abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2016 @ 09:40:46 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_167389190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:35 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een risico die mensen in landen als Irak, Afghanistan en Syrië achteraf gezien maar al te graag hadden aanvaard. Net als op de Filippijnen.
Deze man weet :7
  zaterdag 17 december 2016 @ 09:41:46 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167389201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:35 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een risico die mensen in landen als Irak, Afghanistan en Syrië achteraf gezien maar al te graag hadden aanvaard. Net als op de Filippijnen.
whoa, gelukkig werden er niet systematisch bepaalde bevolkingsgroepen getermineerd... maar we zullen zien wie de volgende slachtoffers zullen zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 17 december 2016 @ 09:56:02 #103
396550 Richestorags
pi_167389311
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:41 schreef Re het volgende:

[..]

whoa, gelukkig werden er niet systematisch bepaalde bevolkingsgroepen getermineerd... maar we zullen zien wie de volgende slachtoffers zullen zijn
Niets en niemand. Duterte is niet anti homo, niet anti moslim, niet anti communist, niet anti vrouwen, niet anti minderheden.
pi_167389333
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Onder een regime waar drugsbendes en corrupte magistraten de dienst uitmaken ook.
Dan los je als overheid dus eerst het probleem met corrupte medewerkers op. Daarna laat je politie en justitie doen waarvoor ze aangesteld zijn. Dat beleidsmakers zo kortzichtig zijn en denken dat het probleem zich oplost door de laagste laag in het criminele organigram maar vogelvrij te verklaren, vind ik nogal naief.
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:05:07 #105
396550 Richestorags
pi_167389407
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan los je als overheid dus eerst het probleem met corrupte medewerkers op. Daarna laat je politie en justitie doen waarvoor ze aangesteld zijn. Dat beleidsmakers zo kortzichtig zijn en denken dat het probleem zich oplost door de laagste laag in het criminele organigram maar vogelvrij te verklaren, vind ik nogal naief.
Dat wordt ook gedaan maar is niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Kijk bijvoorbeeld naar een Mexico waar agenten en rechters hand in hand zijn met de kartels. Wie pakt hen dan weer aan? Zo'n situatie heb je ook op de Filipijnen.
pi_167389456
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat wordt ook gedaan maar is niet zo makkelijk gezegd als gedaan. Kijk bijvoorbeeld naar een Mexico waar agenten en rechters hand in hand zijn met de kartels. Wie pakt hen dan weer aan? Zo'n situatie heb je ook op de Filipijnen.
Dan ga je als overheid met dit zwaktebod maar de onderste laag afmaken en hopen dat door deze willekeur er geen nieuwe drugscriminelen de onderste organisatielaag gaan vullen. Ook dat is uitermate naïef.
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:52:35 #107
111528 Viajero
Who dares wins
pi_167390704
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Onder een regime waar drugsbendes en corrupte magistraten de dienst uitmaken ook.
Juist daarom moet je drugsbendes de macht ontnemen. En dat kan je op twee manieren proberen: dictatoriale terreur, of legalisatie.

Dictatoriale terreur leidt tot enorm veel geweld, waarin ook veel onschuldigen omkomen.

Legalisatie zorgt dat de inkomsten van drugsbendes verdwijnen.

Het is voor mij duidelijk dat ik liever de drugsbendes hun inkomsten afpak dan dat ik duizenden slachtoffers maak.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:02:21 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_167395781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:30 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Ja dat is het nadeel maar geloof dat dit nog wel meevalt. En vergeet niet hoeveel doden er vallen in de gehele cirkel van de drugswereld. Het is kiezen uit 2 kwaden.
Helemaal niet. De kartels, de corruptie en het geweld zijn ontstaan door het verbieden van (sommige) drugs. Wil je daar van af, zal je de oorzaak weg moeten nemen. Dus eerst legaliseren, en dan de troep opruimen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:23:55 #109
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_167396165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat een held.
pi_167396217
dat is nog eens wat anders dan dat eeuwige polderen hier. Doorpakken!
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:30:15 #111
396550 Richestorags
pi_167396289
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:52 schreef Viajero het volgende:

[..]

Juist daarom moet je drugsbendes de macht ontnemen. En dat kan je op twee manieren proberen: dictatoriale terreur, of legalisatie.

Dictatoriale terreur leidt tot enorm veel geweld, waarin ook veel onschuldigen omkomen.

Legalisatie zorgt dat de inkomsten van drugsbendes verdwijnen.

Het is voor mij duidelijk dat ik liever de drugsbendes hun inkomsten afpak dan dat ik duizenden slachtoffers maak.
De Filipijnen zijn geen land waarin zo pragmatisch wordt gedacht. Het geloof heeft daar een hoop mee te maken. Binnen dat gegeven is alleen de tweede optie realistisch helaas.
pi_167396540
Achterlijke klap mongool, drugs legaliseren.
pi_167397410
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 09:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Op basis waarvan stel je dat? Ik gok een dikke duim en een onderbuik?

Tien punten agenda:

http://www.doh.gov.ph/node/6750

Bestrijding van armoede:

https://business.inquirer(...)overty-reduction-set

Hij is de eerste president die clasht met de KK door in te zetten op geboortebeperking.

Ik heb het over het algemeen wanneer dit in het verleden is toegepast, of Duterte dit doet kan ik niet zeggen ik ben geen kenner wat betreft hem of zijn land, maar gezien zijn persoonlijkheid en hoe hij zich etaleert zou het me weinig verbazen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:25:15 #114
396550 Richestorags
pi_167403285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb het over het algemeen wanneer dit in het verleden is toegepast, of Duterte dit doet kan ik niet zeggen ik ben geen kenner wat betreft hem of zijn land, maar gezien zijn persoonlijkheid en hoe hij zich etaleert zou het me weinig verbazen.
Zijn persoonlijkheid ken je alleen uit westerse, bevooroordeelde en selectieve media. De man kent een stuk meer nuances en vooruitstrevende ideeën op sociaal-economisch gebied (niet op het gebied van drugs en aanpak van criminaliteit echter, op welk gebied ik het voor de helft eens met hem ben).

Hij zou zich meer moeten richten op targets hoog in de voedselketen bijvoorbeeld. Idealiter zou hij drugs legaliseren maar dat gaat niet in de context waarbinnen hij opereert (de Filipijnen zijn daar veel te conversatief voor, net als hij zelf). Daarnaast is het de vraag of je als overheid Meth moet aanbieden, het blijft namelijk enorme troep. Wiet, xtc, paddo's, lsd, ketamine ok. Maar meth?
pi_167408638
Legalisering lost misschien de criminaliteit op, maar niet de verslavingsproblematiek.
Ook daar lijdt een land als de Filippijnen onder.

In Nederland kijken we er misschien iets te veel als "recreatieve gebruiker" naar, met een af en toe een jointje en een pilletje op een feestje.
pi_167414690
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zijn persoonlijkheid ken je alleen uit westerse, bevooroordeelde en selectieve media. De man kent een stuk meer nuances en vooruitstrevende ideeën op sociaal-economisch gebied (niet op het gebied van drugs en aanpak van criminaliteit echter, op welk gebied ik het voor de helft eens met hem ben).

Hij zou zich meer moeten richten op targets hoog in de voedselketen bijvoorbeeld. Idealiter zou hij drugs legaliseren maar dat gaat niet in de context waarbinnen hij opereert (de Filipijnen zijn daar veel te conversatief voor, net als hij zelf). Daarnaast is het de vraag of je als overheid Meth moet aanbieden, het blijft namelijk enorme troep. Wiet, xtc, paddo's, lsd, ketamine ok. Maar meth?
Ik heb hem veelvuldig mogen zien in video's en hoe hij zich uitspreekt over andere mensen die hem niet aanstaan, het is niet de Westerse media die zijn woorden fabriceert, hij zegt ze zelf.

Moorden is niet de oplossing voor een drugsprobleem.
pi_167429154
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb hem veelvuldig mogen zien in video's en hoe hij zich uitspreekt over andere mensen die hem niet aanstaan, het is niet de Westerse media die zijn woorden fabriceert, hij zegt ze zelf.

Moorden is niet de oplossing voor een drugsprobleem.
Wel als je het geheel zwart wit bekijkt
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_167429892
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:49 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Wel als je het geheel zwart wit bekijkt
Vertel.
pi_167432658
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vertel.
Wanneer je de dealers en verslaafden vermoord.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
  zondag 18 december 2016 @ 22:49:52 #120
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_167433479
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:24 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Als je het kleien clubje verslaafden vermoord hou je grote groepen recreatieve gebruikers over en daardoor blijven er dealers komen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_167433996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:24 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Vertel dan over dat grijze gebied.
  maandag 19 december 2016 @ 00:46:59 #122
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167436056
quote:

[..]

Mwa.. O-)
alhoewel, de meesten kunnen geen maat houden...
are we infinite or am I alone
  maandag 19 december 2016 @ 12:18:59 #123
111528 Viajero
Who dares wins
pi_167440636
quote:

[..]

Ja, ook meth. En cocaine, heroine en alle andere rotzooi die ze maar kunnen bedenken. Natuurlijk wel op een gecontroleerde manier, voorgeschreven door een dokter en uitgegeven door een apotheek, op dokters recept.

Om twee redenen:

1. Verslaafden krijgen dan direct ook behandelingen voor allerlei bijverschijnselen van de drugs die ze nemen, en eventueel afkicktrajecten. Ze hoeven niet meer te stelen, zich te prostitueren of wat dan ook om aan geld te komen voor drugs. Ze krijgen het gratis van de apotheek. Het is ook pure drugs in constante doseringen, niet vermengd met allerlei ander gif. Allemaal beter voor de verslaafde, en voor de maatschappij.

2. Als verslaafden hun drugs op doktersrecept gewoon bij de apotheek kunnen halen zijn alle drugsdealers ineens werkeloos. En dat betekent dat het niet meer winstgevend is om mensen aan de drugs te brengen. Een groot deel van de vraag wordt gecreerd door dealers, ze worden niet voor niets ook pushers genoemd. Maar als een zwakbegaafde puber zijn heroine gewoon bij de apotheek kan halen ipv bij de dealer dan heeft het weinig zin hem verslaafd te maken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 19 december 2016 @ 12:47:42 #124
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167441297
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 11:38 schreef jogy het volgende:

[..]

True enough, men zal terughoudend zijn maar bij alle nieuwe zaken zal de fillipijnen lager op de lijst staan van gegadigde landen en waar men kan zal ook de bestaande business verhuizen. Er is geen tekort aan lage loon landen.
Och, hoeveel % van de gevangenen op Death Row is zwart, en zit daar onschuldig. Enkel en alleen om weer een zwarte af te maken? En wat doen we graag handel met de VS.
Valt allemaal wel mee dus.
pi_167443079
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 23:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vertel dan over dat grijze gebied.
Die bestaat dan niet... vandaar ook zwart/wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')