Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
ja zo kan ik het ook als het net gezegd isquote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet links niet rechts maar recht door zee
weet je wat het erge is? het is nog steeds actueel.quote:
Zal best, maar kom op, met twintig mensen in een zwembad gaan liggen om je punt 'het water staat ons aan de lippen' te maken. En nog maar te zwijgen over die nep-sirene.quote:Op maandag 12 december 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
weet je wat het erge is? het is nog steeds actueel.
Goede samenvatting.quote:
das 1 antwoordquote:
The Rose is een waardeloos liedjequote:
Oja, dat was echt een ontzettende BAAS.quote:
Hij is de broer van Javierquote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Cee het volgende:
Waar moet ik Emilio van kennen? Ziet er niet slecht uit by the way.
My thoughtsquote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Cee het volgende:
ow ik had hem niet herkent aan zn broer.quote:
Ik had Willibrord Frequin nog wel verwacht bij de antwoorden, als ik me niet vergis had hij het geregisseerd.quote:
Ik ken alleen Eric Corton.quote:Op maandag 12 december 2016 21:03 schreef Cee het volgende:
Zal er blond haar onder de hoofddoek zitten??quote:
Helaas was het toen al geen gevangenis meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:33 schreef Szura het volgende:
Bassie en Adriaan waren ook ooit in Alcatraz
Toch belandden de boeven in een celquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas was het toen al geen gevangenis meer
Helaas?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas was het toen al geen gevangenis meer
staat niet op de kaartquote:
Dat had ik Maarten wel willen zien doen..quote:
Aan Hanina.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik Maarten wel willen zien doen..
Dit was dan ook wel weer vrij makkelijk natuurlijk, maargoedquote:
dat zit ook achter de kandidatenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Karina het volgende:
Wat zit het publiek er raar bij voor een vreemd blue screen. Of lijkt dat maar zo.
Ja maar het ziet er een beetje gek uit, alsof die mensen er niet echt zitten. Maar kan aan mijn tv liggenquote:
als die dezelfde kwaliteit heeft als de laptop dan denk ik dat wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er een beetje gek uit, alsof die mensen er niet echt zitten. Maar kan aan mijn tv liggen
Soms wens je de kandidaten een enkeltje maan toe jaquote:
Mijn tv zit niet met plakband aan elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die dezelfde kwaliteit heeft als de laptop dan denk ik dat wel ja
daar heb je schroeven voor gebruikt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn tv zit niet met plakband aan elkaar
Nee hoor die doet het al 13 jaar primaquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb je schroeven voor gebruikt?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor die doet het al 13 jaar prima
Een enkeltje huiswaarts is ook goedquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Soms wens je de kandidaten een enkeltje maan toe ja
ow het was een fondsquote:
Bleekmiddel duurde ook heel langquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:03 schreef Postbus100 het volgende:
Zo grappig he, je hóórt de redactie bijna hardop discussiëren:
"Afro-Amerikaans? Eeh.. Zwart? Eeh ..."
En ondertussen: "Tja, Amerikaans, dat is toch echt Verenigde Staten, toch?"
Na vijf seconden "PING! Verenigde Staten"
ja ik denk dat ze haar niet wilden laten winnenquote:
Fransquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
Ik wist even niet in welke hoek ik Cartier had moeten zoeken. Ja, sierraden, nu weet ik het ook wel weer...
Maar wat waren de overige antwoorden?
Kan me wel herinneren dat het iig door de week was ja. Niet dat ik meedoe, niet meer,.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:
groot dictee op zaterdag?????
das toch altijd op donderdag?
neuj daar ben ik ook mee gestopt nadat het een sport werd om zo veel mogelijk moeilijk in 1 zin te stoppen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat het iig door de week was ja. Niet dat ik meedoe, niet meer,.
Ja allemaal van die woorden waar niemand ooit van heeft gehoord ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj daar ben ik ook mee gestopt nadat het een sport werd om zo veel mogelijk moeilijk in 1 zin te stoppen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja allemaal van die woorden waar niemand ooit van heeft gehoord ookIn het begin had ik nog 18 fouten of zoiets, later werden het er 40-45
Zijn doopnaam is 'Cringe'quote:Op woensdag 14 december 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Freriks kan moeilijk omgaan met de komische sfeer.
Ik had raad in mijn hoofd.quote:
ja dat kan best. Maar dan ligt diegene er wel snel uitquote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is het laagste aantal seconden waarmee iemand in de slotronde is beland? (kan het erger dan 50 seconden?)
ow het waren hoeken.quote:
hoek, geen kant.quote:
ik snapte tenminste het overkoepelende themaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte tenminste het overkoepelende thema
het zevenblad herkende ik ook echt niet. Ik had gipskruid maar kam niet bij een getalquote:
Daar dacht ik iets van duizendschoon of duizendkruid ofzo, maar dat is puur omdat ik weet dat er een plant is die ongeveer zo heet. Verder weet ik niets van plantjes of herken ik ze niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zevenblad herkende ik ook echt niet. Ik had gipskruid maar kam niet bij een getal
Als jij nooit buiten de Grachtengordel komt, dan was het inderdaad vrij bizar.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was inderdaad een vrij bizar mediaoptreden van Simek.
wat?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als jij nooit buiten de Grachtengordel komt, dan was het inderdaad vrij bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |