Vreselijk. Ik walg sowieso van dat type muziek. Beroepsafwijking ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fairytale of New York heerst gewoon natuurlijk
Flappie was de eerste keer best komisch.quote:
Ze komen dan ook uit Londenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik walg sowieso van dat type muziek. Beroepsafwijking ofzo.
Er komt maar 1 goede band uit Ierland.
Zo goed interesseer ik me er dus voor.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze komen dan ook uit Londen
disse is englishquote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flappie was de eerste keer best komisch.
Mooi kerstliedje ja. Samen met 2000 Miles mijn favoriet. (De Kerstezel vind ik ook vermakelijk, maar is toch een ander type liedje)quote:Op woensdag 14 december 2016 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ik stem al jaren op When The Thames Froze van Smith & Burrows, lijkt me een perfect nummer voor de Top 2000. Niet puur kerst, maar wel duidelijk voor rond de feestdagen. Ben benieuwd of die er ooit in komt.
Hothouse Flowersquote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thin Lizzyquote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Och 1x het liedje van Coldplay is nog wel te doen. En dan vind ik 2000 een prima plek. Helaas komt het daarna nog een keer of 20 langsquote:Op woensdag 14 december 2016 16:18 schreef pipster het volgende:
Ik begin wel bij 1999, nummer 2000 sla ik bij deze met gerust hart over.
Daysquote:Op woensdag 14 december 2016 16:29 schreef pipster het volgende:
Welke band zal er net een stem tekort zijn gekomen op plaats 2001....
I Want You Back van NSYNCquote:Op woensdag 14 december 2016 16:29 schreef pipster het volgende:
Welke band zal er net een stem tekort zijn gekomen op plaats 2001....
Ik vind dat Maneater er wel te vroeg uit is gegaan, maar inmiddels zou ie niet meer in de lijst hoeven.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En Wout was vandaag er heilig van overtuigd dat Hall&Oates gewoon in de Top2000 staan. Nee dus en dat vond hij wel een schande en dat is ook wel zo, ze staan er al ruim 10 jaar niet meer in.
ik hoorde het ook en vond het ook opvallend..quote:Op woensdag 14 december 2016 17:24 schreef Pino112 het volgende:
Alphaville - Big in Japan: volgens Stasse is er alleen op gestemd door mensen uit Friesland, Drenthe en ik dacht Overijssel.
De overige provincies: nul stemmen.
Ik weet niet of ik dit moet geloven.
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom staat die uberhaupt niet in de lijst?
Inderdaad, wij willen transparantie!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel een volledige stemlijst zijn. Van alle liedjes waarop gestemd is, of misschien tenminste 50 keer op gestemd is ofzo. Dan weet ik een beetje of sommige liedjes die ik in mijn vrije keuze heb ook echt een kans hebben.
Dat gaan ze echt nooit vrijgeven.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel een volledige stemlijst zijn. Van alle liedjes waarop gestemd is, of misschien tenminste 50 keer op gestemd is ofzo. Dan weet ik een beetje of sommige liedjes die ik in mijn vrije keuze heb ook echt een kans hebben.
Echt wel!quote:Op woensdag 14 december 2016 17:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt nooit vrijgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |