Blood is liquid not solid, i dont believe youquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
sofff
kijk m hier
dit kind is te goed voor de wereld
hij bijt op een vissenkop en ipv al die andere kinderen die ew zeggen zegt hij heel rustig ''mmm interesting''
Jij bent pas een poepiequote:
Dat wordt een slimme jongen laterquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blood is liquid not solid, i dont believe you
en hersenenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef HPLC het volgende:
Ja, behalve zuurstof bij mijn geboorte enzo
haha ja echt liefquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blood is liquid not solid, i dont believe you
Ze hebben nu senioren. En er krijgen er nu twee op hun flikker van hun oma, omdat ze zo onbeleefd zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Heb alleen maar fragmenten tot nu toe gezien
Oh, Mel Mel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben nu senioren. En er krijgen er nu twee op hun flikker van hun oma, omdat ze zo onbeleefd zijn.
ik ookquote:
Ga je naar La La Land?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik herken dit wel bij oude mensen.
Vraag me af wat Mel en Phil voor activiteit krijgen. Die twee jongens hebben zelf iets gepland, maar die dansles lijkt meer iets wat al op het programma stond.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
Chai, ik herken dit wel bij oude mensen.
Oh, dacht dat je fan was van Emmaquote:
Ik volg je nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je fan was van Emma
Ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat Mel en Phil voor activiteit krijgen. Die twee jongens hebben zelf iets gepland, maar die dansles lijkt meer iets wat al op het programma stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |