okequote:Op woensdag 14 december 2016 19:09 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
zet maar op de rekening
geld zat hier
Ja maar serieusquote:Op woensdag 14 december 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was wel apart ja. Ook met dat ruimteschip ineens dacht echt wtf is deze
Was eigenlijk best srs.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vervelende sarcastische kwezel.
Baalde hard toen ie dood gingquote:Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar serieusen waar was Billy bob thornton gvd
Hey potje neuken?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar serieusen waar was Billy bob thornton gvd
Is goedquote:
Oh, nog steeds jammer dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OhNou in dat geval valt het reuze mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, nog steeds jammer dan.jij post echt alleen maar in de sc he. of weet je niet dat er meer is dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou gewoon een verdienmodel. Ik heb je wel door.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
Jongen, als jullie overwegen om een powerbank te kopen overweeg dan een van https://nl.waka-waka.com/ want dan wordt er ook een gedoneerd aan mensen in derdewereldlanden.
Waar zou ik anders moeten posten?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij post echt alleen maar in de sc he. of weet je niet dat er meer is dan dit
Jatten toch. Dan heb je de dure eyeshadow en doe je iets voor de kick.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
wie wilt deze voor me kopen
http://beautybay.com/cosm(...)n28eyeshadowpalette/
Waarom zet je jonge mensen ertoe om slechte dingen te doen?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:15 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Jatten toch. Dan heb je de dure eyeshadow en doe je iets voor de kick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |