okequote:Op woensdag 14 december 2016 19:09 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zet maar op de rekening
geld zat hier
Ja maar serieusquote:Op woensdag 14 december 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was wel apart ja. Ook met dat ruimteschip ineens dacht echt wtf is deze
Was eigenlijk best srs.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vervelende sarcastische kwezel.
Baalde hard toen ie dood gingquote:Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar serieusen waar was Billy bob thornton gvd
Hey potje neuken?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar serieusen waar was Billy bob thornton gvd
Is goedquote:
Oh, nog steeds jammer dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OhNou in dat geval valt het reuze mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nog steeds jammer dan.jij post echt alleen maar in de sc he. of weet je niet dat er meer is dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou gewoon een verdienmodel. Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
Jongen, als jullie overwegen om een powerbank te kopen overweeg dan een van https://nl.waka-waka.com/ want dan wordt er ook een gedoneerd aan mensen in derdewereldlanden.
Waar zou ik anders moeten posten?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij post echt alleen maar in de sc he. of weet je niet dat er meer is dan dit
Jatten toch. Dan heb je de dure eyeshadow en doe je iets voor de kick.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
wie wilt deze voor me kopen
http://beautybay.com/cosm(...)n28eyeshadowpalette/
Waarom zet je jonge mensen ertoe om slechte dingen te doen?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:15 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Jatten toch. Dan heb je de dure eyeshadow en doe je iets voor de kick.
We kunnen het proberen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat relaties die daar ontstaan mogelijk nog desastreuzer verlopen dan hier
Okéquote:
Hij doet het zo goed hè, word echt hitsig van hemquote:
Grindrquote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat mij zo fascineert aan klb-sc. Ik begrijp er nooit wat van. Kennen jullie mekaar via facebook whatsapp ed?
vind wel leuk om soms te lurken daarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat relaties die daar ontstaan mogelijk nog desastreuzer verlopen dan hier
Dit is mijn enige communicatiemiddel met de buitenwereld.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat mij zo fascineert aan klb-sc. Ik begrijp er nooit wat van. Kennen jullie mekaar via facebook whatsapp ed?
Ja ik voor c2c cumshowquote:Op woensdag 14 december 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
wie wilt deze voor me kopen
http://beautybay.com/cosm(...)n28eyeshadowpalette/
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor jou gewoon een verdienmodel. Ik heb je wel door.
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar leesquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind wel leuk om soms te lurken daar
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jullie wonen nog wel bij elkaar?
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te rakenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Het is zo leerzaam. Echt.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zet je jonge mensen ertoe om slechte dingen te doen?
Dat heb ik juist als ik hier lees.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar lees
Ik zit hier al 9 jaar, hadden elkaar op msn, hyves enzo. gingen keertje zuipen met z'n allen. maar voor de rest gewoon alleen van fok.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
gvdquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te raken
Easy there, Satan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te raken
hoe druk sommige mensen zich erover kunnen maken, mooi manquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar lees
Ze mag wel bij mij komen wonenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.
ait okquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.
Zal het voorstellenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mag wel bij mij komen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |