Heldquote:Op zondag 11 december 2016 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wou ff mededelen
-ajax heb verloren
- feyenoord heb gewonnen
-heb net nog een fles vodka in me kast gevonden terwijl ik dacht vandaag geen alcohol te hebben
mei dag ken ni meer stuk
Geen idee. Spreek ik niet vaak.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland wil er ook nog niet aan beginnen
hahahahahaquote:
Ik vroeg het hem laatst nog.quote:Op zondag 11 december 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Spreek ik niet vaak.
Kaneel maakt ook nog wel kansquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem laatst nog.
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.quote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar verder weinig potentiële vaders inderdaad, misschien dat GGMM eraan kan werken tijdens zijn ban.
Denk Jojoortje is zo weer zwangerquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijtquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
misschien johannesquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we hadden het over de VBL SC
Ja nou enquote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
die is toch niet van de vbl sc joh, gekkie
toch al wel lang geledenquote:Op zondag 11 december 2016 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
oja kak ik dacht even dat het voordat ik wat met ro had was
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Welke vrouw wilt nou zo'n lelijk dik varken van een gedrocht.
Wetstrijt? Doe je dit expres?quote:Op zondag 11 december 2016 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga jij woensdag naar de beker wetstrijt
quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
He Snowbells. Alles kits?quote:
niet weten hoe ggmm er uit zietquote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij eruit ziet, maar hij heeft in elk geval eerst mogen oefenen met het verzorgen van zijn goudvissen (die gingen wel vrij snel dood trouwens)
quote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch al wel lang geleden
bepaalde plekken op mijn grasveld groeien nog steeds sneller
Die gast krijgt al heimwee als hij de snackbar onder zijn woning voorbijloopt.quote:
Zekers. Onlangs nog sushi gegeten in Arnhem?quote:
netjesquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef Snowbells het volgende:
Mijn postcount is echt van 50 naar 28 gegaan
Dat was zijn oude huis toch?quote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast krijgt al heimwee als hij de snackbar onder zijn woning voorbijloopt.
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodjequote:Op zondag 11 december 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wetstrijt? Doe je dit expres?
Beetje fm spelen en stenen bekijken als babyquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kaneel en Loka lijken me wel hele grappige ouders trouwens.
Ik zit al op 175kquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
ik zit ondertussen bijna op de 100k
Kom nooit meer in die regio johquote:Op zondag 11 december 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekers. Onlangs nog sushi gegeten in Arnhem?
ziekquote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
netjes
ik zit ondertussen bijna op de 100k
quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodje
Oh ja, jij woont in Rotterdam nu he? Ook niks mis meequote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom nooit meer in die regio joh.
al afgerondquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ziek
moet je niet wetenschappelijke shit doen
Zou het sowieso fascinerend vinden als je erachter komt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een forum.quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje fm spelen en stenen bekijken als baby
ah jammer ja ik dus wel.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga niej naar diej wetstrijt mang.
quote:Op zondag 11 december 2016 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kom je of niet niet mierenneuken ik stel je vraag of je gaat niet of je me wil verbeteren haags joodje
Al bijna 1,5 jaarquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, jij woont in Rotterdam nu he? Ook niks mis mee
okayquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar is hij verhuisd volgens mij ja.
Daardoor nam hij ook een kat.
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het sowieso fascinerend vinden als je erachter komt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een forum.
Vetquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
al afgerond
ik doe nu journalistieke shit er naast
Leuker dan de provincie?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al bijna 1,5 jaarBij Rotterdam, niet in.
quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Het zal voor die generatie wel normaal zijn trouwens, de meeste zullen wel verwekt zijn omdat hun ouders elkaar ontmoet hebben via een app of internet.quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wangquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou succes. Ik zeg alvast 6-0 ofzo.
hey kklul zeg dan wat ik negeerdequote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
Laatste nummer voor vandaag: andre hazes - waarom
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbijquote:
Was je niet goed in vormgeven?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Jawel.quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent weer erg geďnteresseerd in je medemens Haags.
tekenen/design ja, maar meer als een hobbyquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je niet goed in vormgeven?
oke mattiequote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ga niet 24/7 brochures maken vriend
Tsjaaaa....quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wang
vind wel klote voor jullie laat die chinees lekker adam kapot maken
quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
dan moet je er juist je beroep van proberen te makenquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
tekenen/design ja, maar meer als een hobby
Begrijpelijk, dit heb ik ook een beetje.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe lang je bentquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey kklul zeg dan wat ik negeerde
gvd
Alles dichtbij hebben is wel echt genot jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbij
Xantippe is best een leuke naam.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
wa woon jij dan bij schiedam bij vladingen by maasluis ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |