SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Helaas, daar is Swiebertje al...quote:Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
Dit is gewoon te coole muziek om mee te stoppen Mad.....
Jammer.quote:Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, daar is Swiebertje al...
Het is je geradenquote:Op maandag 12 december 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ook mijn verplichtingen gaan morgen door.
Dank voor het luisteren en tot de volgende ronde (??)..l
Boven of onder water ?quote:Op maandag 12 december 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nu 3 uur met mic zonder storing.
Zou ik het lek gevonden hebben?
Boven, in mijn kamer...quote:Op maandag 12 december 2016 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Het is je geraden
[..]
Boven of onder water ?
En wat heb je gevonden in je bovenkamer ?quote:
Uiteraard. En ook in 2017.quote:Op maandag 12 december 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ook mijn verplichtingen gaan morgen door.
Dank voor het luisteren en tot de volgende ronde (??)..l
Sorry ik ben buitenwerking gesteld.quote:Op maandag 12 december 2016 23:33 schreef sacha het volgende:
doe nou eens de radio49 spamservice![]()
ik heb weer van alles gemist
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.quote:Op maandag 12 december 2016 23:56 schreef tailfox het volgende:
SR / Gaan we Serious Request steunen als FOK!
achja het idee is er.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.
Sowieso blijft er niks van dat hele SR over. Ik snap niet eens waarom FOK! er nog een forum aan besteedt: 130 posts in 3-4 dagen tijd; ongeveer net zo veel als het Top 2000-topic in MUZ in z'n eentje. En daar is geen apart forum voor...
130 posts in 1 dag tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten, die figuren. Het is zo klaar als een klontje waarom jouw idee wordt gebasht.
Sowieso blijft er niks van dat hele SR over. Ik snap niet eens waarom FOK! er nog een forum aan besteedt: 130 posts in 3-4 dagen tijd; ongeveer net zo veel als het Top 2000-topic in MUZ in z'n eentje. En daar is geen apart forum voor...
Zo zo... 130 posts in 1 dag tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
130 posts in 1 dag tijd.
En het gaat om SR, niet omdat R49 er nog een slaatje uit wilt slaan.
Het is ook nog niet begonnen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo zo... 130 posts in 1 dag tijd.Zelfs NWS-SC loopt bij vlagen nog harder.
FOK! staat er ook gewoon in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
130 posts in 1 dag tijd.
En het gaat om SR, niet omdat R49 er nog een slaatje uit wilt slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |