Thin Lizzyquote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik walg sowieso van dat type muziek. Beroepsafwijking ofzo.
Er komt maar 1 goede band uit Ierland.
Och 1x het liedje van Coldplay is nog wel te doen. En dan vind ik 2000 een prima plek. Helaas komt het daarna nog een keer of 20 langsquote:Op woensdag 14 december 2016 16:18 schreef pipster het volgende:
Ik begin wel bij 1999, nummer 2000 sla ik bij deze met gerust hart over.
Daysquote:Op woensdag 14 december 2016 16:29 schreef pipster het volgende:
Welke band zal er net een stem tekort zijn gekomen op plaats 2001....
I Want You Back van NSYNCquote:Op woensdag 14 december 2016 16:29 schreef pipster het volgende:
Welke band zal er net een stem tekort zijn gekomen op plaats 2001....
Ik vind dat Maneater er wel te vroeg uit is gegaan, maar inmiddels zou ie niet meer in de lijst hoeven.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En Wout was vandaag er heilig van overtuigd dat Hall&Oates gewoon in de Top2000 staan. Nee dus en dat vond hij wel een schande en dat is ook wel zo, ze staan er al ruim 10 jaar niet meer in.
ik hoorde het ook en vond het ook opvallend..quote:Op woensdag 14 december 2016 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Alphaville - Big in Japan: volgens Stasse is er alleen op gestemd door mensen uit Friesland, Drenthe en ik dacht Overijssel.
De overige provincies: nul stemmen.
Ik weet niet of ik dit moet geloven.
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom staat die uberhaupt niet in de lijst?
Inderdaad, wij willen transparantie!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel een volledige stemlijst zijn. Van alle liedjes waarop gestemd is, of misschien tenminste 50 keer op gestemd is ofzo. Dan weet ik een beetje of sommige liedjes die ik in mijn vrije keuze heb ook echt een kans hebben.
Dat gaan ze echt nooit vrijgeven.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel een volledige stemlijst zijn. Van alle liedjes waarop gestemd is, of misschien tenminste 50 keer op gestemd is ofzo. Dan weet ik een beetje of sommige liedjes die ik in mijn vrije keuze heb ook echt een kans hebben.
Echt wel!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt nooit vrijgeven.
Als je dan maar wel deodorant gebruikt...quote:Op woensdag 14 december 2016 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, wij willen transparantie!
Er ook daarvoor geldt dat hun mooiste er nooit ingestaan heeftquote:Op woensdag 14 december 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Maneater er wel te vroeg uit is gegaan, maar inmiddels zou ie niet meer in de lijst hoeven.
Ik gok op 12quote:Op woensdag 14 december 2016 16:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Politik is wel een lekker nummer. Sowieso is A Rush of Blood to the Head een lekker album. Wil nu ook wel weten hoe hoog Comfortably Numb staat.
Ik heb op Adult Education gestemd omdat ik dacht dat die wel een kans maakte, maar ook dat zit er niet in.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Er ook daarvoor geldt dat hun mooiste er nooit ingestaan heeft
Hoe toepasselijk, hoe treffend, hoe toevallig ook. Dat nou uitgerekend dat nummer op plek 2000 staat. Serieus: zijn er nog mensen die dit geloven?quote:Tevens roept Coldplay in 'Politik' op tot verbroedering en naastenliefde. Een toepasselijkere opening kan de Top 2000 op Eerste Kerstdag eigenlijk niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |