Is dan ook een veredeld kleuterklasje, maar dat moet je tegen 422 niet zeggen natuurlijk.quote:

Volgens een ajacied was hij daar mee bezig... Die vinden dat nogal snel, als de tegenstander ff wat mannelijker speelt dan hun cluppiequote:Op zondag 18 december 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Guardado was zogenaamd bezig met oorlog maken maar is geen moment met zijn man meegelopen.

Toch best een belangrijk puntje voor een spits.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Cassierra scoorde vandaag in alles een voldoende behalve zijn afwerking.

Je hebt hem ontmoet op de parkeerplaats?quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:

Cassiera was gewoon slecht.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Coco98 het volgende:
Zoet keepte uitstekend. Zoet in oranje.

Redding van het seizoen voor PSV.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Coco98 het volgende:
Zoet keepte uitstekend. Zoet in oranje.

sowquote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt hem ontmoet op de parkeerplaats?

0 prijzen is niet echt een redding, nou ja de druif schaal.quote:

Nou, zonder die redding had Ajax gewonnen en liep je helemaal achter.quote:Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
0 prijzen is niet echt een redding, nou ja de druif schaal.

Hmmm. Meen je dit?quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:

gebeurdquote:Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef RvLaak het volgende:
Als we Bosz' logica doorvoeren, eindigt Feyenoord het seizoen met 5 punten voorsprong... Is immers eerder in het seizoen ook gebeurt

Hyped?quote:

De Marokkaanse Van Bommel.quote:Op zondag 18 december 2016 22:56 schreef Coco98 het volgende:
Die mocro zou hier extra voor gestraft moeten worden.

Als hij zo waardeloos blijft spelen voor Ajax wordt hij misschien niet eens geselecteerd voor de Afrika cupquote:Op zondag 18 december 2016 22:55 schreef Brammess het volgende:
PSVCL broeder hoe zat het nou met Ziyech? Heeft ie nog steeds mot met Marokko?

Nou nou nou.quote:Op zondag 18 december 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij zo waardeloos blijft spelen voor Ajax wordt hij misschien niet eens geselecteerd voor de Afrika cup

quote:

Flegmatieke speler. En hij heeft een poephoofd.quote:

Ik vind jouw bijdrages aan dit topic vooralsnog bijzonder matig.quote:

Snap ik. Maar ik snap de relatie tussen mijn post en het gifje niet.quote:Op zondag 18 december 2016 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Derksen en Van Bommel
Toen Derksen de misser van Robben in de WK finale liet zien.

Sowquote:Op zondag 18 december 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdrages aan dit topic vooralsnog bijzonder matig.
Zou je iets meer je best willen doen?

Van Bommel voelt zich ongemakkelijk bij jouw post.quote:Op zondag 18 december 2016 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik snap de relatie tussen mijn post en het gifje niet.

De regie is niet goed bezig.quote:Op zondag 18 december 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
Leuk we haken opeens in midden in een discussie die we niet gehoord hebben.

Ik kan dit verkroppen. Ik log uit.quote:Op zondag 18 december 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw bijdrages aan dit topic vooralsnog bijzonder matig.
Zou je iets meer je best willen doen?

Heel goed, het is jouw en niet jouquote:Op zondag 18 december 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van Bommel voelt zich ongemakkelijk bij jouw post.

Ja daar beging ik bijna een oerdomme fout. Gelukkig wist ik op tijd beterquote:

Van Bommel voelt zich nooit ongemakkelijk.quote:Op zondag 18 december 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Van Bommel voelt zich ongemakkelijk bij jouw post.

Oke Joezi.quote:

Op dat gifje voelt hij zich ongemakkelijk. Geeft niet hoor, autisten hebben moeite met emoties aflezen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Bommel voelt zich nooit ongemakkelijk.

Oke Joezi.quote:

quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op dat gifje voelt hij zich ongemakkelijk. Geeft niet hoor, autisten hebben moeite met emoties aflezen.

Je moet het in de gehele context zien. Geeft niets hoor. Autisten leveren suboptimale seks.quote:Op zondag 18 december 2016 23:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Op dat gifje voelt hij zich ongemakkelijk. Geeft niet hoor, autisten hebben moeite met emoties aflezen.

Zo danquote:Op zondag 18 december 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet het in de gehele context zien. Geeft niets hoor. Autisten leveren suboptimale seks.

Autisten hebben seks?quote:Op zondag 18 december 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet het in de gehele context zien. Geeft niets hoor. Autisten leveren suboptimale seks.

Coco z'n comeback was ook nog eens bijzonder zwak. Dat maakt het nog zieliger.quote:Op zondag 18 december 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Die was op de man. Ik ben er niet trots op.

Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:

Ik heb er een punt achter gezet, dan is het niet meer dezelfde reactie.quote:Op zondag 18 december 2016 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.

quote:Op zondag 18 december 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Die was op de man. Ik ben er niet trots op.

Sow, slim zegquote:Op zondag 18 december 2016 23:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb er een punt achter gezet, dan is het niet meer dezelfde reactie.

Zand er over Coco.quote:

Je hielp jezelf door de post zo alsnog te plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik help graag de minder bedeelden.

Ik help jou door mijn acties uit te leggen.quote:Op zondag 18 december 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hielp jezelf door de post zo alsnog te plaatsen.
Dus deze opmerking snap ik niet zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |