Moest hier wel even lachenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:04 schreef kacay het volgende:
Toen ben ik maar op zijn gezicht gaan zitten omdat hij er toen ook al drie maanden niet uit zichzelf mee was gekomen.
Ik ben het in essentie wel met je eens maar om nou te zeggen dat anderhalf jaar niets is en dat je bij een relatie van <5 jaar niet kunt spreken van een langdurige relatie vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef erodome het volgende:
Als je hierover praat heb het dan niet alleen over wat jij graag zou willen zien, maar vooral over hoe hij het ziet.
Want anders krijg je beloftes die niet waargemaakt worden.
Luister erg goed naar zijn ideeën hierover en denk dan na of jouw ideeën erbij aansluiten.
Anderhalf jaar is niets, dan zou je echt nog zat fantasieën over moeten hebben samen. Het is veelste kort om van een sleur te kunnen spreken. Zoek dus uit of jullie wel op 1 lijn kunnen komen hierin.
Bekijk ook of het niet teveel een vast riedeltje is nu al, dat het verdere niet te gezapig is geworden met seks als afsluiter. Daag elkaar uit, breng opwinding tot een hoger punt zonder gelijk tot seks over te gaan.
Seks begint lang voordat de daad begint, kijk eens of die gedachtegang verschil maakt...
En onthoud, anderhalf jaar is geen langdurige relatie, is pril vergeleken met eennecht langdurige relatie. Een langdurige relatie is 5+ jaar en zelfs dan zou de seks nog spetterend moeten zijn...
Wordt niets meer. Vooral een man kan je daarin niet veranderen. Op latere leeftijd zal het erger worden en kom je helemaal tekort. Na 1,5 jaar al zo een laag libido als man zijnde en dan erop gooien dat het normaal is na zo een tijdquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:04 schreef kacay het volgende:
Ik merk nu dat ik wat twijfels begin te krijgen over onze relatie. Wil ik zo wel verder gaan? Tegelijkertijd vind ik dat heel kortzichtig van mezelf, want seks is immers niet het belangrijkste in een relatie en op alle andere punten zit onze relatie wel ontzettend goed. Ik vind het zo zonde om zoiets weg te gooien alleen om de seks, maar om eerlijk te zijn wil ik ook niet de rest van mijn leven saaie seks hebben. Er moet echt iets veranderen, maar ik weet niet hoe ik tot hem doordring. Hebben jullie iets soortgelijks meegemaakt? Tips? Of misschien vanaf zijn kant meegemaakt?
Dit ja. Alleen met heel veel inzet van zowel jouw kant als zijn kant kan je misschien nog samen een tussenweg vinden. Maar aan jou de vraag of:quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:50 schreef erodome het volgende:
Als je hierover praat heb het dan niet alleen over wat jij graag zou willen zien, maar vooral over hoe hij het ziet.
Want anders krijg je beloftes die niet waargemaakt worden.
Luister erg goed naar zijn ideeën hierover en denk dan na of jouw ideeën erbij aansluiten.
Zou een gekke reactie zijn. Of iig weinig constructief. Je kunt dat met je handen en mond ruimschoots compenseren...quote:Op woensdag 14 december 2016 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien heeft hij het gevoel dat hij faalt omdat hij te snel klaarkomt en is daarom voor hem de lol eraf?
En daarom beft hij niet? En gaat hij maar direct over (na wat geaai) op dat neuken waardoor hij wat sneller klaarkomt?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien heeft hij het gevoel dat hij faalt omdat hij te snel klaarkomt en is daarom voor hem de lol eraf?
Nooit helemaal natuurlijk, ga nou niet ineens doen alsof jij niet graag lang en hard geneukt wil worden.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou een gekke reactie zijn. Of iig weinig constructief. Je kunt dat met je handen en mond ruimschoots compenseren...
Dat is ook een puntje van ergernis bij mij inderdaad. Een kus op de mond geven we elkaar regelmatig en we knuffelen ook veel. Maar echt zoenen, met tong, gebeurt erg weinig. Ik hou heel veel van zoenen en gebruik het ook graag als een soort voorspel, ik word er ook opgewonden van. Hij houdt helemaal niet van zoenen. Hij heeft er vaak gewoon geen zin in, zegt hij. De enige momenten waarop wij zoenen zijn soms tijdens seks (maar nooit ervoor, terwijl ik dat zelf juist heel fijn vindt om een beetje 'op te warmen') of als hij wat gedronken heeft, dan wil hij ineens wel. Hij heeft me al vaak afgewezen als ik hem probeerde te zoenen, met als excuus dat hij er echt even geen zin in had. Het kan natuurlijk dat iemand niet echt een 'zoener' is, maar ik vind het zelf wel jammer. Inmiddels heb ik me er wel bij neergelegd en het min of meer geaccepteerd dat dit zo is.quote:
Oei... dit maakt het wel echt heel lastig denk ik...quote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef kacay het volgende:
[..]
Dat is ook een puntje van ergernis bij mij inderdaad. Een kus op de mond geven we elkaar regelmatig en we knuffelen ook veel. Maar echt zoenen, met tong, gebeurt erg weinig. Ik hou heel veel van zoenen en gebruik het ook graag als een soort voorspel, ik word er ook opgewonden van. Hij houdt helemaal niet van zoenen. Hij heeft er vaak gewoon geen zin in, zegt hij. De enige momenten waarop wij zoenen zijn soms tijdens seks (maar nooit ervoor, terwijl ik dat zelf juist heel fijn vindt om een beetje 'op te warmen') of als hij wat gedronken heeft, dan wil hij ineens wel. Hij heeft me al vaak afgewezen als ik hem probeerde te zoenen, met als excuus dat hij er echt even geen zin in had. Het kan natuurlijk dat iemand niet echt een 'zoener' is, maar ik vind het zelf wel jammer. Inmiddels heb ik me er wel bij neergelegd en het min of meer geaccepteerd dat dit zo is.
Deels herkenbaarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:21 schreef T42 het volgende:
heb een relatie gehad waar het voor mij echt niet ging seksueel. alleen standaard niks nieuws enz.
ben daarna los gegaan en heb nu wel iemand waar bijna niks te gek is
Heb je hem dat ook uitgelegd? Mannen kunnen nogal "pragmatisch" zijn op dat gebied.quote:Ik word erg snel nat, maar dat betekent natuurlijk niet dat voorspel daarmee onnodig is![]()
Eens hoor dat je er alles aan gedaan moet hebben! Enige juiste instelling!quote:Op woensdag 14 december 2016 16:58 schreef kacay het volgende:
Dankje nelisb! Ik weet dat ik hem inderdaad niet zoveel kan veranderen, het is ook nog de vraag of dit uiteindelijk wel goed zal aflopen, maar ik wil er in ieder geval alles aan gedaan hebben om het te proberen.
Wat betreft het zoenen weet ik inderdaad dat ik hem daarin niet kan veranderen, het is gewoon niet zijn ding en ik kan hem niet dwingen het ineens wel leuk te gaan vinden natuurlijk. Hoewel ik het jammer vind, kan ik hier wel mee leven. Ik vind het een heel ander punt dat hij wat seks betreft zo weinig moeite voor mij doet, want dat heeft natuurlijk niks te maken met een voorkeur (behalve een voorkeur voor laksheid, haha).
Hier heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik moet zeggen dat ik niks aan hem merk verder. Hij is nog altijd zijn eigen, vrolijke zelf. Hij is ook juist degene die heel zeker is over onze relatie en dat hij met mij oud wil worden, dat geeft hij regelmatig aan en ik geloof ook dat hij dat meent. Bij eerdere pogingen om over dit onderwerp te praten gaf hij zelf ook aan dat hij het prima vond zoals het nu ging.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:49 schreef meIIyou het volgende:
Ik lees tussen de regels door een beetje of er iets bij hem speelt waar hij mee zit en niet open over is/durft te zijn.
Misschien is hij bang geworden om te falen in bed, misschien heeft hij andere twijfels over de relatie. Of misschien is er wel iets totaal anders aan de hand in zijn leven waardoor hij niet goed in zijn vel zit.
Ik denk dat het heel belangrijk is om hem eens in een gesprek uit te nodigen om open te zijn over wat hem dwars zit. Dat vergt van jou wel wat moeite misschien. Je moet je gesprek goed openen en hem vervolgens alle ruimte bieden om te praten, dat kan best moeilijk zijn omdat jij juist met het 'probleem' in je maag zit momenteel.
Als je tips nodig hebt voor het voeren van zo'n lastig gesprek, ik kan je vanuit mijn achtergrond wel wat gesprekstechnieken uitleggen.
Tsja, joggingbroek op de bank komt wel eens voor, dat vinden we allebei lekker op een luie zondag. Maar het is niet zo dat we onszelf verslonzen, qua uiterlijk zijn we beide niks veranderd ten opzichte van anderhalf jaar geleden. We zijn beide niet aangekomen en verzorgen ons nog steeds goed. Ik scheer me altijd netjes, douche elke dag en doe wat make-up op. We gaan ook regelmatig avondjes uit samen en doen dan ook allebei ons best om er extra goed uit te zien. Hij zegt ook wel dat hij me mooi vindt, en hoewel ik dat geloof mis ik toch de echte aantrekkingskracht van in het begin. Volgens hem ligt dat eraan dat de spanning verdwijnt als je elkaar langer kent en elkaar al ontzettend vaak naakt hebt gezien. Je raakt eraan gewend. Ik vind hem echter nog steeds om op te vreten dus ik snap niet waarom hij dat andersom niet heeftquote:Op woensdag 14 december 2016 17:58 schreef Veldmedewerker het volgende:
En hoe gaan jullie verder met elkaar om? Ben jij nog de vrouw van toen en hij de man van toen, of is het joggingbroek op de bank zeg maar? Druk leventje en blij dat je zit.
Dat de hormonen gaan liggen dat kan, maar aantrekkingskracht is toch meer als verliefdheidshormonen.. Dus wel een slap excuusje.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:40 schreef kacay het volgende:
[..]
Tsja, joggingbroek op de bank komt wel eens voor, dat vinden we allebei lekker op een luie zondag. Maar het is niet zo dat we onszelf verslonzen, qua uiterlijk zijn we beide niks veranderd ten opzichte van anderhalf jaar geleden. We zijn beide niet aangekomen en verzorgen ons nog steeds goed. Ik scheer me altijd netjes, douche elke dag en doe wat make-up op. We gaan ook regelmatig avondjes uit samen en doen dan ook allebei ons best om er extra goed uit te zien. Hij zegt ook wel dat hij me mooi vindt, en hoewel ik dat geloof mis ik toch de echte aantrekkingskracht van in het begin. Volgens hem ligt dat eraan dat de spanning verdwijnt als je elkaar langer kent en elkaar al ontzettend vaak naakt hebt gezien. Je raakt eraan gewend. Ik vind hem echter nog steeds om op te vreten dus ik snap niet waarom hij dat andersom niet heeft
En wat doe jij voor hem?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:02 schreef kacay het volgende:
We knuffelen heel veel, geven elkaar regelmatig een kus op de mond, hij doet regelmatig kleine dingetjes waaruit hij laat blijken dat hij van me houdt én zegt het ook regelmatig tegen me. Wat dat betreft heb ik helemaal niets te klagen. Het lijkt alleen net of zijn interesse in seks zo goed als verdwenen is (hij wil op zich wel, maar gewoon even snel en niet met veel enthousiasme), terwijl hij juist in het begin van onze relatie zei dat hij ook een hoog libido had en het hartstikke leuk vond dat ik seks belangrijk vond/vind. Ik merkte dat toen ook aan hem. Hoe kan iemand dan ineens zo van mening veranderd zijn?
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partnerquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef luxerobots het volgende:
Probeer er toch nog maar over te praten. Maak duidelijk dat het voor jou wel degelijk een punt is. En dan niet de frequentie, maar de kwaliteit van de seks.
Haha, dit is inderdaad iets wat over en weer gebeurt en niet alleen vanuit hem. Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik er de laatste tijd, sinds ik met die twijfels zit, zelf wat minder mee kom. Ik heb er wat meer over nagedacht en denk ook dat het te maken heeft dat hij niet zoveel ervaring had. Omdat hij alleen maar one night stands gehad heeft, had hij voor mij nog nooit gebeft en ook niet zo heel veel gevingerd. Hij heeft in het begin van onze relatie ook wel aangegeven dat hij niet zo goed wist wat hij moest doen en dat ik het een beetje moet sturen. Dat heb ik ook wel gedaan en het ging best goed, waardoor ik dacht dat die onzekerheid daarover wel weggegaan was. Misschien toch niet. Maar het verklaart alsnog niet het gebrek aan lust wat ik bij hem merk, want dat had hij in het begin van de relatie wel, ondanks zijn onzekerheid daarover.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:07 schreef Veldmedewerker het volgende:
[..]
En wat doe jij voor hem?
Het leest nu een beetje als eenrichtingverkeer, maar dat zal over en weer zijn mag ik hopen. In dat geval zou je inderdaad eens een hart naar hart gesprek moeten aangaan, want daar zit iets eer achter als simpelweg geen spanning meer, de rest lijkt gewoon nog goed te gaan. En zoals gezegd is zou dat snelle klaarkomen er mee te maken kunnen hebben, en ook dat is op zich wel op te lossen met bepaalde medicatie als dat een oorzaak blijkt te zijn, dus dan weet je dat alvast.
Dat zou kunnen, als het echt iets is dat hij minder interesse in mij heeft of iets anders waar ik niks aan kan veranderen. Maar dan zou hij dat wel tegen me moeten zeggen, want dan kunnen we ook beide door. Wat voor advies geef jij dan, als je niet voor praten zou gaan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partner
Ik ben bang dat je eerder het tegenovergestelde er mee bewerkstelligt: irritatie en daardoor nog minder interesse.
En dan nog, sinds wanneer kun je rationeel een verminderde interesse voor je partner bij jezelf omhoogkrikken!? Hooguit dat de vent van TS in dit geval geforceerd en pro forma TS gaat lopen beffen en vingeren. Ik weet alleen niet of dat hetgene is wat TS mist.
Ik hoop gisteravond en dat ze daarna snoeihard en meerdere keren is genomen door hem.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je al een idee wanneer je het gesprek aangaat?
Haha! Dat zou fijn zijn, jaquote:Op donderdag 15 december 2016 10:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik hoop gisteravond en dat ze daarna snoeihard en meerdere keren is genomen door hem.
Je hebt gewoon de verkeerde man getroffen. Aantrekkingskracht zul je ook niet bij hem weer kunnen creëren. Ook al zou het even lukken dan is dat van korte duur en beland je in dezelfde sleur. Zoals ik al zei ben ik 23 jaar samen samen met mijn vrouw waarvan 19 jaar getrouwd. Mijn vrouw hoeft niet in een onderbroekje naast me komen te zitten want dan raak ik opgewonden 9 van de 10 keer, en begin ik pogingen te doen. Als ze gebukt zou staan met opruimen dan geef ik een tikje tegen de billen of pak ze even beet. Ik raak nog steeds opgewonden omdat ik nog steeds de liefde voel zoals in het begin. Nu is mijn libido misschien wat extreem maar jullie zijn pas 1,5 jaar samen en hij gedraagt zich als een impotente 60 jarige opa.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:40 schreef kacay het volgende:
[..]
Tsja, joggingbroek op de bank komt wel eens voor, dat vinden we allebei lekker op een luie zondag. Maar het is niet zo dat we onszelf verslonzen, qua uiterlijk zijn we beide niks veranderd ten opzichte van anderhalf jaar geleden. We zijn beide niet aangekomen en verzorgen ons nog steeds goed. Ik scheer me altijd netjes, douche elke dag en doe wat make-up op. We gaan ook regelmatig avondjes uit samen en doen dan ook allebei ons best om er extra goed uit te zien. Hij zegt ook wel dat hij me mooi vindt, en hoewel ik dat geloof mis ik toch de echte aantrekkingskracht van in het begin. Volgens hem ligt dat eraan dat de spanning verdwijnt als je elkaar langer kent en elkaar al ontzettend vaak naakt hebt gezien. Je raakt eraan gewend. Ik vind hem echter nog steeds om op te vreten dus ik snap niet waarom hij dat andersom niet heeft
Same here! Alleen 19 jaar samen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:18 schreef Draconian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ben ik 23 jaar samen samen met mijn vrouw waarvan 19 jaar getrouwd. Mijn vrouw hoeft niet in een onderbroekje naast me komen te zitten want dan raak ik opgewonden 9 van de 10 keer, en begin ik pogingen te doen. Als ze gebukt zou staan met opruimen dan geef ik een tikje tegen de billen of pak ze even beet. Ik raak nog steeds opgewonden omdat ik nog steeds de liefde voel zoals in het begin.
Ze hoeft ook niet naakt naast me te slapen want dan begint mijn sabel ineens te groeien, en gaat hij net als een torpedo op zoek naar het doelquote:Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Same here! Alleen 19 jaar samen.
Inmiddels is dat een beetje aan het wegvagen, ja. Op seksgebied dan vooral. Toen bij hem de interesse wegzakte, bleef ik de eerste tijd initiatief nemen, nieuwe dingen voorstellen, sexy outfits voor hem aantrekken. In het begin stuurden we ook vaak sexy berichtjes of foto's naar elkaar, dat ben ik ook lang blijven doen. Ik kreeg daar alleen geen of amper reactie op, en dan begint bij mij de zin om mijn best te doen ook wel over te gaan eerlijk gezegd. Het is wat ik in mijn OP al zei: inmiddels ben ik zo kinderachtig om gewoon niets meer te doen wat hij ook niet bij mij doet. Dat is eigenlijk heel stom, want het werkt natuurlijk voor geen meter en draagt alleen maar meer bij aan mijn ontevreden gevoel, dat weet ik ook wel. Maar dat ik de hele tijd in mijn eentje m'n stinkende best aan het doen ben en hij niet voor mij, zelfs niet eens echt enthousiast van mijn pogingen wordt, ja dan houdt het toch wel een keer op.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:31 schreef CristinaYang het volgende:
Praten is de grootste killer van opwinding, daarmee help je het alleen maar verder om zeep. Ga eens bij jezelf te raden of jij nog op dezelfde manier je best doet voor hem. Ben jij nog de leuke meid waarop hij zo verliefd werd? Probeer dat eens en kijk wat er gebeurd. Verandert er niets, dan kan je praten wat je wilt, maar is dit kennelijk de manier waarop hij functioneert in een langere relatie.
Ik weet niet waar je dat precies uithaalt. Ik voel me prima over mezelf, ben ook heel tevreden over wie ik ben en hoe ik eruit zie. Maar als degene van wie ik hou en die ik enorm aantrekkelijk vind amper laat blijken dat hij mij ook retegeil vindt, dan is dat inderdaad niet leuk en voel ik me wel eens afgewezen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:44 schreef Yiha3 het volgende:
Je kan je alleen goed over je zelf voelen als je seks met hem hebt gehad? Klinkt eerder als een verslaving imo.
Ik snap wat je bedoelt, maar je interpreteert mijn vraag verkeerd. Ik heb het niet over initiatief op seksueel gebied, maar in je hele relatie. Voelt hij zich gewaardeerd door je? Laat je hem als een man voelen? Laat je hem merken hoe gek je op hem bent? Vraag je vaak genoeg naar zn werk of opleiding of vrienden? Samenvattend: ben jij wel de leukste vriendin die je kan zijn?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:19 schreef kacay het volgende:
[..]
Inmiddels is dat een beetje aan het wegvagen, ja. Op seksgebied dan vooral. Toen bij hem de interesse wegzakte, bleef ik de eerste tijd initiatief nemen, nieuwe dingen voorstellen, sexy outfits voor hem aantrekken. In het begin stuurden we ook vaak sexy berichtjes of foto's naar elkaar, dat ben ik ook lang blijven doen. Ik kreeg daar alleen geen of amper reactie op, en dan begint bij mij de zin om mijn best te doen ook wel over te gaan eerlijk gezegd. Het is wat ik in mijn OP al zei: inmiddels ben ik zo kinderachtig om gewoon niets meer te doen wat hij ook niet bij mij doet. Dat is eigenlijk heel stom, want het werkt natuurlijk voor geen meter en draagt alleen maar meer bij aan mijn ontevreden gevoel, dat weet ik ook wel. Maar dat ik de hele tijd in mijn eentje m'n stinkende best aan het doen ben en hij niet voor mij, zelfs niet eens echt enthousiast van mijn pogingen wordt, ja dan houdt het toch wel een keer op.
Klopt gedeeltelijk heb dus 6 jaar relatie gehad waar ik het niet zocht nee. Standaard ,saai, lingerie was onzin enz. Dan ga je als broer en zus leven. Hield wel van der.. En nu met iemand op mijn lijn ben ik niet te houden.quote:Op woensdag 14 december 2016 07:42 schreef Draconian het volgende:
[..]
Wordt niets meer. Vooral een man kan je daarin niet veranderen. Op latere leeftijd zal het erger worden en kom je helemaal tekort. Na 1,5 jaar al zo een laag libido als man zijnde en dan erop gooien dat het normaal is na zo een tijd![]()
![]()
Ik ben 23 jaar samen en ik ben nog zo geil als een stier. Dus zijn praatjes van 1,5 jaar samen, zijn onzin. Het is vooral vreemd dat hij als man geen initiatief neemt. Nooit een voorstel om te masseren met happy end? Wat een saaie lul!!!!
Zoek een ander. 1,5 jaar verkering kan je zo weggooien en opnieuw beginnen.
Het is ook wel een beetje vreemd.. lust is er wel, maar niet op jou gericht, las net dat hij dagelijks porno kijkt.. Dan zou ik mezelf ook klote voelen als ik jou was.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:47 schreef kacay het volgende:
[..]
Haha, dit is inderdaad iets wat over en weer gebeurt en niet alleen vanuit hem. Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat ik er de laatste tijd, sinds ik met die twijfels zit, zelf wat minder mee kom. Ik heb er wat meer over nagedacht en denk ook dat het te maken heeft dat hij niet zoveel ervaring had. Omdat hij alleen maar one night stands gehad heeft, had hij voor mij nog nooit gebeft en ook niet zo heel veel gevingerd. Hij heeft in het begin van onze relatie ook wel aangegeven dat hij niet zo goed wist wat hij moest doen en dat ik het een beetje moet sturen. Dat heb ik ook wel gedaan en het ging best goed, waardoor ik dacht dat die onzekerheid daarover wel weggegaan was. Misschien toch niet. Maar het verklaart alsnog niet het gebrek aan lust wat ik bij hem merk, want dat had hij in het begin van de relatie wel, ondanks zijn onzekerheid daarover.
Zeker waar dit. Je zou je al snel een minderwaardige minnaar/minnares voelen met al dat overdreven gedoe in films en camwereld. Je ziet dat overal tegenwoordig, een hoop drugs en knallen, vrouwen die faken en mannen die zich zich superman voelen, je lacht je rot, maar het heeft zeker een effect op relaties als je zo met seks omgaat.. En geen genot te bekennen trouwens.., droge poezen en een hoop glijmiddel moet het een beetje leuk laten lijkenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:19 schreef Evienne het volgende:
Vraag hem om eens een maand of 3 geen porno te kijken!
Porno kijken, soit, maar je partner ondertussen verwaarlozen kan écht niet hoor. Dan heeft ie een probleem wat HIJ aan moet pakken, niet jij.
Heb het ook eens over zijn verwachtingen, wat voor porno kijkt hij zoal en denkt hij dat seks met jou zo hoort te zijn als wat hij daar ziet? Er zijn steeds meer jongens, en zeker ook meiden, die een heel verkeerd beeld van seks en vrouwen krijgen door een overvloed aan geacteerde seks. Jongens die denken dat ze zonder voorspel kunnen gaan pompen en een meisje daarvan gillend klaar hoort te komen (75% van de vrouwen komt niet door penetratie klaar) en meiden die daardoor orgasmes gaan faken of denken dat er iets mis met ze is als ze geen zin hebben in anaal of facials.
Als ie dat niet voor je over heeft (of stiekem gaat kijken) weet je ook waar zijn prioriteiten liggen.
Af en toe een showtje beginnen danquote:Op donderdag 15 december 2016 18:15 schreef kacay het volgende:
Wat de porno betreft, daar heb ik het ook vaker met hem over gehad. Niet dat ik er iets op tegen ben (ik ben er zelf ook niet vies van), maar wel in ons geval aangezien ik momenteel niet tevreden ben met onze seks. Het probleem is alleen dat hij dat dus niet ziet, hij vindt onze seks prima zoals die is en snapt niet dat ik er ontevreden mee ben. Hij ziet daarom dus ook niet in dat stoppen met porno kijken misschien zal helpen of dat het voor mij niet leuk is zo.
Als ik trouwens een heel sexy setje aantrek merk ik wel dat hij daar wat meer opgewonden van raakt en dat erg leuk vindt. Maar ik moet zeggen dat ik altijd wel sexy ondergoed aan heb, het is niet zo dat ik oma onderbroeken aan doe of iets dergelijks, en daar reageert hij dan weer niet op. Als ik ook lees dat jullie wel geil worden als je vrouw naakt naast je ligt en ik lig heel vaak in alleen een string naast hem en het doet hem niks... Dan vraag ik me toch wel af waar dat dan aan ligt.
Hahah troll 😂quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
De relatie willen afkappen door de seksEn dan maar wel er 'bij' zeggen dat de rest vd relatie wel meer dan goed is. Je bent, zo lijkt het wel, haast op zoek een reden te zoeken om de seks buitenshuis te vinden.
Prima optie toch. Meneer vindt het wel best, als een ander dan in haar behoeftes kan voorzien kan hij het lekker bij zn dagekijkse porno'tje houdenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
De relatie willen afkappen door de seksEn dan maar wel er 'bij' zeggen dat de rest vd relatie wel meer dan goed is. Je bent, zo lijkt het wel, haast op zoek een reden te zoeken om de seks buitenshuis te vinden.
Dan vindt hij klaarblijkelijk porno in 2D geiler dan porno in 3D.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:15 schreef kacay het volgende:
Wat de porno betreft, daar heb ik het ook vaker met hem over gehad. Niet dat ik er iets op tegen ben (ik ben er zelf ook niet vies van), maar wel in ons geval aangezien ik momenteel niet tevreden ben met onze seks. Het probleem is alleen dat hij dat dus niet ziet, hij vindt onze seks prima zoals die is en snapt niet dat ik er ontevreden mee ben. Hij ziet daarom dus ook niet in dat stoppen met porno kijken misschien zal helpen of dat het voor mij niet leuk is zo.
Als ik trouwens een heel sexy setje aantrek merk ik wel dat hij daar wat meer opgewonden van raakt en dat erg leuk vindt. Maar ik moet zeggen dat ik altijd wel sexy ondergoed aan heb, het is niet zo dat ik oma onderbroeken aan doe of iets dergelijks, en daar reageert hij dan weer niet op. Als ik ook lees dat jullie wel geil worden als je vrouw naakt naast je ligt en ik lig heel vaak in alleen een string naast hem en het doet hem niks... Dan vraag ik me toch wel af waar dat dan aan ligt.
Dat had ik je al verteld. Hij is nu eenmaal zo en zal zo blijven. Niet iedereen is hetzelfde en je hebt gewoon iemand nu die ook nog eens heel vreemd is om wel pornofilms te kijken maar niet naar zijn eigen geile vrouw notabeen. Ik zou ieder moment grijpen als je seks kunt hebben met je eigen vrouw. Daar kan geen pornofilm tegenop. Ik snap heel jouw vent gewoon niet. Pornofilm of je eigen vrouw bevredigen?quote:Op donderdag 15 december 2016 18:15 schreef kacay het volgende:
Tsja, als ik dit lees en ook andere dingen die je beschreven hebt, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij toch wel een eikel is. Hij zou zich gelukkig moeten prijzen met een vrouw die zo haar best doet. Ik vind het gewoon zielig voor je hoe jij je best doet en hij aangeeft 'het wel best te vinden zo'. (Ja, want hij komt aan zijn trekken. Jij niet, maar dat interesseert hem blijkbaar niet. Dus egoïstisch / hij geeft niet genoeg om je).quote:Op donderdag 15 december 2016 12:19 schreef kacay het volgende:
[..]
Toen bij hem de interesse wegzakte, bleef ik de eerste tijd initiatief nemen, nieuwe dingen voorstellen, sexy outfits voor hem aantrekken. In het begin stuurden we ook vaak sexy berichtjes of foto's naar elkaar, dat ben ik ook lang blijven doen. Ik kreeg daar alleen geen of amper reactie op, en dan begint bij mij de zin om mijn best te doen ook wel over te gaan eerlijk gezegd. ................... Maar dat ik de hele tijd in mijn eentje m'n stinkende best aan het doen ben en hij niet voor mij, zelfs niet eens echt enthousiast van mijn pogingen wordt, ja dan houdt het toch wel een keer op.
Dit zou eens gezegd moeten worden als de situatie, zoals bij vrijwel alle stellen, andersom zou zijn. Dus dat de vrouw niet meer warm van de man wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan vindt hij klaarblijkelijk porno in 2D geiler dan porno in 3D.
Ik zou hem een abo'tje geven op zijn favo pornosite en op zoek gaan naar een vent die wèl geil wordt van jou.
Zo een soort situatie heb ik. Ik raak bijna wel dagelijks opgewonden van mijn vrouw maar voor haar is dat na 23 jaar irritatie geworden. Ik word meerdere malen per week afgewezen nu en dat doet behoorlijk pijn als man zijnde. Voor haar is 2 keer in de week genoeg maar ik heb het daar best wel moeilijk mee en zij vind mij dan ziekelijk oversekst.quote:Op zondag 18 december 2016 13:19 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dit zou eens gezegd moeten worden als de situatie, zoals bij vrijwel alle stellen, andersom zou zijn. Dus dat de vrouw niet meer warm van de man wordt.
Mannelijke seksualiteit als ziek of vies afschilderen is helaas heel normaal in onze samenleving. Van je eigen partner is zoiets extra pijnlijk. Persoonlijk zou ik haar daar wel op toespreken. Dat jullie libido niet gelijk loopt is één ding, maar het op jou afschuiven alsof je gemankeerd bent is niet acceptabel.quote:Op maandag 19 december 2016 10:23 schreef Draconian het volgende:
[..]
Zo een soort situatie heb ik. Ik raak bijna wel dagelijks opgewonden van mijn vrouw maar voor haar is dat na 23 jaar irritatie geworden. Ik word meerdere malen per week afgewezen nu en dat doet behoorlijk pijn als man zijnde. Voor haar is 2 keer in de week genoeg maar ik heb het daar best wel moeilijk mee en zij vind mij dan ziekelijk oversekst.
Vet en underlined gemarkeerd. Een groot probleem van onze samenleving, maar ook tussen 2 partners.quote:Op maandag 19 december 2016 10:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mannelijke seksualiteit als ziek of vies afschilderen is helaas heel normaal in onze samenleving. Van je eigen partner is zoiets extra pijnlijk. Persoonlijk zou ik haar daar wel op toespreken. Dat jullie libido niet gelijk loopt is één ding, maar het op jou afschuiven alsof je gemankeerd bent is niet acceptabel.
Heel juist! In het kort: praat met mekaar, praat met hem, zonder beschuldigend of denigrerend te doen! Dat is het begin van (hopeljk) een oplossing (vermoedelijk een compromis). That´s life!quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef BronzeGhost88 het volgende:
@Kacay
Uit jou post begrijp ik dat dit dermate belangrijk voor je is dat je besloten hebt om de hulp van de FOK community in te schakelen.
Jou eerste post illustreert perfect waar je over struikelt en dit doe je zonder je vriend ernstige dingen te verwijten. Die post lijkt mij een goed geheugensteuntje tijdens een gesprek met hem.
Ik kan alleen maar uit eigen ervaring adviseren. Alhoewel het lastig is om een dergelijk gesprek op gang te brengen zou ik altijd vanuit jezelf spreken. Vertel hem wat en hoe je je voelt, wat het is dat je mist.
Vooral het waarom werkt bij mannen goed want dan geef je ze een concrete manier om aan een oplossing te werken. Leg uit waarom je je voelt zoals je je voelt.
Uiteraard is het verstandig om dit niet op een verwijtende manier te doen en ook per 'punt' aan hem te vragen of hij dit zo ervaart en zo ja/nee waarom.
Jullie hebben een relatie dus jullie houden van elkaar (hier ga ik even voor het gemak van uit). Zelf span ik mij graag in voor mijn wederhelft, in en uit het bed. Zodoende verwacht ik dat ik niet de enige ben. Uit je verhaal merk ik dat jij dit wilt laten werken maar dat je niet goed weet hoe je dit moet aanpakken en dat je hem niet weg wilt duwen doordat je je 'zou aanstellen'.
Ook maak je je zorgen om een aantal dingen waar je een beetje bij speculeert, waarschijnlijk doordat je je zorgen maakt. Vraag het hem op de man af, dan heb je duidelijkheid en blijkt het wellicht heel makkelijk op te lossen.
Voor mensen met weinig langdurige ervaringen kwa sex/relaties kan het zijn dat ze simpelweg de creativiteit of het inzicht missen om zelf met standjes of ideeën te komen. Misschien, en dit is pure speculatie omdat ik hier geen ervaring mee heb, is hij minder gemotiveerd om veel tijd en moeite in sex en voorspel te steken juist omdat hij snel klaarkomt.
Om af te sluiten verwacht ik dat als hij om je geeft zoals jij om hem geeft hij moeite doet om je te plezieren. Het brengt immers veel voldoening om je partner te zien genieten van iets wat je voor ze doet en iets wat je samen doet.
Volledig mee eens. En het probleem is zelfs veel breder. nagenoeg het hele onderwijs en de zorg wordt gedaan door vrouwen. Vaak is alleen de "hoofdmeester" van de laatste klas een man!quote:Op maandag 19 december 2016 10:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Mannelijke seksualiteit als ziek of vies afschilderen is helaas heel normaal in onze samenleving. Van je eigen partner is zoiets extra pijnlijk. Persoonlijk zou ik haar daar wel op toespreken. Dat jullie libido niet gelijk loopt is één ding, maar het op jou afschuiven alsof je gemankeerd bent is niet acceptabel.
Dat wil jij wel weten he?quote:Op maandag 19 december 2016 12:41 schreef nelisb het volgende:
Zal ze nog leven of wordt ze een weekend lang an geneukt of is ze weer vrijgezel?
Haha. Maar nee. Mijn seksleven met mijn vrouw is prima en heb geen behoefte aan een minnares.quote:Op maandag 19 december 2016 13:01 schreef Draconian het volgende:
[..]
Dat wil jij wel weten he?![]()
![]()
Bied jij jezelf aan natuurlijk
TS moet de swamp drainen. vast zo'n schuurspons met de restjes schaamlipgruere er nog in.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:47 schreef erodome het volgende:
En daarom beft hij niet? En gaat hij maar direct over (na wat geaai) op dat neuken waardoor hij wat sneller klaarkomt?
Hmmmzzz, kan, maar ook hij zou toch moeten weten dat dat niet geheel en al logisch is.
Daar zijn inderdaad al tig topics in R&P en SEX over volgeschreven. Op de een of andere manier verliest een vrouw na verloop van tijd haar sexuele interesse in een man.quote:Op zondag 18 december 2016 13:19 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dit zou eens gezegd moeten worden als de situatie, zoals bij vrijwel alle stellen, andersom zou zijn. Dus dat de vrouw niet meer warm van de man wordt.
Thanks man. We zijn het eens in ieder geval. Ik ben in ieder geval niet te temmen door een vrouw en daar ben ik trots op.quote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad al tig topic in R&P en SEX over volgeschreven. Op de een of andere manier verliest een vrouw na verloop van tijd haar sexuele interesse in een man.
Evolutionair gezien zou dat te verklaren zijn doordat ze na een kind gekregen te hebben van die man liever een kind van een andere man krijgt (Genetisch spreiden. Niet al je eieren in 1 mandje).
Een ander aspect dat volgens mij een niet te onderschatten rol speelt, is dat vrouwen hun man kortwieken. Een beetje zoals LeesFoknl hierboven ook schrijft. De man mag geen onverstandige dingen meer doen (zich klemzuipen met vrienden bijvoorbeeld) of gevaarlijke hobby's beoefenen (bijvoorbeeld geen snelle motor meer mogen rijden).
Overigens is het ook angetoond dat het testosteronniveau in het bloed van een man een stuk lager is als hij een relatie plus kind heeft. Volgens mij werd specifiek gekeken naar de situatie met een kind erbij. Echter ik kan me goed voorstellen dat een vaste relatie al genoeg is voor het zakken van het testosteronleven. Dat alleen de feminizering die vrouwen loslaten op hun vriend dus al genoeg is om hun ballen te laten krimpen (letterlijk dus).
Vervolgens zijn het geen echte kerels meer en vinden hun partners het maar saaie watjes..
Ik las trouwens goeie stukken van je laatst in R&P. Bundel het in een boek, zou ik zeggen. Nu staat je werk onzichtbaar in een gesloten topic
Ik zie die dingen inderdaad vaak gebeuren in mijn omgeving maar ik snap dat soort vrouwen (en mannen) echt niet.quote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad al tig topic in R&P en SEX over volgeschreven. Op de een of andere manier verliest een vrouw na verloop van tijd haar sexuele interesse in een man.
Evolutionair gezien zou dat te verklaren zijn doordat ze na een kind gekregen te hebben van die man liever een kind van een andere man krijgt (Genetisch spreiden. Niet al je eieren in 1 mandje).
Een ander aspect dat volgens mij een niet te onderschatten rol speelt, is dat vrouwen hun man kortwieken. Een beetje zoals LeesFoknl hierboven ook schrijft. De man mag geen onverstandige dingen meer doen (zich klemzuipen met vrienden bijvoorbeeld) of gevaarlijke hobby's beoefenen (bijvoorbeeld geen snelle motor meer mogen rijden).
Overigens is het ook angetoond dat het testosteronniveau in het bloed van een man een stuk lager is als hij een relatie plus kind heeft. Volgens mij werd specifiek gekeken naar de situatie met een kind erbij. Echter ik kan me goed voorstellen dat een vaste relatie al genoeg is voor het zakken van het testosteronleven. Dat alleen de feminizering die vrouwen loslaten op hun vriend dus al genoeg is om hun ballen te laten krimpen (letterlijk dus).
Vervolgens zijn het geen echte kerels meer en vinden hun partners het maar saaie watjes..
Ik las trouwens goeie stukken van je laatst in R&P. Bundel het in een boek, zou ik zeggen. Nu staat je werk onzichtbaar in een gesloten topic
Volledig mee eens. Het is een totale diskwalificatie van jouw seksualiteit door degene die jou seksueel interessant zou moeten vinden.quote:Op maandag 19 december 2016 10:28 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Over machtsverhoudingen gesproken, zegquote:Op maandag 19 december 2016 21:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zie die dingen inderdaad vaak gebeuren in mijn omgeving maar ik snap dat soort vrouwen (en mannen) echt niet.
Ik snap niet waarom (sommige/veel) vrouwen hun man kortwieken en ook niet waarom die mannen zich laten kortwieken. Het is, zoals je al schrijft, echt funest voor de seksuele aantrekkingskracht/interesse. Maar ook buiten dat snap ik niet waarom je je man/vriend dergelijke dingen zou willen ontzeggen of het alleen toe zou willen laten wanneer daar iets tegenover staat.
Vb een jongen/man die ik ken wilde heel graag een paar dagen weg met vrienden. Dus ging hij een aantal maanden lang zich ontzettend 'goed' gedragen (wassen, strijken, de kinderen naar bed brengen, niet laat thuis komen, zijn vriendin een weekendje weg nemen, etc.) Allemaal om goodwill te kweken bij zijn vriendin voor het moment dat hij dat uitje ter sprake zou brengen.
Echt ik snap dat niet.. Als mijn vriend een paar dagen weg wil met zijn vrienden dan hoeft hij echt geen toestemming aan mij te vragen laat staan dat hij er iets voor zou moeten doen om toestemming te krijgen.
Ik heb twee kinderen met mijn vriend en de seksuele aantrekkingskracht/interesse is er zeker niet minder op geworden. Sterker nog, de seks wordt alleen maar beter en beter..
Vermoeidheid. Tssssch...quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef kacay het volgende:
Sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten wachten!Even geen tijd gehad om hier uitgebreid te schrijven. Het is uiteindelijk helemaal anders gelopen dan ik had verwacht of voorzien, maar wel heel fijn.
Het begon met een grapje over mezelf vingeren vanuit hem (wat niet van toepassing was op de situatie verder), waarop ik een beetje kribbig antwoordde dat ik het zelf wel moest doen, aangezien hij niks deed. Hij antwoordde daarop, ook een beetje kribbig, dat ik dat ook niet bij hem deed, waarop ik weer zei dat ik het niet deed omdat hij het niet deed. En tsja, hij deed natuurlijk hetzelfde. Dat was eigenlijk voor het eerst dat hij aangaf dat hij ook niet echt tevreden was met hoe het ging. Ik vond dat fijn om te horen, want daar kun je iets mee. Iemand die alles prima vindt zoals het gaat, die zal ook niet snel veranderen.
We konden het er op dat moment verder niet over hebben, omdat we snel weg moesten, maar ik heb er die dag nog wel over nagedacht en ben toen tot de conclusie genomen dat door mijn kinderachtige gedrag hij er óók geen zin meer in heeft en we op deze manier helemaal niet verder komen (dat wist ik natuurlijk al, maar toch). Natuurlijk, hij was ermee begonnen, en doordat ik het uiteindelijk toen ook maar liet zitten zijn we uiteindelijk op dit punt beland. Dat is lekker makkelijk van hem (want hij had ook wel even kunnen bedenken dat hij mij lang niet zoveel gaf als ik hem), maar mijn reactie erop heeft ook niet geholpen. Door het gebrek aan spannende seks wordt de zin erin natuurlijk ook automatisch minder.
Eenmaal terug thuis heb ik hem verleid, heel erg het voortouw genomen en hem afgetrokken en lang gepijpt en warempel; ik werd zowaar gevingerd én hij heeft me uit zichzelf ook nog gebeft. Hij was een stuk enthousiaster (het mag nog wel wat passievoller, maar er was een duidelijk verschil te zien dus dat is positief).
Erna hebben we het er nog over gehad. Hij zei dat hij het wel weer heel fijn vond om zo seks te hebben en toen heb ik ook aangegeven dat ik vond dat hij mij te weinig gaf en dat ik er daarom mee gestopt was. Voor hem speelde moeheid een grote rol. Hij gaf aan dat hij op zich wel seks wil, maar niet echt zelf de eerste stap zet en meer afwacht tot ik iets doe. Als hij wel initiatief neemt dan is hij vaak moe, omdat hij dan overdag te veel afwacht en pas 's avonds in beweging komt. Hij is dan te moe om de tijd te nemen voor uitgebreide seks en dan wordt het toch al gauw een vluggertje.
Ik heb aangegeven dat ik dat jammer vind, en dat ik het voorspel erg mis. Met een vluggertje is niks mis, maar wel als je overwegend vluggertjes hebt en bijna nooit uitgebreide seks. Zeker omdat ik dan niet klaarkom en hij wel. Hij was het ermee eens dat we vaker uitgebreide seks met elkaar moesten hebben en wat meer de tijd voor elkaar moeten nemen, en ook overdag initiatief nemen aangezien hij weet dat hij er 's avonds te moe voor is. Hij vond echter wel dat het op zich wel mee viel met de seks die we hadden; ja, het kon wel wat beter, maar zo slecht was het toch niet? Maar toen ik dat zei van het klaarkomen snapte hij dat wel.
We hebben er dus uiteindelijk een heel open, fijn gesprek over gehad zonder er meteen een groot punt van te maken en hoewel hij in eerste instantie van mening was dat het niet zo erg was als ik het vond, snapt hij mijn kant nu ook wel en heeft hij beloofd ermee aan de slag te gaan. Hij vond het zelf vandaag ook wel heel fijn en beaamde dat we allebei wat laks naar elkaar toe waren geworden en dat daar iets mee moet gebeuren.
Ik ben dus benieuwd hoe dit gaat aflopen, het ziet er in ieder geval goed uit. Ik heb vandaag alsnog wel de eerste stap moeten zetten, maar dat is niet erg als dit ons samen uiteindelijk helpt om verder te komen hierin. Ik verlang dan wel dat het een beetje geven en nemen vanuit ons beide is, maar dat weet hij nu ook wel heel goed. En nu we hier eenmaal een gesprek over gehad hebben is het ook makkelijker om in het vervolg dingen hierover bespreekbaar te maken. Ik hoop dat hij niet in oude patronen terugvalt, maar dat is een kwestie van afwachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vinniiee op 20-12-2016 12:15:52 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef kacay het volgende:
Sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten wachten!Even geen tijd gehad om hier uitgebreid te schrijven. Het is uiteindelijk helemaal anders gelopen dan ik had verwacht of voorzien, maar wel heel fijn.
Het begon met een grapje over mezelf vingeren vanuit hem (wat niet van toepassing was op de situatie verder), waarop ik een beetje kribbig antwoordde dat ik het zelf wel moest doen, aangezien hij niks deed. Hij antwoordde daarop, ook een beetje kribbig, dat ik dat ook niet bij hem deed, waarop ik weer zei dat ik het niet deed omdat hij het niet deed. En tsja, hij deed natuurlijk hetzelfde. Dat was eigenlijk voor het eerst dat hij aangaf dat hij ook niet echt tevreden was met hoe het ging. Ik vond dat fijn om te horen, want daar kun je iets mee. Iemand die alles prima vindt zoals het gaat, die zal ook niet snel veranderen.
We konden het er op dat moment verder niet over hebben, omdat we snel weg moesten, maar ik heb er die dag nog wel over nagedacht en ben toen tot de conclusie genomen dat door mijn kinderachtige gedrag hij er óók geen zin meer in heeft en we op deze manier helemaal niet verder komen (dat wist ik natuurlijk al, maar toch). Natuurlijk, hij was ermee begonnen, en doordat ik het uiteindelijk toen ook maar liet zitten zijn we uiteindelijk op dit punt beland. Dat is lekker makkelijk van hem (want hij had ook wel even kunnen bedenken dat hij mij lang niet zoveel gaf als ik hem), maar mijn reactie erop heeft ook niet geholpen. Door het gebrek aan spannende seks wordt de zin erin natuurlijk ook automatisch minder.
Eenmaal terug thuis heb ik hem verleid, heel erg het voortouw genomen en hem afgetrokken en lang gepijpt en warempel; ik werd zowaar gevingerd én hij heeft me uit zichzelf ook nog gebeft. Hij was een stuk enthousiaster (het mag nog wel wat passievoller, maar er was een duidelijk verschil te zien dus dat is positief).
Erna hebben we het er nog over gehad. Hij zei dat hij het wel weer heel fijn vond om zo seks te hebben en toen heb ik ook aangegeven dat ik vond dat hij mij te weinig gaf en dat ik er daarom mee gestopt was. Voor hem speelde moeheid een grote rol. Hij gaf aan dat hij op zich wel seks wil, maar niet echt zelf de eerste stap zet en meer afwacht tot ik iets doe. Als hij wel initiatief neemt dan is hij vaak moe, omdat hij dan overdag te veel afwacht en pas 's avonds in beweging komt. Hij is dan te moe om de tijd te nemen voor uitgebreide seks en dan wordt het toch al gauw een vluggertje.
Ik heb aangegeven dat ik dat jammer vind, en dat ik het voorspel erg mis. Met een vluggertje is niks mis, maar wel als je overwegend vluggertjes hebt en bijna nooit uitgebreide seks. Zeker omdat ik dan niet klaarkom en hij wel. Hij was het ermee eens dat we vaker uitgebreide seks met elkaar moesten hebben en wat meer de tijd voor elkaar moeten nemen, en ook overdag initiatief nemen aangezien hij weet dat hij er 's avonds te moe voor is. Hij vond echter wel dat het op zich wel mee viel met de seks die we hadden; ja, het kon wel wat beter, maar zo slecht was het toch niet? Maar toen ik dat zei van het klaarkomen snapte hij dat wel.
We hebben er dus uiteindelijk een heel open, fijn gesprek over gehad zonder er meteen een groot punt van te maken en hoewel hij in eerste instantie van mening was dat het niet zo erg was als ik het vond, snapt hij mijn kant nu ook wel en heeft hij beloofd ermee aan de slag te gaan. Hij vond het zelf vandaag ook wel heel fijn en beaamde dat we allebei wat laks naar elkaar toe waren geworden en dat daar iets mee moet gebeuren.
Ik ben dus benieuwd hoe dit gaat aflopen, het ziet er in ieder geval goed uit. Ik heb vandaag alsnog wel de eerste stap moeten zetten, maar dat is niet erg als dit ons samen uiteindelijk helpt om verder te komen hierin. Ik verlang dan wel dat het een beetje geven en nemen vanuit ons beide is, maar dat weet hij nu ook wel heel goed. En nu we hier eenmaal een gesprek over gehad hebben is het ook makkelijker om in het vervolg dingen hierover bespreekbaar te maken. Ik hoop dat hij niet in oude patronen terugvalt, maar dat is een kwestie van afwachten!
Toevallig las ik zo een stukje gisteren.quote:Op maandag 19 december 2016 18:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad al tig topics in R&P en SEX over volgeschreven. Op de een of andere manier verliest een vrouw na verloop van tijd haar sexuele interesse in een man.
Overigens is het ook angetoond dat het testosteronniveau in het bloed van een man een stuk lager is als hij een relatie plus kind heeft. Volgens mij werd specifiek gekeken naar de situatie met een kind erbij. Echter ik kan me goed voorstellen dat een vaste relatie al genoeg is voor het zakken van het testosteronlevel. Dat alleen de feminizering die vrouwen loslaten op hun vriend dus al genoeg is om hun ballen te laten krimpen (letterlijk dus).
Hoop het voor je!quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef kacay het volgende:
Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw zich regelmatig met vriendinnen klem gaat zuipen en de volgende dag het huishouden aan hem overlaat. Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw motor gaat rijden terwijl hij thuis voor de kinderen zorgt en maar moet hopen dat ze heelhuids thuiskomt. Echter maken veel vrouwen, die eerder dol waren op zulke uitbarstingen van vrijheid blijheid, zélf al de keuze om dit soort gedragingen niet meer te vertonen, met hun gezin in het achterhoofd. Mannen moeten die keuze vaak bewuster maken, maar je wil toch dat je kinderen een stabiele basis hebben? En niet een vader die op zaterdag liever met een kater in bed ligt dan zijn zoon langs het voetbalveld aanmoedigt? Als er nog geen kinderen in het spel zijn, gaat het om evenwicht. Zuipen met vriend(inn)en, mits hij/zij zich een beetje kan gedragen natuurlijk, is prima, maar als dat steeds ten koste gaat van tijd als koppel doorbrengen is de lol er voor één van de twee snel vanaf, en het heeft niks met kortwieken te maken als daar dan om 'gezeurd' wordt.quote:Op maandag 19 december 2016 22:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Over machtsverhoudingen gesproken, zeg![]()
Overigens snap ik de rationale achter dat kortwieken wel. Je klem zuipen is gewoon niet gezond en tevens ben je de volgende dag 'onbruikbaar' door je kater. Ook motor rijden is een gevaarlijke en bovendien nutteloze bezigheid (letterlijk 18 keer zoveel dodelijke ongelukken per gereden kilometer). Dus wat dat betreft snap ik de logica erachter wel.
Echter dit gedrag is wel de uiting van testosteron in het bloed van een man. Precies datgene wat een man onderscheidt van een vrouw qua gedrag en karakter. En dus ook datgene wat een vrouw aantrekkelijk vindt. Tenzij ze lesbisch is.
Het goede gedrag van die vriend zal door het rationele deel van het brein van zijn vriendin dan ook zeker gewaardeerd zijn. Echter, ik ben bang dat hij er mee heeft betaald met zijn seksuele aantrekkingskracht voor haar.
Dit laatste is overigens maatschappelijk gezien redelijk problematisch. We verwachten van mannen dat ze hun deel van het huishouden doen, maar tegelijk verlagen ze daarmee hun sexuele aantrekkingskracht op de vrouw voor wie ze dat huishoudelijke werk doen.
Politiek zeer incorrect, maar probeer je eens een man voor te stellen die zichzelf wegcijfert en echt zijn best doet in het huishouden. Dus niet met tegenzin en pas na herhaalde verzoeken de vuilnis buiten zetten 's avonds, maar op zijn knieën de vloer boenen, zelfs de lakens strijken, zakjes lavendel kopen voor tussen die lakens en in de wc, zonder het te vragen met de koffie aan komen dragen (met drie soorten koekjes en witte en bruine suiker als opties natuurlijk). Allemaal redelijk normale zaken in Nederlandse huishoudens. Echter ik ben bang dat geen enkele vrouw nat wordt van zo'n vent.
Maar goed, andersom werkt het eigenlijk net zo. Als jij een appeltaart voor me bakt vind ik je niet opeens een stuk aantrekkelijker. Het is hooguit lief of atent, maar geen hersencel denk daardoor extra aan seks. Wat wel een verschil is, is dat ik je daardoor misschien vrouwelijker vind en indirect dus toch aantrekkelijk. Helaas is vrouwelijk gevonden worden bij een man geen pluspunt.
Amen 🙌🏻quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:58 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw zich regelmatig met vriendinnen klem gaat zuipen en de volgende dag het huishouden aan hem overlaat. Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw motor gaat rijden terwijl hij thuis voor de kinderen zorgt en maar moet hopen dat ze heelhuids thuiskomt. Echter maken veel vrouwen, die eerder dol waren op zulke uitbarstingen van vrijheid blijheid, zélf al de keuze om dit soort gedragingen niet meer te vertonen, met hun gezin in het achterhoofd. Mannen moeten die keuze vaak bewuster maken, maar je wil toch dat je kinderen een stabiele basis hebben? En niet een vader die op zaterdag liever met een kater in bed ligt dan zijn zoon langs het voetbalveld aanmoedigt? Als er nog geen kinderen in het spel zijn, gaat het om evenwicht. Zuipen met vriend(inn)en, mits hij/zij zich een beetje kan gedragen natuurlijk, is prima, maar als dat steeds ten koste gaat van tijd als koppel doorbrengen is de lol er voor één van de twee snel vanaf, en het heeft niks met kortwieken te maken als daar dan om 'gezeurd' wordt.
En hoeveel mannen gaan er niet vreemd, omdat ze hun vrouw, die met ziel en zaligheid het huishouden en de kinderen verzorgt, het eten dagelijks warm heeft als hij thuis komt, niet meer zo spannend vinden? Omdat een gezin nu eenmaal een dag- en nachttaak is waardoor zij niet dagelijks meer in spannende lingerie rond wil paraderen, en net zo moe, zo niet vermoeider, is als man die een carrière heeft, zeker als zij óók werkt.
Volgens mij heeft dit alles dus weinig met testosteron te maken, eerder met sleur en verveling, die nou eenmaal in een langdurig partnerschap kunnen sluipen. Dit is beide seksen niet vreemd en hier moet men dus met zijn tweeën aan werken. Het is niet of/of, maar en/en. Je doet wat in het huishouden, maar dat waart je niet vrij van je dame regelmatig mee uit te nemen en haar te laten voelen hoe sexy je haar vindt, je bent 24 uur per dag moeder, maar dat ontslaat je niet van je vrouwelijkheid, dus was je het braaksel uit je lokken, trek wat moois aan en verleid hem. Het is te makkelijk om je partner na een tijd slechts nog als ééndimensionaal wezen te gaan zien.
Ik vind het overigens totáál geen afknapper als een man de afwas doet of de wc schrobt. Die tampons en chocola haalt als ik de hele dag met krampen heb gewerkt. Het komt zorgzaam over, wat bij mij een gevoel van verbondenheid en veiligheid zou aanwakkeren, waardoor ik mij dus ook lichamelijk meer aan hem durf te geven. Dat mijn ex me uitlachte toen ik hem een theedoek gaf nadat ik voor hem en zijn ouders had gekookt en afgewassen, dát was een afknapper. Het vooruitzicht van hele dagen werken en dan thuiskomen om ook nog het huishouden op me te moeten nemen, of te zeuren om een klein klusje gedaan te krijgen, en dan 's avonds nog de pornoster moeten spelen. Terwijl hij mijn orgasme ook teveel moeite vond, en was daarenboven van mening dat vibrators (en dat ik liever zelf de bougies vervang) hem in zijn mannelijkheid aantastten.
Goede post.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:58 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw zich regelmatig met vriendinnen klem gaat zuipen en de volgende dag het huishouden aan hem overlaat. Ook manlief vindt het vaak niet leuk als zijn vrouw motor gaat rijden terwijl hij thuis voor de kinderen zorgt en maar moet hopen dat ze heelhuids thuiskomt. Echter maken veel vrouwen, die eerder dol waren op zulke uitbarstingen van vrijheid blijheid, zélf al de keuze om dit soort gedragingen niet meer te vertonen, met hun gezin in het achterhoofd. Mannen moeten die keuze vaak bewuster maken, maar je wil toch dat je kinderen een stabiele basis hebben? En niet een vader die op zaterdag liever met een kater in bed ligt dan zijn zoon langs het voetbalveld aanmoedigt? Als er nog geen kinderen in het spel zijn, gaat het om evenwicht. Zuipen met vriend(inn)en, mits hij/zij zich een beetje kan gedragen natuurlijk, is prima, maar als dat steeds ten koste gaat van tijd als koppel doorbrengen is de lol er voor één van de twee snel vanaf, en het heeft niks met kortwieken te maken als daar dan om 'gezeurd' wordt.
En hoeveel mannen gaan er niet vreemd, omdat ze hun vrouw, die met ziel en zaligheid het huishouden en de kinderen verzorgt, het eten dagelijks warm heeft als hij thuis komt, niet meer zo spannend vinden? Omdat een gezin nu eenmaal een dag- en nachttaak is waardoor zij niet dagelijks meer in spannende lingerie rond wil paraderen, en net zo moe, zo niet vermoeider, is als man die een carrière heeft, zeker als zij óók werkt.
Volgens mij heeft dit alles dus weinig met testosteron te maken, eerder met sleur en verveling, die nou eenmaal in een langdurig partnerschap kunnen sluipen. Dit is beide seksen niet vreemd en hier moet men dus met zijn tweeën aan werken. Het is niet of/of, maar en/en. Je doet wat in het huishouden, maar dat waart je niet vrij van je dame regelmatig mee uit te nemen en haar te laten voelen hoe sexy je haar vindt, je bent 24 uur per dag moeder, maar dat ontslaat je niet van je vrouwelijkheid, dus was je het braaksel uit je lokken, trek wat moois aan en verleid hem. Het is te makkelijk om je partner na een tijd slechts nog als ééndimensionaal wezen te gaan zien.
Ik vind het overigens totáál geen afknapper als een man de afwas doet of de wc schrobt. Die tampons en chocola haalt als ik de hele dag met krampen heb gewerkt. Het komt zorgzaam over, wat bij mij een gevoel van verbondenheid en veiligheid zou aanwakkeren, waardoor ik mij dus ook lichamelijk meer aan hem durf te geven. Dat mijn ex me uitlachte toen ik hem een theedoek gaf nadat ik voor hem en zijn ouders had gekookt en afgewassen, dát was een afknapper. Het vooruitzicht van hele dagen werken en dan thuiskomen om ook nog het huishouden op me te moeten nemen, of te zeuren om een klein klusje gedaan te krijgen, en dan 's avonds nog de pornoster moeten spelen. Terwijl hij mijn orgasme ook teveel moeite vond, en was daarenboven van mening dat vibrators (en dat ik liever zelf de bougies vervang) hem in zijn mannelijkheid aantastten.
Na het lezen ben ik de meeste dromen weer kwijt..quote:Op dinsdag 20 december 2016 07:24 schreef Draconian het volgende:
[..]
Toevallig las ik zo een stukje gisteren.
http://versiercoach.nl/waarom-vrouwen-vreemdgaan/
Heel verhaal van het monogaam zijn is ons opgedrongen schijnbaar. Vooral vrouwen kunnen er een handje van. 10% van de kinderen die geboren zijn, blijken niet van hun biologische vader te zijn.
Je zou het hele stuk moeten lezen. Bizar verhaal.
Kon hij ook verklaren waarom hij blijft afwachten en geen initiatief toont?quote:Op maandag 19 december 2016 23:03 schreef kacay het volgende:
Met het verschil dat jij je bewust passief-agressief opstelde. Iets zegt me dat hij gewoon passief is en dit na een paar weken weer ingekakt is.quote:We hebben er dus uiteindelijk een heel open, fijn gesprek over gehad zonder er meteen een groot punt van te maken en hoewel hij in eerste instantie van mening was dat het niet zo erg was als ik het vond, snapt hij mijn kant nu ook wel en heeft hij beloofd ermee aan de slag te gaan. Hij vond het zelf vandaag ook wel heel fijn en beaamde dat we allebei wat laks naar elkaar toe waren geworden en dat daar iets mee moet gebeuren.
Niet meer dan een voorbeeld van twee mensen die beiden schuldig zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:35 schreef Elpis het volgende:
Oke dan. Eerst probeert hij de 'schuld' om te draaien. Hij wil zelf geen initiatief nemen
[..]
Kon hij ook verklaren waarom hij blijft afwachten en geen initiatief toont?
Lekker ook dat hij het kennelijk wel weet maar vervolgens de 'schuld' probeert om te draaien door te zeggen dat het aan jou lag.
[..]
Met het verschil dat jij je bewust passief-agressief opstelde. Iets zegt me dat hij gewoon passief is en dit na een paar weken weer ingekakt is.
En dat het hem kennelijk niet boeit opvalt dat jij dan nooit klaarkomt...
Gooi je frustratie maar voor de groep!quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:58 schreef Evienne het volgende:
[..]
Ik vind het overigens totáál geen afknapper als een man de afwas doet of de wc schrobt. Die tampons en chocola haalt als ik de hele dag met krampen heb gewerkt. Het komt zorgzaam over, wat ............. bij mij een gevoel van verbondenheid en veiligheid zou aanwakkeren, waardoor ik mij dus ook lichamelijk meer aan hem durf te geven. Dat mijn ex me uitlachte toen ik hem een theedoek gaf nadat ik voor hem en zijn ouders had gekookt en afgewassen, dát was een afknapper. Het vooruitzicht van hele dagen werken en dan thuiskomen om ook nog het huishouden op me te moeten nemen, of te zeuren om een klein klusje gedaan te krijgen, en dan 's avonds nog de pornoster moeten spelen. Terwijl hij mijn orgasme ook teveel moeite vond, en was daarenboven van mening dat vibrators (en dat ik liever zelf de bougies vervang) hem in zijn mannelijkheid aantastten.
Aan het feit dat je daar gewoon ligt.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:15 schreef kacay het volgende:
en ik lig heel vaak in alleen een string naast hem en het doet hem niks... Dan vraag ik me toch wel af waar dat dan aan ligt.
Goeie bron welquote:Op dinsdag 20 december 2016 07:24 schreef Draconian het volgende:
[..]
Toevallig las ik zo een stukje gisteren.
http://versiercoach.nl/waarom-vrouwen-vreemdgaan/
Heel verhaal van het monogaam zijn is ons opgedrongen schijnbaar. Vooral vrouwen kunnen er een handje van. 10% van de kinderen die geboren zijn, blijken niet van hun biologische vader te zijn.
Je zou het hele stuk moeten lezen. Bizar verhaal.
Dat zegt toch niks over dat flutartikeltje van versiercoach.nl.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:13 schreef Draconian het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksualiteit_in_de_oudheid
Hier dan speciaal voor jou.
Motorrijden en 'klemzuipen' (mijn voorbeelden) kunnen schadelijke vormen aannemen wanneer ze te extreem 'beoefend' worden. Echter er zijn zat vrouwen die hun partners zulke zaken per definitie verbieden. Ook als ze nog lang niet de problemen opleveren die jij schetst.quote:Op dinsdag 20 december 2016 08:58 schreef Evienne het volgende:
[..]
Zeker, mannen gaan ook vreemd. Misschien nog wel meer dan vrouwen. Echter het ging mij niet om vreemdgaan, maar om de sexuele interesse van een vrouw voor haar man. Die daalt namelijk sterk volgens mij na verloop van tijd, terwijl daar andersom veel minder sprake van is.quote:En hoeveel mannen gaan er niet vreemd, omdat ze hun vrouw, die met ziel en zaligheid het huishouden en de kinderen verzorgt, het eten dagelijks warm heeft als hij thuis komt, niet meer zo spannend vinden? Omdat een gezin nu eenmaal een dag- en nachttaak is waardoor zij niet dagelijks meer in spannende lingerie rond wil paraderen, en net zo moe, zo niet vermoeider, is als man die een carrière heeft, zeker als zij óók werkt.
Ook hier verkijk je je, mijns inziens, weer te veel op de 'logica op het eerste gezicht'.quote:Ik vind het overigens totáál geen afknapper als een man de afwas doet of de wc schrobt. Die tampons en chocola haalt als ik de hele dag met krampen heb gewerkt. Het komt zorgzaam over, wat bij mij een gevoel van verbondenheid en veiligheid zou aanwakkeren, waardoor ik mij dus ook lichamelijk meer aan hem durf te geven. Dat mijn ex me uitlachte toen ik hem een theedoek gaf nadat ik voor hem en zijn ouders had gekookt en afgewassen, dát was een afknapper. Het vooruitzicht van hele dagen werken en dan thuiskomen om ook nog het huishouden op me te moeten nemen, of te zeuren om een klein klusje gedaan te krijgen, en dan 's avonds nog de pornoster moeten spelen. Terwijl hij mijn orgasme ook teveel moeite vond, en was daarenboven van mening dat vibrators (en dat ik liever zelf de bougies vervang) hem in zijn mannelijkheid aantastten.
Ga daar morgen ook nog wel even op in, want er staat behoorlijke onzin in dat stuk (en ik ben niet eens een pua-criticaster)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |