Beter note dan ban tochquote:Op woensdag 14 december 2016 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
te makkelijk dit, ik wil niet weer een note
Leuk weer eentje voor de statistieken. Weer een zetel voor Geert erbij.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb net WW uitkering aangevraagd
Ik fantaseer over andere dingen uit de SCquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n buitenstaander hier. En dit is in feite natuurlijk ook zo. Tegelijk is dit een soort uitdaging. Anders kwam ik hier niet. Ik kan altijd lekker fantaseren over de voor mij nietszeggende privé-comments. Fascinerend.
Dan ben je hier verkeerd. Ik verwijs je door naar GRTDquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb net WW uitkering aangevraagd
Gewoon beetje meelullen tochquote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo'n buitenstaander hier. En dit is in feite natuurlijk ook zo. Tegelijk is dit een soort uitdaging. Anders kwam ik hier niet. Ik kan altijd lekker fantaseren over de voor mij nietszeggende privé-comments. Fascinerend.
Ik neuk moeder van Geertquote:Op woensdag 14 december 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk weer eentje voor de statistieken. Weer een zetel voor Geert erbij.
Hjb geeltandquote:
Zou het sneuer vinden als de enige reden dat je niet afzegt is omdat het anders zo sneu is.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon beetje meelullen tochheb wel eens wat met vrienden afgezegd omdat het zo gezellig was hier.
gvd wat sneu eigelijk
Jijquote:
Het enige wat jij neukt is je eigen hand engnekquote:
Reboundjequote:
Daarom. heb schijt toch.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het sneuer vinden als de enige reden dat je niet afzegt is omdat het anders zo sneu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |