We kunnen het proberen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat relaties die daar ontstaan mogelijk nog desastreuzer verlopen dan hier
Okéquote:
Hij doet het zo goed hè, word echt hitsig van hemquote:
Grindrquote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat mij zo fascineert aan klb-sc. Ik begrijp er nooit wat van. Kennen jullie mekaar via facebook whatsapp ed?
vind wel leuk om soms te lurken daarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat relaties die daar ontstaan mogelijk nog desastreuzer verlopen dan hier
Dit is mijn enige communicatiemiddel met de buitenwereld.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Weet je wat mij zo fascineert aan klb-sc. Ik begrijp er nooit wat van. Kennen jullie mekaar via facebook whatsapp ed?
Ja ik voor c2c cumshowquote:Op woensdag 14 december 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
wie wilt deze voor me kopen
http://beautybay.com/cosm(...)n28eyeshadowpalette/
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor jou gewoon een verdienmodel. Ik heb je wel door.
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar leesquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind wel leuk om soms te lurken daar
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jullie wonen nog wel bij elkaar?
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te rakenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
Het is zo leerzaam. Echt.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zet je jonge mensen ertoe om slechte dingen te doen?
Dat heb ik juist als ik hier lees.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar lees
Ik zit hier al 9 jaar, hadden elkaar op msn, hyves enzo. gingen keertje zuipen met z'n allen. maar voor de rest gewoon alleen van fok.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Tamabralski het volgende:
gvdquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te raken
Easy there, Satan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerst stilletjes een jaartje meelezen zodat je genoeg informatie hebt om mensen mee te raken
hoe druk sommige mensen zich erover kunnen maken, mooi manquote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voel me altijd goed over m'n eigen leven als ik daar lees
Ze mag wel bij mij komen wonenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.
ait okquote:Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar geen ruzie oid. Ook niet lang meer hoor.
Zal het voorstellenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze mag wel bij mij komen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |