SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Helaas, daar is Swiebertje al...quote:Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Dit is gewoon te coole muziek om mee te stoppen Mad.....
Jammer.quote:Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, daar is Swiebertje al...
Het is je geradenquote:Op maandag 12 december 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ook mijn verplichtingen gaan morgen door.
Dank voor het luisteren en tot de volgende ronde (??)..l
Boven of onder water ?quote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu 3 uur met mic zonder storing.
Zou ik het lek gevonden hebben?
Boven, in mijn kamer...quote:Op maandag 12 december 2016 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het is je geraden
[..]
Boven of onder water ?
En wat heb je gevonden in je bovenkamer ?quote:
Uiteraard. En ook in 2017.quote:Op maandag 12 december 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ook mijn verplichtingen gaan morgen door.
Dank voor het luisteren en tot de volgende ronde (??)..l
Sorry ik ben buitenwerking gesteld.quote:Op maandag 12 december 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
doe nou eens de radio49 spamservice![]()
ik heb weer van alles gemist
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.quote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef tailfox het volgende:
SR / Gaan we Serious Request steunen als FOK!
achja het idee is er.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.
Sowieso blijft er niks van dat hele SR over. Ik snap niet eens waarom FOK! er nog een forum aan besteedt: 130 posts in 3-4 dagen tijd; ongeveer net zo veel als het Top 2000-topic in MUZ in z'n eentje. En daar is geen apart forum voor...
130 posts in 1 dag tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.
Sowieso blijft er niks van dat hele SR over. Ik snap niet eens waarom FOK! er nog een forum aan besteedt: 130 posts in 3-4 dagen tijd; ongeveer net zo veel als het Top 2000-topic in MUZ in z'n eentje. En daar is geen apart forum voor...
Zo zo... 130 posts in 1 dag tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
130 posts in 1 dag tijd.
En het gaat om SR, niet omdat R49 er nog een slaatje uit wilt slaan.
Het is ook nog niet begonnen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo zo... 130 posts in 1 dag tijd.Zelfs NWS-SC loopt bij vlagen nog harder.
FOK! staat er ook gewoon in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
130 posts in 1 dag tijd.
En het gaat om SR, niet omdat R49 er nog een slaatje uit wilt slaan.
Jawel, maar heb al uitgelegd dat je zo'n actie strak moet organiseren, kan niet even een week van te voren want je moet echt iemand hebben en meerdere die de donaties bijhouden en zorgen dat het op de juiste plek komt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
FOK! staat er ook gewoon in.
3FM krijgt zelf ook gewoon een percentage.
ben je het er niet mee eens dan niet heel simpel.
Ik ga er echt niet wakker van liggen als je niet wilt dat FOK! ook een klein deel ontvangt.
het hele forum is er je kan zelf best je idee daar neer gooien. alles voor het rode kruis
ik verwijs je naar het SR topic.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar heb al uitgelegd dat je zo'n actie strak moet organiseren, kan niet even een week van te voren want je moet echt iemand hebben en meerdere die de donaties bijhouden en zorgen dat het op de juiste plek komt.
Hier vandaan: Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:25 schreef DevFreak het volgende:
Jongens, waar komt de naam Radio 49 nou toch vandaan?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier vandaan: Onzin voor je leven!
49 is het forumnummer van ONZ, daar waar Radio 49 aanvankelijk was ondergebracht.
Ook al eens geluisterd dan? Want dat is nu natuurlijk de volgende stap hè...quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nou lijkt het misschien alsof ik nieuw ben wanneer je mijn post history ziet, maar niks is minder waar, ik ben al een jaar of 4 bezig hier.
Hier heb ik lang over gedaan, joh.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook al eens geluisterd dan? Want dat is nu natuurlijk de volgende stap hè...
Op dit moment draait Gup (de muziekrobot), maar vrijwel dagelijks is er wel een DJ die een paar uurtjes muziek draait.
Laten we hier blijven vanaf nuquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik ooit zelf ook gedraaid heb op dat station.![]()
Ja ik weet het, zeg maar niks ghehe.
Ah, je bent dus een oud-DJ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:49 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Laten we hier blijven vanaf nu
Misschien dat ik ook weer ga draaien, vond het altijd tof
Dan hoef ik je in elk geval niks meer uit te leggen,. dat scheelt. Ik ben zo'n beetje de nieuwste DJ hier. Mijn eerste show was op 22 juni, dus bijna een half jaar geleden. Ik ben hier terechtgekomen door toedoen van moemoequote:
Ik dacht laat ik even hier reageren op je DM, weet de rest hier ook waar het over gaatquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan hoef ik je in elk geval niks meer uit te leggen,. dat scheelt. Ik ben zo'n beetje de nieuwste DJ hier. Mijn eerste show was op 22 juni, dus bijna een half jaar geleden. Ik ben hier terechtgekomen door toedoen van moemoe
Garanties wat betreft het aantal luisteraars heb je nooit. Ik denk dat er gemiddeld zo'n 5-10 luisteraars inschakelen. Als je je show op tijd inplant en een beetje promoot, moet het lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 02:20 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even hier reageren op je DM, weet de rest hier ook waar het over gaat
Ik denk dat de laatste keer is dat ik gedraaid heb een jaar of 3-5 geleden is. Ik zou niet eens meer weten hoe ik het station heb leren kennen.
Ik wil ook best draaien btw, maar dan moeten er natuurlijk ook wel wat mensen draaien luisteren. Heb een muziekbibliotheek die ik obsessief bijhoud dus ik heb echt van alles xD
Okay, coolquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Garanties wat betreft het aantal luisteraars heb je nooit. Ik denk dat er gemiddeld zo'n 5-10 luisteraars inschakelen. Als je je show op tijd inplant en een beetje promoot, moet het lukken.
Volgens mij is er een soort muziekserver, maar ik ben niet zo van de technische details (en ik vind Gup eigenlijk ook niet zo boeiend).quote:Op dinsdag 13 december 2016 02:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Okay, cool
Misschien dat als ik een beetje mijn best doe dat er nog meer mensen op afkomen.
Zat het het rooster te bekijken en dat ziet er een beetje eenzaam uit
Waar komt de muziek vandaan trouwens die de bot speelt? Doet iemand een shitload aan muziek uploaden ofzo?
Een blurry massa die het nog prima doet.quote:Op maandag 12 december 2016 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
En wat heb je gevonden in je bovenkamer ?
Nou nee, daar vind ik werkelijk niets meer aan.quote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef tailfox het volgende:
SR / Gaan we Serious Request steunen als FOK!
is niet afgestemd voor zover ik weet en ik denk dat het idd tegen ons kan werken..quote:Op dinsdag 13 december 2016 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, daar vind ik werkelijk niets meer aan.
Is dit hele plan afgestemd? Ik weet van niks en zo maar R49 aan iets koppelen vind ik niet zo'n goed plan.
Zeker niet als je geld voor R49 wilt verzamelen. Nobel streven, maar daar trappen mensen niet in, kan zelfs tegen je werken...
Oh en het is niet handig om zo'n topic aan te maken met een referentie naar R49 terwijl er niks overlegd is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat betreft dat SR gedoe. Te laat om te doen. En B. Als je zoiets al doet kan je niet zelf een percentage opstrijken.
Sowieso is SR wel een beetje klaar qua populariteit.
Het streven om iets te doen was nobel, laten we positief blijvenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh en het is niet handig om zo'n topic aan te maken met een referentie naar R49 terwijl er niks overlegd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |