Bestellen via internet?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
Moet toch niet nog gekker worden, als vrouwen geen boodschappen mogen doen hoe komen mannen dan aan eten?
Hoezo die hebben overdag toch niks anders te doen dan thee te drinken, kunnen ze ook wel even langs de Carrefour wandelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:27 schreef Wespensteek het volgende:
Moet toch niet nog gekker worden, als vrouwen geen boodschappen mogen doen hoe komen mannen dan aan eten?
Heeft allemaal niets met Islam te maken. En ook niet met Moslims.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom het in zoveel islamitische landen een grote puinhoop is.
Gij vuige racist. Islam is vrede, dat weet toch iedereen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:22 schreef DevFreak het volgende:
Dit is met recht de meest achterlijke cultuur die ik ooit heb meegemaakt.
Ohja, dat is waar. Sorry!quote:Op woensdag 14 december 2016 12:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gij vuige racist. Islam is vrede, dat weet toch iedereen.
Maar de multicul samenleving is toch een prachtiig iets? Al die andere prachtige culturen gezamenlijk in Europa, dat wordt toch 1 groot feest?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik dit soort berichten lees, ben ik bang voor de toekomst
Evolutie en ontwikkeling van de mensheid gaat in sommige gevallen de verkeerde kant op
Nee hoor, ze helpen de evolutie. Zonder vrouwen sterven ze uitquote:Op woensdag 14 december 2016 12:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Elke keer als ik dit soort berichten lees, ben ik bang voor de toekomst
Evolutie en ontwikkeling van de mensheid gaat in sommige gevallen de verkeerde kant op
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor, ze helpen de evolutie. Zonder vrouwen sterven ze uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |