wowquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
Welkom in de SC voor kneuzen, crip en zeer.
Oh, is dat morgen al?quote:
Rustig maar. Ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
OP gelezen en gelijk spijt
ga nooit meer de OP lezen
We zijn allemaal kneuzen, zelfs zeer, maar hij wordt even apart genomenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:07 schreef supersof het volgende:
OP gelezen en gelijk spijt
ga nooit meer de OP lezen
Amaquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:40 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie mijn vriend Dima al ontmoet?
Oh ja hoor, maar moet het niet te laat maken vanavondquote:
Moe?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar moet het niet te laat maken vanavond
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
WANNEER GAAN WE PILLEN POPPEN
Beetje, maar moet om 5 uur uit de veren, laat ik daar nou net een hekel aan hebben als avondmensquote:
Waarom maar 'effe'. Doe maar voor eeuwig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens effe op de blocklist gezet
Verandertquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom maar 'effe'. Doe maar voor eeuwig.
R.I.P.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beetje, maar moet om 5 uur uit de veren, laat ik daar nou net een hekel aan hebben als avondmens
Ik ben nog niet dood hoorquote:
*zucht*quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
praat niet zo over haar vuile snol
quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
kwam treinhoer op tinder tegen gister
Ze gaat toch niet liken maja
Zo veel feels
Doe 'ns even geciviliseerd tegen xCachet engerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
praat niet zo over haar vuile snol
hoezo reageer je niet op m'n quote?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef wickedmen het volgende:
Xcachet. Heb je nog met die jongen met aandoening
????????quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is xcachet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe 'ns even geciviliseerd tegen xCachet engerd.
e zag dat je in jantjes topic postte, waren jouw cijfers zeven of hoger en hoeveel jaar deed je over opleiding? wil weten wat toelatingseisen zijn ongeveer bij regio bureaus en advocatenbureau.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:18 schreef MAHL het volgende:
Goedenavond deze avond
Gaat er weer gezellig aan toe zie ik
Waar is de Kerstsfeer?!
Geen idee man, vraag het zequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
e zag dat je in jantjes topic postte, waren jouw cijfers zeven of hoger en hoeveel jaar deed je over opleiding? wil weten wat toelatingseisen zijn ongeveer bij regio bureaus en advocatenbureau.
de mijne ook al een tijdjequote:
Ash is een troll... Hij maakt nooit iets afquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee man, vraag het ze
Weet je überhaupt al wat je nu wil doen?
In ons lastig vallen is hij aardig volhardend anders.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ash is een troll... Hij maakt nooit iets af
Gelukkig zie ik alleen zijn posts wanneer anderen hem quoten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
In ons lastig vallen is hij aardig volhardend anders.
Cachie, Crips eierstokken rammelen, wat moeten wij met die informatie?quote:
ja als hij ziet dat hij aandacht krijgt wel anders is ie meteen wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
In ons lastig vallen is hij aardig volhardend anders.
mss beterquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
Moet niet aan kinderen denken anders.
Niets. Hersenscheet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Cachie, Crips eierstokken rammelen, wat moeten wij met die informatie?
hoe doe je dat scriptje eiglkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien goed plan als we daarmee ophouden
hahaha omg zo liefquote:
ja echt zo snoezigquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha omg zo lief
ook echt: who's my dad
Überhaupt ooit wel danquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
Moet niet aan kinderen denken anders.
Ja maar door hormonen enz. word je zo gehersenspoeld dat je het allemaal waard vindt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Überhaupt ooit wel dan
Kinderen, kosten geld, zijn irritant, zeeën van tijd, ditdatzuszo
gelukkig dt je er zo over denkt srsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Überhaupt ooit wel dan
Ze zijn ook wel eens lief, het geld vast waard etc. Maar nee, heb er echt niets mee. Kom dan ook uit een groot gezin, dus hecht wel waarde aan tijd voor mezelf en rust.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Überhaupt ooit wel dan
Net als bij vrouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar door hormonen enz. word je zo gehersenspoeld dat je het allemaal waard vindt.
qua opleiding of baan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee man, vraag het ze
Weet je überhaupt al wat je nu wil doen?
hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
sofff
kijk m hier
dit kind is te goed voor de wereld
hij bijt op een vissenkop en ipv al die andere kinderen die ew zeggen zegt hij heel rustig ''mmm interesting''
Blood is liquid not solid, i dont believe youquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
sofff
kijk m hier
dit kind is te goed voor de wereld
hij bijt op een vissenkop en ipv al die andere kinderen die ew zeggen zegt hij heel rustig ''mmm interesting''
Jij bent pas een poepiequote:
Dat wordt een slimme jongen laterquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blood is liquid not solid, i dont believe you
en hersenenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
Ja, behalve zuurstof bij mijn geboorte enzo
haha ja echt liefquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blood is liquid not solid, i dont believe you
Ze hebben nu senioren. En er krijgen er nu twee op hun flikker van hun oma, omdat ze zo onbeleefd zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Heb alleen maar fragmenten tot nu toe gezien
Oh, Mel Mel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben nu senioren. En er krijgen er nu twee op hun flikker van hun oma, omdat ze zo onbeleefd zijn.
ik ookquote:
Ga je naar La La Land?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik herken dit wel bij oude mensen.
Vraag me af wat Mel en Phil voor activiteit krijgen. Die twee jongens hebben zelf iets gepland, maar die dansles lijkt meer iets wat al op het programma stond.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik herken dit wel bij oude mensen.
Oh, dacht dat je fan was van Emmaquote:
Ik volg je nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je fan was van Emma
Ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat Mel en Phil voor activiteit krijgen. Die twee jongens hebben zelf iets gepland, maar die dansles lijkt meer iets wat al op het programma stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |