Heldquote:Op zondag 11 december 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wou ff mededelen
-ajax heb verloren
- feyenoord heb gewonnen
-heb net nog een fles vodka in me kast gevonden terwijl ik dacht vandaag geen alcohol te hebben
mei dag ken ni meer stuk
Geen idee. Spreek ik niet vaak.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland wil er ook nog niet aan beginnen
hahahahahaquote:
Ik vroeg het hem laatst nog.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Spreek ik niet vaak.
Kaneel maakt ook nog wel kansquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem laatst nog.
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.quote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk Jojoortje is zo weer zwangerquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijtquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
misschien johannesquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over de VBL SC
Ja nou enquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
toch al wel lang geledenquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
oja kak ik dacht even dat het voordat ik wat met ro had was
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
Wetstrijt? Doe je dit expres?quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijt
quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
He Snowbells. Alles kits?quote:
niet weten hoe ggmm er uit zietquote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |