In de zin dat een verzekeraar eerder een paar honderd euro aan schade vergoedt, dan het probeert te verhalen op onwillige derden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 09:51 schreef r_one het volgende:
Ik zie het verband met tente Betjes theorie niet in jouw casus.
Waarom heb je in godsnaam geen buitnehuisdekking. Het kost echt weinig meer per maand.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb een inboedelverzekering zonder buitenhuisdekking (en met mij heel veel Nederlanders), wat nu?
Een inboedel- of avp-verzekeraar gaat helemaal niet verhalen. Een terechte claim vergoeden ze, een onterechte claim wijzen ze af.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef Gia het volgende:
[..]
In de zin dat een verzekeraar eerder een paar honderd euro aan schade vergoedt, dan het probeert te verhalen op onwillige derden.
Ik wel. Maar belangrijker: dat is in tegenspraak met wat tante Betje stelt.quote:In dit geval zou ik het niet onbillijk vinden als de ouders van het vriendinnetje het proberen te verhalen op hun aansprakelijkheidsverzekering.
En dat heeft ook weer niks me tante Betjes verhaal te maken.quote:Maar als in de schoolreglement staat dat mobieltjes op school in het kluisje moeten blijven, dan vind ik het een gevalletje eigen schuld.
8 euro per maand; kleine honderd euro op jaarbasis dus.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef videonatic het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam geen buitnehuisdekking. Het kost echt weinig meer per maand.
Precies, 100 euro per jaar. Dat is misschien twee dagen werken met minimum loon. Daartegenover ben je wel gedekt tegen al die ongelukjes en kosten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:19 schreef r_one het volgende:
[..]
8 euro per maand; kleine honderd euro op jaarbasis dus.
Ik weet wel een nuttiger doel voor die 100 euro dan "al die ongelukjes en kosten" buiten de deur te dekken.quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Precies, 100 euro per jaar. Dat is misschien twee dagen werken met minimum loon. Daartegenover ben je wel gedekt tegen al die ongelukjes en kosten.
Edit: Eerst verder lezenquote:Op maandag 12 december 2016 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft dit geval met een auto te maken?
Totdat het een keer goed raak is. Als je een iphone laat vallen gaat er toch al gauw 1299,- tegen de grond.quote:Op zondag 18 december 2016 20:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik weet wel een nuttiger doel voor die 100 euro dan "al die ongelukjes en kosten" buiten de deur te dekken.
Pardon?quote:Op maandag 19 december 2016 12:55 schreef videonatic het volgende:
[..]
Totdat het een keer goed raak is. Als je een iphone laat vallen gaat er toch al gauw 1299,- tegen de grond.
Dan ben jij dus een pauper met een goedkope iPhone. Zelfs 13-jarigen hebben een duurdere.quote:Op maandag 19 december 2016 23:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Pardon?
Mijn iPhone kostte geen 1300 euro, bij lange na niet, en als-ie valt, is-ie echt niet volledig total loss
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-7-32-gb-zwart.htmlquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan ben jij dus een pauper met een goedkope iPhone. Zelfs 13-jarigen hebben een duurdere.
pauper.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:24 schreef r_one het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/pro(...)e-7-32-gb-zwart.html
749 euries, iPhone 7 nieuw,
Help me dan eens zoeken naar eentje van 1300 dan pik.quote:
Kopen? Informatie per PM. Ik maak wel die factuur, kun je aan al je vriendjes showen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Help me dan eens zoeken naar eentje van 1300 dan pik.
En dan laten we DieselTank stormrammen en claimen we het op de WA van Dannyquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kopen? Informatie per PM. Ik maak wel die factuur, kun je aan al je vriendjes showen.
Strak plan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:28 schreef r_one het volgende:
[..]
En dan laten we DieselTank stormrammen en claimen we het op de WA van Danny
Maak jij vast een nieuw topic aan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Strak plan.Was eigenlijk van plan om de kleuterjuf aansprakelijk te stellen, maar dit klinkt eigenlijk nog beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |