Beter note dan ban tochquote:Op woensdag 14 december 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
te makkelijk dit, ik wil niet weer een note
Leuk weer eentje voor de statistieken. Weer een zetel voor Geert erbij.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb net WW uitkering aangevraagd
Ik fantaseer over andere dingen uit de SCquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n buitenstaander hier. En dit is in feite natuurlijk ook zo. Tegelijk is dit een soort uitdaging. Anders kwam ik hier niet. Ik kan altijd lekker fantaseren over de voor mij nietszeggende privé-comments. Fascinerend.
Dan ben je hier verkeerd. Ik verwijs je door naar GRTDquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb net WW uitkering aangevraagd
Gewoon beetje meelullen tochquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n buitenstaander hier. En dit is in feite natuurlijk ook zo. Tegelijk is dit een soort uitdaging. Anders kwam ik hier niet. Ik kan altijd lekker fantaseren over de voor mij nietszeggende privé-comments. Fascinerend.
Ik neuk moeder van Geertquote:Op woensdag 14 december 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk weer eentje voor de statistieken. Weer een zetel voor Geert erbij.
Hjb geeltandquote:
Zou het sneuer vinden als de enige reden dat je niet afzegt is omdat het anders zo sneu is.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon beetje meelullen tochheb wel eens wat met vrienden afgezegd omdat het zo gezellig was hier.
gvd wat sneu eigelijk
Jijquote:
Het enige wat jij neukt is je eigen hand engnekquote:
Reboundjequote:
Daarom. heb schijt toch.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het sneuer vinden als de enige reden dat je niet afzegt is omdat het anders zo sneu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |