SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje van beste attackers & defenders sinds de CP-change van 21 november!![]()
![]()
Ok doei
Ik doe lucky egg sessie.
Wat een anti-climax zeg.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Die ruilfunctie is nog helemaal niet ter sprake gekomen joh, vandaag zou het alleen gaan over nieuwe pokemon.quote:Op maandag 12 december 2016 19:24 schreef sneakydesert het volgende:
Dus dat is het? Geen ruilfunctie of andere vernieuwingen? Man man man.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik voel de laatste tijd regelmatig mijn foon buzzen terwijl ik mijn pokemons aan het bekijken ben. Als ik dan naar de kaart kijk is er geen pokemon te zien.
Valt hier erg op... ik heb namelijk nooit spawns in huis.
Lijkt een bugje.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja echtquote:.
Neemt de fun toch volledig weg...Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ja en Niantic werkt eraan. Het gebeurt wanneer je pokémon verschuiven op je Nearby of sightings.quote:Op maandag 12 december 2016 19:25 schreef Molurus het volgende:
Ik voel de laatste tijd regelmatig mijn foon buzzen terwijl ik mijn pokemons aan het bekijken ben. Als ik dan naar de kaart kijk is er geen pokemon te zien.
Valt hier erg op... ik heb namelijk nooit spawns in huis.
Lijkt een bugje.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik dacht dat er een grote update zou komen, met allemaal nieuwe functies en in 1x de hele 2e generatie. Maar dat valt dus vies tegen.quote:Op maandag 12 december 2016 19:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die ruilfunctie is nog helemaal niet ter sprake gekomen joh, vandaag zou het alleen gaan over nieuwe pokemon.![]()
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatstquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Ah, goed dat het bekend is. Het is best wel irritant namelijk.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja en Niantic werkt eraan. Het gebeurt wanneer je pokémon verschuiven op je Nearby of sightings.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Niantic heeft eerst nog wat geld nodig, dus allen coins kopen om te hatchen!!Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Gisteren geplaatst, vandaag openbaar gemaaktquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatst
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik weet niet waar jij die ideeen allemaal vandaan hebtquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een grote update zou komen, met allemaal nieuwe functies en in 1x de hele 2e generatie. Maar dat valt dus vies tegen..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oke, dan hoop ik dat het geen 2km eieren zijn want die krijg ik amperquote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren geplaatst, vandaag openbaar gemaakt
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Mijn 8 incubators zijn nu bijna kapot, voorlopig komen daar geen nieuwe meer bijquote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Niantic heeft eerst nog wat geld nodig, dus allen coins kopen om te hatchen!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.reddit.com/r/(...)r/megathread_new_pokémon_announcement_december_12th/?limit=500quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatstOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Of 10quote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, dan hoop ik dat het geen 2km eieren zijn want die krijg ik amper
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Trainers,
Professor Willow has discovered Togepi and Pichu hatching from Eggs! Starting later today, Trainers will have the opportunity to hatch these and several other Pokémon that were originally discovered in the Johto Region in Pokémon Gold and Pokémon Silver video games. These are the first of more Pokémon coming to Pokémon GO over the next few months. Be sure to use the hashtag #PokemonGO on Twitter to share your experiences as you explore your local neighborhoods with family and friends, walk to hatch these Pokémon from Eggs, and register them to your collection this holiday season. We can’t wait to see what Pokémon you’ve hatched!
We also have another special treat for you. Starting later today through December 29, 2016, 10:00 A.M. PST, you’ll find limited edition Pikachu all over the world. These Pikachu will be wearing a festive hat to celebrate the season! Use the Pokémon GO AR camera when you encounter them in the wild to take their picture and share it with us using #HolidayPikachu.
—The Pokémon GO team![]()
Ja. Is officieel.quote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is er ook bevestiging van Niantic? Want dat filmpje is gisteren al geplaatst![]()
Lijkt mij via een 5 km?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Dat leek mij het meest logisch rond het einde van de maand. Zou veel nieuwe spelers opleveren denk ik, omdat veel mensen vrij zijn.quote:Op maandag 12 december 2016 19:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die ideeen allemaal vandaan hebt.
![]()
Dank voor de bevestigingen allemaal
Vijf zou beter zijnquote:ik loop regelmatig met 9 5km eitjes rond. De laatste tijd echter altijd wel 1 of 2 10km eitjes die ik kan uitbroeden
Alleen 2 km krijg ik amper
Maar 2 nieuwe pokemon? Elke week een paar nieuwe erbij? Ik dacht dat ze gewoon gen2 op 1 datum zouden releasen.![]()
Nu kunnen ze lekker verdienen aan incubators.quote:Op maandag 12 december 2016 19:35 schreef Momo... het volgende:
Maar 2 nieuwe pokemon? Elke week een paar nieuwe erbij? Ik dacht dat ze gewoon gen2 op 1 datum zouden releasen.![]()
9 incubators!? Baas! Ik pak uit mijn gyms 2 incubators in 3 dagen. Daarmee geloof ik het wel. Probeer te voorkomen dat ik er ook nog geld aan ga spenderen.quote:Op maandag 12 december 2016 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dank voor de bevestigingen allemaal
[..]
Vijf zou beter zijnik loop regelmatig met 9 5km eitjes rond. De laatste tijd echter altijd wel 1 of 2 10km eitjes die ik kan uitbroeden
Alleen 2 km krijg ik amper
Life is what you make it.![]()
quote:Op maandag 12 december 2016 19:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu kunnen ze lekker verdienen aan incubators.![]()
quote:Op maandag 12 december 2016 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht gewoon:grappig
Wist ik veel dat ie speciaal zou zijn ofzo![]()
[ afbeelding ]![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nieuwe startscherm ziet er leuk uit! Heb nog geen nummers in mijn Pokedex erbij.Life is what you make it.![]()
We also have another special treat for you. Starting later today through December 29, 2016, 10:00 A.M. PST, you’ll find limited edition Pikachu all over the world. These Pikachu will be wearing a festive hat to celebrate the season! Use the Pokémon GO AR camera when you encounter them in the wild to take their picture and share it with us using #HolidayPikachu.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
quote:Op maandag 12 december 2016 19:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht gewoon:grappig
Wist ik veel dat ie speciaal zou zijn ofzo![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik ga plotseling weer spelen nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja maar die special edition wordt toch pas 29e gereleased?quote:Op maandag 12 december 2016 19:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had geen om erheen te gaandacht stomme Pikachu
Nee, vanaf vandaag tot de 29ste.quote:Op maandag 12 december 2016 19:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja maar die special edition wordt toch pas 29e gereleased?![]()
omg, bij inloggen ineens een kerstachtergrond. was half uur geleden nog niet.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Is er dan ook een speciale plaats voorzien op je pokedex?quote:Op maandag 12 december 2016 19:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, vanaf vandaag tot de 29ste.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nee, vanaf vandaag tot de 29ste.quote:Op maandag 12 december 2016 19:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja maar die special edition wordt toch pas 29e gereleased?Life is what you make it.![]()
Is gewoon een pikachuquote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is er dan ook een speciale plaats voorzien op je pokedex?![]()
Nee, het is gewoon een normale Pikachu, alleen heeft die een kerstmuts op.quote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is er dan ook een speciale plaats voorzien op je pokedex?![]()
Dit inderdaad sjonge jongequote:Op maandag 12 december 2016 19:26 schreef banaantjeEE het volgende:
Niantic heeft eerst nog wat geld nodig, dus allen coins kopen om te hatchen!!![]()
![]()
Bij mij versprong iequote:Op maandag 12 december 2016 19:45 schreef Molurus het volgende:
omg, bij inloggen ineens een kerstachtergrond. was half uur geleden nog niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat mag inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Sunst0rm het volgende:
Ik mag hopen dat er nog een speciale kerst en nieuwjaar event komt![]()
Nou, dan toch maar incubators gaan kopen... als die nieuwe dingen alleen uit 5 km-eieren komen, heb ik met een voorraad van 7 10 km-eieren een probleempje.
![]()
Een Pichu en een Togepi. En Pikachu tegenkomen met een kerstmuts op? En dat is het?![]()
Die 2 nieuwe komen uit 2km eieren dan zeker? Kom je ze ook tegen in het wild?![]()
Nee, alleen uit eieren, voorlopig.quote:Op maandag 12 december 2016 19:58 schreef Blobje het volgende:
Een Pichu en een Togepi. En Pikachu tegenkomen met een kerstmuts op? En dat is het?![]()
Die 2 nieuwe komen uit 2km eieren dan zeker? Kom je ze ook tegen in het wild?![]()
Welke dan? 2km, 5km of 10km?quote:Op maandag 12 december 2016 19:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, alleen uit eieren, voorlopig.![]()
![]()
Nieuw gevondenquote:Op maandag 12 december 2016 20:04 schreef Estate2 het volgende:
En dan nieuw gevonden eieren of eieren die nu al in je bag zitten?![]()
De Pikachu-kerststijl dook hier net al in de slaapkamer op (en rende ook direct weg na de eerste bal).De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Is de nieuwe pikachu ook op spwans waar de normale pikachu niet zit? Hier in het dorp namelijk nog nooit een pikachu gespot![]()
![]()
Uit een ei of gevangen?quote:Op maandag 12 december 2016 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Iemand heeft al een Igglybuff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Net ook al een kerst Pikachu gevangen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Wel als hier 5km staat en op Reddit 2km.quote:![]()
Togepi komt uit 5km lijkt het op de video. De rest is nog onduidelijk blijkbaar. Zal vanzelf wel duidelijk worden als mensen ze hatchen.![]()
![]()
Hier ook een kerstpika. Ik ging er zelfs voor naar buiten, popt als beloning nog een Abra op (ik spaar nog voor Alakazam).Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
Dit was toch ook al voorbij gekomen?
Kenneijk klopt dat plaatje dus
Tyrogue en Elekid bijv zouden dus in een 10KM ei zitten.
Opzich ook logisch want ik neem aan dat je er geen andere candy voor krijgt.
Anders zou je met een Elekid als buddy minder ver hoeven te lopen dan met een Electrabuzz voor dezelfde candy.![]()
twitter:ReversalYouTube twitterde op maandag 12-12-2016 om 20:52:50Just got in! Cleffa making it's debut in Pokémon GO, now obtainable through a 2 KM Egg! #PokemonGO #PokemonGOGen2… https://t.co/7uanIPCqwF reageer retweet
![]()
Nou, ben benieuwd!
Net al pikakerstmuts op Sightings maar die was al binnen een paar tellen weg.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In de gym waar gister 4 nieuwen stonden, staan nu plotseling weer 5 anderen. Gaat lekker daar.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik voel je pijn. Dit kreeg ik in beeld toen ik haastig op weg was naar een afspraak. En natuurlijk moest ik net de andere kant op.quote:Op maandag 12 december 2016 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Exeggcute op de nearby
Halve kilometer wandelen en 3 kilometer met de auto alleen
KutnearbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahhh... wéér Pikachu ontsnapt...Hier hetzelfde, maar toen ik naast de stop stond, verscheen hij toch.quote:Op maandag 12 december 2016 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Nou, ben benieuwd!
Net al pikakerstmuts op Sightings maar die was al binnen een paar tellen weg.Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde![]()
Ik gooi er 20 euro per maand in, dat is een spelletje dat me minstens 4 uur per dag (meestal meer) plezier geeft wel waard. De rest komt van gyms, maar ik cash per dag meestal 5 tot 7 gyms dus dat gaat niet heel hard.quote:Op maandag 12 december 2016 19:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
9 incubators!? Baas! Ik pak uit mijn gyms 2 incubators in 3 dagen. Daarmee geloof ik het wel. Probeer te voorkomen dat ik er ook nog geld aan ga spenderen.Zoon van goldfinger1963 O+
Wat me nu toch is overkomen...
Ik rij over de dijk richting die afgelegen gym om het nog eens te proberen. Hij was al blauw, dus makkie. Eenmaal aangekomen, parkeer ik op de nabijgelegen parkeerplaats en zet ik de lampen uit zodat ze niet bij de woonboot naar binnen schijnen.
Komt er een man op me af die echt woest is dat ik het durf om naast zijn auto te staan
Toen ik zei dat ik alleen maar wilde omkeren en meteen weer weg ging, sloeg hij mijn deur keihard dicht en liep ie weg.
Wat is er in godsnaam mis met sommige mensen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zijn afwerk-avondje verstoordquote:Op maandag 12 december 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik rij over de dijk richting die afgelegen gym om het nog eens te proberen. Hij was al blauw, dus makkie. Eenmaal aangekomen, parkeer ik op de nabijgelegen parkeerplaats en zet ik de lampen uit zodat ze niet bij de woonboot naar binnen schijnen.
Komt er een man op me af die echt woest is dat ik het durf om naast zijn auto te staan
Toen ik zei dat ik alleen maar wilde omkeren en meteen weer weg ging, sloeg hij mijn deur keihard dicht en liep ie weg.
Wat is er in godsnaam mis met sommige mensen![]()
![]()
Ik hoop dat ik zijn avond geweldig heb verklootquote:
Of het is een hele fanatieke pokemonspeler die niet wilde dat zijn (haar, want vrouw in gym) gym werd overgenomen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gratis incubatorsquote:
haha dacht ik er bijna te zijn.. (nog ongeveer 50 km lopen, dan heb ik Muk en dat is de laatste), komen er een onbekend aantal nieuwe bij
Nouja dan nog maar ff door he! Heb al wel de kerstpikachu. Nog geen eieren uitgebroed sinds de updatelife is what happens to you, while you're busy making other plans.![]()
Jaaaaquote:![]()
Eigenlijk zou ik voor zondag gewoon ff naar lvl 30 moeten
Maar dat gaat hem niet worden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Stiekem gaat het ook best lekker met XP grinden als je flink aan het aanvallen en trainen bentquote:Op maandag 12 december 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Eigenlijk zou ik voor zondag gewoon ff naar lvl 30 moeten
Maar dat gaat hem niet wordenDus wie weet zondag dan
Hier nog 130000 naar level 29 en stel het het liefste zo lang mogelijk uit om 216k+ dust te kunnen gebruiken om een ziekelijke hoeveelheid Pokies te kunnen uppen met deze keer hopelijk goeie moves. Blastoise, Rhydon (95,6%) en ziekelijk veel Eevie candy staan klaar (alhoewel 85% als hoogste)quote:![]()
270 muntjes: Nog 30 en er maar 2 incubators voor inwisselen OF is Pokemon bag upgrade een betere investering?The best firms advertise the least...![]()
Zorgen dat je bag op max zit en je pokemon storage hangt af van wat je bewaart, ik gebruik veel disposable pokemon voor gyms dus heb nu 850 ruimte. Dat is meer dan zat voorlopig.quote:Op maandag 12 december 2016 23:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hier nog 130000 naar level 29 en stel het het liefste zo lang mogelijk uit om 216k+ dust te kunnen gebruiken om een ziekelijke hoeveelheid Pokies te kunnen uppen met deze keer hopelijk goeie moves. Blastoise, Rhydon (95,6%) en ziekelijk veel Eevie candy staan klaar (alhoewel 85% als hoogste)![]()
270 muntjes: Nog 30 en er maar 2 incubators voor inwisselen OF is Pokemon bag upgrade een betere investering?
Als dat in orde is incubators
Daarom deur op slot. Doe dat altijd als ik gyms ga pakken gewoon omdat je dan niet constant oplet en ik geen verassingen wil.quote:Op maandag 12 december 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met sommige mensenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom deur op slot. Doe dat altijd als ik gyms ga pakken gewoon omdat je dan niet constant oplet en ik geen verassingen wil.
Geen grapjes.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Ik ookquote:Hoewel het aantal keren dat ik gyms heb gepakt vanuit de auto op 1 hand te tellen valt.
Ik wil ooook!
En uit 10km? Dan zaten ze vanochtend al in de eitjes? Of heb je even 10km in 1 avond gewandeld?Zoon van goldfinger1963 O+
Wat heb jij bizar veel candy. En snel gelopen : Dquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:00 schreef GraafSnacula het volgende:
Elekid en Magby confirmed..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide uit 10k...Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Nog meer nutteloos spul in 10kquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:00 schreef GraafSnacula het volgende:
Elekid en Magby confirmed..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide uit 10k...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: