nee zou daten 10/10quote:Op zondag 11 december 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
ik zie er te jongetjesachtig uit voor sof denk ik
doe normaaaalquote:Op zondag 11 december 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch een keer een chick proberen
neequote:
misschien al gehadquote:Op zondag 11 december 2016 21:47 schreef supersof het volgende:
ga jij dan ook even een man proberen mortaxx?
pff ja hoorquote:
uh nee hoorquote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vindt Pax nu vooral aantrekkelijk omdat je weet dat hij onhaalbaar is
quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vindt Pax nu vooral aantrekkelijk omdat je weet dat hij onhaalbaar is
Basketbal zou een prima sport zijn voor ze.quote:Op zondag 11 december 2016 21:53 schreef Elan het volgende:
Hoe denken jullie over grote vrouwen, 1,95 of langer
onnatuurlijk datquote:Op zondag 11 december 2016 21:53 schreef Elan het volgende:
Hoe denken jullie over grote vrouwen, 1,95 of langer
Date nu een chick van 1,98 , ze is net zo lang als mij. Wel veel bekijks man pfffquote:
arme vrouwquote:Op zondag 11 december 2016 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Date nu een chick van 1,98 , ze is net zo lang als mij. Wel veel bekijks man pfff
komt ze uit Tsjernobyl?quote:Op zondag 11 december 2016 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Date nu een chick van 1,98 , ze is net zo lang als mij. Wel veel bekijks man pfff
Als je het zelf bent is het niet zo ergquote:Op zondag 11 december 2016 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
ben jij onderdanig?quote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het zelf bent is het niet zo erg
Maar zo'n wijf zou twee koppen groter zijn dan mij, is wel geil in bepaalde rollenspelletjes maar verder...
Haha ja.quote:
Vrouw moet sowieso kleiner zijn dan man, anders echt geen porum als je samen looptquote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het zelf bent is het niet zo erg
Maar zo'n wijf zou twee koppen groter zijn dan mij, is wel geil in bepaalde rollenspelletjes maar verder...
Dat is toch al snel bij jouquote:Op zondag 11 december 2016 21:58 schreef Typisch het volgende:
1 keer een stuk langere chick gehad
leuke ervaring maar niet echt iets om naar te streven
lijkt me beetje ongemakkelijkquote:Op zondag 11 december 2016 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch een keer een chick proberen
Lijkt me echt lastigquote:Op zondag 11 december 2016 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha ja.
Ze is best wel zelfverzekerd verder maar qua kleding kopen is het echt lastig.
Ja ik val over het algemeen ook meer op meiden die wat kleiner zijn, al vind ik even lang ook niet erg.quote:Op zondag 11 december 2016 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrouw moet sowieso kleiner zijn dan man, anders echt geen porum als je samen loopt
Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 11 december 2016 21:58 schreef Typisch het volgende:
1 keer een stuk langere chick gehad
leuke ervaring maar niet echt iets om naar te streven
Dat was ook de voorspelling in groep 8 bij mij. In de eerste hadden we nog een controle, toen hebben ze dat toch maar even bijgesteld.quote:Op zondag 11 december 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig
Doktor dacht dat ik 1.90 zou worden, maar thank god is dat niet gebeurd
Mijn ouders vroegen nog aan me of ik dan pillen wilde slikken zodat ik niet zo lang zou worden, maar dan was er een kans dat ik onvruchtbaar zou worden. Pillen niet genomen natuurlijk
Dat gaat jullie heul niks aan.quote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?
nou dat weet ik nu ook welquote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat wel maar heb je wel die ervaring gehad en weet je zeker of je echt gay bent
Aaienquote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet niet wat ik met een vrouw moet
zou daar geen gevoel bij hebben
quote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was ook de voorspelling in groep 8 bij mij. In de eerste hadden we nog een controle, toen hebben ze dat toch maar even bijgesteld.
IPHquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij mij dachten ze altijd dat ik maar 1,60 zou worden. Gelukkig is dat nog meegevallen
1,67quote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Valt wel mee.quote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen diss hoor
Je bent toch vrij klein
omg te verquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet zo lang geleden dacht je er nog anders over
Doe het anders voor sof
ik wilde nu een heel ordinaire opmerking makenquote:Op zondag 11 december 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet niet wat ik met een vrouw moet
zou daar geen gevoel bij hebben
Die pillen zijn echt link idd. Kun je misschien beter lang zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig
Doktor dacht dat ik 1.90 zou worden, maar thank god is dat niet gebeurd
Mijn ouders vroegen nog aan me of ik dan pillen wilde slikken zodat ik niet zo lang zou worden, maar dan was er een kans dat ik onvruchtbaar zou worden. Pillen niet genomen natuurlijk
natuurlijk kun je dan beter lang zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pillen zijn echt link idd. Kun je misschien beter lang zijn.
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.quote:
Misschien heeft hij nog een leuke zus.quote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat bij haags denk ik een beetje lastig
doe even normaal daar zit sof niet op te wachtenquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet zo lang geleden dacht je er nog anders over
Doe het anders voor sof
Heb er twee, maar verre van leuk.quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog een leuke zus.
jij wel?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doe even normaal daar zit sof niet op te wachten
Waarom zou je een matras gaan beffen?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.
sof?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lijken ze teveel op jou?quote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er twee, maar verre van leuk.
het werkt gewoon een beetje het zelfde als de kont, alleen dan is er meestal geen extra spuug of glijmiddel nodigquote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik zou dat erg vinden voor de vrouw als ik haar als experiment zou gebruikenquote:
Het is jouw fetisj. Niet de mijne.quote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je een matras gaan beffen?
Voorspelbaar zegquote:Op zondag 11 december 2016 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je lijkt mij een droge tong van als je dat doet bij een matras.
Gelukkig niet. Ik ben echt de knapste van al mijn broers en zussen.quote:
Ik heb dat nog nooit gedaan hoor?quote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is jouw fetisj. Niet de mijne.
mortaxx snapt dat nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik zou dat erg vinden voor de vrouw als ik haar als experiment zou gebruiken
bah
een vrouw heeft ook gewoon een anus dus wat maakt het nu uitquote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
het werkt gewoon een beetje het zelfde als de kont, alleen dan is er meestal geen extra spuug of glijmiddel nodig
zo, nu kun je er voor gaan
geen dank
Hoezo is dat erg? Als je gewoon seks met zo'n meisje hebt kan ze daar toch van genieten, is toch niet erg danquote:Op zondag 11 december 2016 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee ik zou dat erg vinden voor de vrouw als ik haar als experiment zou gebruiken
bah
Maar daar komt geen poep uit.quote:Op zondag 11 december 2016 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een vrouw heeft ook gewoon een anus dus wat maakt het nu uit
ik ging er even vanuit dat sof het daar niet in zou willenquote:Op zondag 11 december 2016 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een vrouw heeft ook gewoon een anus dus wat maakt het nu uit
Oh dat zou me niets verbazen eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2016 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ging er even vanuit dat sof het daar niet in zou willen
sorry
Nouja als je vooraf uitlegt hoe de vork in de steel zit dan is het wel primaquote:Op zondag 11 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Als je gewoon seks met zo'n meisje hebt kan ze daar toch van genieten, is toch niet erg dan
Ik ondervind geen last met mijn lengte, dus deze opmerking slaat kant noch wal.quote:Op zondag 11 december 2016 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoe kan je nog in een god geloven als hij je zo klein maakt?
raakt kant noch welquote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ondervind geen last met mijn lengte, dus deze opmerking slaat kant noch wal.
hoe lang ben jijquote:Op zondag 11 december 2016 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
boeie gwn doenquote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar als je iemand een avond fixt en doet alsof je hetero bent alleen om een kut te proberen vind ik dat niet zo netjes
gvdquote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
raakt kant noch wel
of slaat nergens op
geen dank
ja en als ik dan afhaak gaan jullie een move naar haar maken zekerquote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Typisch het volgende:
nou pax, dat is ook gelijk geregeld
mortax en ik zorgen er wel voor dat het niet erg awkward wordt allemaal
hou z'n handje wel vastquote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Typisch het volgende:
nou pax, dat is ook gelijk geregeld
mortax en ik zorgen er wel voor dat het niet erg awkward wordt allemaal
Geen idee, als je gewoon goed presteert zal het haar weinig uitmaken lijkt me.quote:Op zondag 11 december 2016 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja als je vooraf uitlegt hoe de vork in de steel zit dan is het wel prima
maar als je iemand een avond fixt en doet alsof je hetero bent alleen om een kut te proberen vind ik dat niet zo netjes
vrouw maakt verliefdheidshormoon aan als ze seks heeft dus is niet zo PRETTIGquote:Op zondag 11 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat erg? Als je gewoon seks met zo'n meisje hebt kan ze daar toch van genieten, is toch niet erg dan
sof is geen type voor een trio denk ikquote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en als ik dan afhaak gaan jullie een move naar haar maken zeker
ik ookquote:
Vrouwen worden vast niet verliefd op iedereen met wie ze seks hebben, dat geloof ik nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
vrouw maakt verliefdheidshormoon aan als ze seks heeft dus is niet zo PRETTIG
quote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en als ik dan afhaak gaan jullie een move naar haar maken zeker
quote:Op zondag 11 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, als je gewoon goed presteert zal het haar weinig uitmaken lijkt me.
Is vooral pijnlijk als je dan geen stijve kan krijgen en moet uitleggen waarom het niet lukt lijkt me
hier zet ik m'n vraagtekens bijquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof heeft wel eens een move naar mij gemaakt, maar niet andersom hoor
ahahahahaquote:Op zondag 11 december 2016 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik voel het nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn voor elkaar gemaakt, ik voel het.
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigtquote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja dat lijkt me HEEL kut
straks denkt zo'n meisje nog dat het aan haar ligt
sneu
Waarom moet je dat openbaar maken.quote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
sof heeft wel eens een move naar mij gemaakt, maar niet andersom hoor
Ja dat is wel zielig, daarom een meisje uitkiezen die dan al ervaring heeft en zelfverzekerd is.quote:Op zondag 11 december 2016 22:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja dat lijkt me HEEL kut
straks denkt zo'n meisje nog dat het aan haar ligt
sneu
ja maar jij denkt dat omdat je zelf hetero bentquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigt
Misschien moet dat meisje een masker opdoen met jouw hoofd erop dan.quote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
je krijgt vast wel boner van meisje hoor als ze naast je ligt en jou streelt en bevredigt
ik denk echt dat bij jou ook zo gaat zijnquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar jij denkt dat omdat je zelf hetero bent
check m'n sigquote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat over seks en wie is er opeens
neem je je dochter mee?quote:
Haha ja dan zal t zeker lukken bij paxiequote:Op zondag 11 december 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet dat meisje een masker opdoen met jouw hoofd erop dan.
als je ogen dicht hebt is toch zelfdequote:Op zondag 11 december 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar jij denkt dat omdat je zelf hetero bent
nee man is andersquote:Op zondag 11 december 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ogen dicht hebt is toch zelfde
nicequote:
Jij geen plannen voor het vaderschap?quote:Op zondag 11 december 2016 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
wie denk jij dat de volgende is in de vbl sc?
ik hoop voor inso op inso, maar daar er zit weinig schot in de zaak geloof ik
ik kan niet eens voor een cactus zorgen johquote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij geen plannen voor het vaderschap?
Ik denk ook inso. Inso, wilt iets te graag maar heeft te weinig geduld. Verder zou ik niet echt iemand kunnen bedenken eigenlijk. Van Opper weet ik dat ie voorlopig ook even niet wilt.quote:Op zondag 11 december 2016 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
Debielquote:Op zondag 11 december 2016 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ook niet voor mijn zonnebrilquote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan niet eens voor een cactus zorgen joh
jc babequote:
Hou je smoelquote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hallo wil je aub nie schelden met kanker is zr offensive ok
Als je vriendin het maar kan is het goed.quote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan niet eens voor een cactus zorgen joh
Het is decemberquote:Op zondag 11 december 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wou ff mededelen
-ajax heb verloren
- feyenoord heb gewonnen
-heb net nog een fles vodka in me kast gevonden terwijl ik dacht vandaag geen alcohol te hebben
mei dag ken ni meer stuk
dat is srs al 4 jaar geleden :squote:Op zondag 11 december 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
die ligt nog op mijn kamer bij mijn pa
Caland wil er ook nog niet aan beginnenquote:Op zondag 11 december 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk ook inso. Inso, wilt iets te graag maar heeft te weinig geduld. Verder zou ik niet echt iemand kunnen bedenken eigenlijk. Van Opper weet ik dat ie voorlopig ook even niet wilt.
Heldquote:Op zondag 11 december 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wou ff mededelen
-ajax heb verloren
- feyenoord heb gewonnen
-heb net nog een fles vodka in me kast gevonden terwijl ik dacht vandaag geen alcohol te hebben
mei dag ken ni meer stuk
Geen idee. Spreek ik niet vaak.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland wil er ook nog niet aan beginnen
hahahahahaquote:
Ik vroeg het hem laatst nog.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Spreek ik niet vaak.
Kaneel maakt ook nog wel kansquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem laatst nog.
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.quote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk Jojoortje is zo weer zwangerquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijtquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
misschien johannesquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over de VBL SC
Ja nou enquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
toch al wel lang geledenquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
oja kak ik dacht even dat het voordat ik wat met ro had was
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
Wetstrijt? Doe je dit expres?quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijt
quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
He Snowbells. Alles kits?quote:
niet weten hoe ggmm er uit zietquote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch al wel lang geleden
bepaalde plekken op mijn grasveld groeien nog steeds sneller
Die gast krijgt al heimwee als hij de snackbar onder zijn woning voorbijloopt.quote:
Zekers. Onlangs nog sushi gegeten in Arnhem?quote:
netjesquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn postcount is echt van 50 naar 28 gegaan
Dat was zijn oude huis toch?quote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast krijgt al heimwee als hij de snackbar onder zijn woning voorbijloopt.
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodjequote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wetstrijt? Doe je dit expres?
Beetje fm spelen en stenen bekijken als babyquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaneel en Loka lijken me wel hele grappige ouders trouwens.
Ik zit al op 175kquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
ik zit ondertussen bijna op de 100k
Kom nooit meer in die regio johquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekers. Onlangs nog sushi gegeten in Arnhem?
ziekquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
ik zit ondertussen bijna op de 100k
quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodje
Oh ja, jij woont in Rotterdam nu he? Ook niks mis meequote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom nooit meer in die regio joh.
al afgerondquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ziek
moet je niet wetenschappelijke shit doen
Zou het sowieso fascinerend vinden als je erachter komt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een forum.quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje fm spelen en stenen bekijken als baby
ah jammer ja ik dus wel.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga niej naar diej wetstrijt mang.
quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodje
Al bijna 1,5 jaarquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, jij woont in Rotterdam nu he? Ook niks mis mee
okayquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar is hij verhuisd volgens mij ja.
Daardoor nam hij ook een kat.
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het sowieso fascinerend vinden als je erachter komt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een forum.
Vetquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
al afgerond
ik doe nu journalistieke shit er naast
Leuker dan de provincie?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al bijna 1,5 jaarBij Rotterdam, niet in.
quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Het zal voor die generatie wel normaal zijn trouwens, de meeste zullen wel verwekt zijn omdat hun ouders elkaar ontmoet hebben via een app of internet.quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wangquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou succes. Ik zeg alvast 6-0 ofzo.
hey kklul zeg dan wat ik negeerdequote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
Laatste nummer voor vandaag: andre hazes - waarom
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbijquote:
Was je niet goed in vormgeven?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Jawel.quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent weer erg geďnteresseerd in je medemens Haags.
tekenen/design ja, maar meer als een hobbyquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je niet goed in vormgeven?
oke mattiequote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ga niet 24/7 brochures maken vriend
Tsjaaaa....quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wang
vind wel klote voor jullie laat die chinees lekker adam kapot maken
quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
dan moet je er juist je beroep van proberen te makenquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
tekenen/design ja, maar meer als een hobby
Begrijpelijk, dit heb ik ook een beetje.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe lang je bentquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey kklul zeg dan wat ik negeerde
gvd
Alles dichtbij hebben is wel echt genot jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbij
Xantippe is best een leuke naam.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
wa woon jij dan bij schiedam bij vladingen by maasluis ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn opleiding was ook echt alleen maar brochures maken of van die mindmapsquote:Op zondag 11 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dit heb ik ook een beetje.
hoekse waardquote:Op zondag 11 december 2016 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wa woon jij dan bij schiedam bij vladingen by maasluis ofzo
Oud-beijerland?quote:
Altijd die voorbereiding die je moest laten zien jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn opleiding was ook echt alleen maar brochures maken of van die mindmaps
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar hoeksche waard en alles dichtbij past niet echt bij elkaar
jij vertelt toch ook je IQ nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Typisch doet een beetje rebels over zijn lengte. We praten niet over je gewicht.
Ga nog wel voor mezelf zo'n tekentablet fixenquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die voorbereiding die je moest laten zien jaPlan van aanpak en een moodboard maken
Terwijl je gewoon wilde ontwerpen. Op stage had ik wel meer verschillende opdrachten, dat was leuker
mijn gedachten zijn al een open boek hierquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Typisch doet een beetje rebels over zijn lengte. We praten niet over je gewicht.
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt jaquote:
Dat kan ik je wel aanraden ja, die werken best chillquote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga nog wel voor mezelf zo'n tekentablet fixenmisschien met kerst
quote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn gedachten zijn al een open boek hier
moet ik dan ook nog mijn uiterlijke kenmerken duidelijk aan gaan geven?
metropoolquote:Op zondag 11 december 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt ja
quote:Op zondag 11 december 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier in heel 2016 nog niet zo druk geweest als nu. M.u.v. sommige nachten.
Ja, nee niet helemaal.quote:Op zondag 11 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emoticon gebruik jij in elke post, behalve in bepaalde posts
Dit is dubbelop.quote:
kryg de tyfusquote:Op zondag 11 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dames, het was me een waar genoegen. Ik ben moe dus ik ga slapen.![]()
Berghuis. Vind echt al heel lang dat die jongen veel meer speelminuten verdiend. Is zoveel beter dan bassie de clownquote:
Fries?quote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen. Help.
Jongequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je wat kan doen aan de temperatuur
quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge
NeeHad gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Dat gun je niemand.quote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Denk wel dat ik 10 maanden lang een nolifer word als ik word aangenomen aangezien het btje pittige stage is
Thnks bbyquote:Op zondag 11 december 2016 23:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Had gekund![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Maar is wel m'n droomrichting-ish + goede projectbasis als ik master wil gaan doenquote:
Of je bent gewoon een onaantrekkelijke jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zie ik door een groep op Tinder m'n eigen profiel. Worden maar 2 van m'n foto's weergeven. Daarom had ik zo weinig matches bah
ja dat ookquote:Op maandag 12 december 2016 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een onaantrekkelijke jongen.
Inso doet op Twitter net of hij voetbal kijktquote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso hangt de Twitterautoriteit uit.
quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso hangt de Twitterautoriteit uit.
Hij heeft mooi tweeduizend volgersquote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso doet op Twitter net of hij voetbal kijkt
Wat is jouw account ook alweer? Cocufetisjist?quote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft mooi tweeduizend volgers.
https://twitter.com/alaphilipcocuquote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw account ook alweer? Cocufetisjist?
Wat tweeten jullie veel zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/alaphilipcocu
Hierbij.
Ik heb momenteel alleen lists op m'n tweetdeck openstaan.quote:Op maandag 12 december 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat tweeten jullie veel zeg.
Ik tweet alleen naar Verweij in transferperiodes waar die lul nooit op reageert
Oh ik gebruik geen tweetdeck, open soms de normale twitter site maar ook niet altijd. Meestal alleen tijdens transferperiodes.quote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen lists op m'n tweetdeck openstaan.
twitter:InsomniaVBL twitterde op maandag 12-12-2016 om 13:39:20Decent draw for legia against ajax. With fans this time to give them a warm welcome 🙌 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |