bahquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ding maar er schijnen liefhebbers van te zijn
even de dakgleuf van de buurvrouw doorsmerenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hier wordt hier wel wat afgepijpt.
steeds vaker in nederlandquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
maar jongens HOE VAAK REGENT HET NOU ZO HARD DAT DE DAKGOOT OVERSTROOMT????
Kijken wat voor een gadget hij deze keer mee heeft na dat moeilijke voegen hamer ding van 3,5K vorige keer.quote:
gleufdierquote:
De vochtige goot uitharken met de roede.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
even de dakgleuf van de buurvrouw doorsmeren
terecht. Frank moet nog vele kroketten etenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Die Reid durft wel, Visser ging niet de ladder op zonder helm en zonder tuigje, living on the edge!
Daar zit wel wat oude bladkoek aangekoektquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De vochtige goot uitharken met de roede.
Komt een vrouw in de bouwmarkt: "Ik wil pijpen voor een afzuigkap".quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hier wordt hier wel wat afgepijpt.
Vooral als het de dag ervoor geregend heeft, dan ruikt het naar rottende zee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef Szura het volgende:
Laatst ook de goot moeten schoonmaken, vadsig man
Het is groen en vliegt door het bos?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Komt een vrouw in de bouwmarkt: "Ik wil pijpen voor een afzuigkap".
Zegt de verkoper: "Ik heb liever dat je gewoon betaalt".
Dan weet je ook eens wat mannen (niet Paxcon) moeten doorstaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral als het de dag ervoor geregend heeft, dan ruikt het naar rottende zee.
Sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens wat mannen (niet Paxcon) moeten doorstaan.
Dat het water naar binnen komt. Maw: lekkage.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef alpeko het volgende:
Wat is precies het probleem als de goot een keer overstroomt? Dan is het er onder nat. Wat dan nog?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
moet je er chillygel of Lactacyd erin gooienquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral als het de dag ervoor geregend heeft, dan ruikt het naar rottende zee.
Kun je haar beter door de regenpijpen gieten, meteen lekker schoon.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat slecht is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet je er chillygel of Lactacyd erin gooien
ZE IS #BOOS.quote:
jij drinkt het ookquote:
aan het zoenen met een of andere dudequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
ZE IS #BOOS.
Waar is Tim Hofman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |