Wss heeft hij 42 graden koorts en is hij aan het ijlen... Kan niet andersquote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
Ik hoor voor het eerst in mijn leven Youri Mulder een zinnige analyse geven
Wat is dit
quote:Op zondag 18 december 2016 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die komt niet meer sinds de harde kritiek van VBL.
Ook nog natrappen ook.quote:
Ik zie hier ja.quote:Op zondag 18 december 2016 22:39 schreef Rabieluh het volgende:
Aangezien iedereen hier ziet, geen match of the day vandaag?
Kan je dan ook antwoord geven op de vraag die je kan zienquote:
Dat is er niet nee.quote:Op zondag 18 december 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan je dan ook antwoord geven op de vraag die je kan zien.
Ik zou het doorgeven aan je begeleider.quote:Op zondag 18 december 2016 22:41 schreef Befbekje het volgende:
Mijn bovenburen liggen weer te ketsen..
Daar was ook niks aan de hand. Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 18 december 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Bij dat duel tussen Dolberg en Guardado is er gewoon letterlijk niks aan de hand. Zoveel joden mad
Ajax is fysiek gewoon zwak.quote:Op zondag 18 december 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Bij dat duel tussen Dolberg en Guardado is er gewoon letterlijk niks aan de hand. Zoveel joden mad
quote:Op zondag 18 december 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Is dan ook een veredeld kleuterklasje, maar dat moet je tegen 422 niet zeggen natuurlijk.quote:
Volgens een ajacied was hij daar mee bezig... Die vinden dat nogal snel, als de tegenstander ff wat mannelijker speelt dan hun cluppiequote:Op zondag 18 december 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Guardado was zogenaamd bezig met oorlog maken maar is geen moment met zijn man meegelopen.
Toch best een belangrijk puntje voor een spits.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Cassierra scoorde vandaag in alles een voldoende behalve zijn afwerking.
Je hebt hem ontmoet op de parkeerplaats?quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Brammess het volgende:
Cassierra scoorde vandaag in alles een voldoende behalve zijn afwerking.
Cassiera was gewoon slecht.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Coco98 het volgende:
Zoet keepte uitstekend. Zoet in oranje.
Redding van het seizoen voor PSV.quote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef Coco98 het volgende:
Zoet keepte uitstekend. Zoet in oranje.
sowquote:Op zondag 18 december 2016 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt hem ontmoet op de parkeerplaats?
0 prijzen is niet echt een redding, nou ja de druif schaal.quote:
Nou, zonder die redding had Ajax gewonnen en liep je helemaal achter.quote:Op zondag 18 december 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
0 prijzen is niet echt een redding, nou ja de druif schaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |