okayquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar is hij verhuisd volgens mij ja.
Daardoor nam hij ook een kat.
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.quote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het sowieso fascinerend vinden als je erachter komt dat je ouders elkaar ontmoet hebben via een forum.
Vetquote:Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
al afgerond
ik doe nu journalistieke shit er naast
Leuker dan de provincie?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al bijna 1,5 jaarBij Rotterdam, niet in.
quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Het zal voor die generatie wel normaal zijn trouwens, de meeste zullen wel verwekt zijn omdat hun ouders elkaar ontmoet hebben via een app of internet.quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fok zou dan nog wel gaan, maar via sekswoordenboek forum of stormfront ofzo.
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wangquote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou succes. Ik zeg alvast 6-0 ofzo.
hey kklul zeg dan wat ik negeerdequote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
Laatste nummer voor vandaag: andre hazes - waarom
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbijquote:
Was je niet goed in vormgeven?quote:Op zondag 11 december 2016 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vet
Ik heb grafisch vormgeven gedropt en ga nu social work doen, ggz jwt
Jawel.quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent weer erg geïnteresseerd in je medemens Haags.
tekenen/design ja, maar meer als een hobbyquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je niet goed in vormgeven?
oke mattiequote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik ga niet 24/7 brochures maken vriend
Tsjaaaa....quote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja denk het ook maar maakt niet uit het is de schuld van die wang
vind wel klote voor jullie laat die chinees lekker adam kapot maken
quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
dan moet je er juist je beroep van proberen te makenquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
tekenen/design ja, maar meer als een hobby
Begrijpelijk, dit heb ik ook een beetje.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoe lang je bentquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey kklul zeg dan wat ik negeerde
gvd
Alles dichtbij hebben is wel echt genot jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mis wel m'n vrienden maar die zie ik op zich nog wel zo nu en dan, maar heb nu echt alles dichtbij
Xantippe is best een leuke naam.quote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
We noemen hem Xantippe Yohan. 3x woordwaarde
wa woon jij dan bij schiedam bij vladingen by maasluis ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn opleiding was ook echt alleen maar brochures maken of van die mindmapsquote:Op zondag 11 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, dit heb ik ook een beetje.
hoekse waardquote:Op zondag 11 december 2016 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wa woon jij dan bij schiedam bij vladingen by maasluis ofzo
Oud-beijerland?quote:
Altijd die voorbereiding die je moest laten zien jaquote:Op zondag 11 december 2016 22:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
mijn opleiding was ook echt alleen maar brochures maken of van die mindmaps
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar hoeksche waard en alles dichtbij past niet echt bij elkaar
jij vertelt toch ook je IQ nietquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Typisch doet een beetje rebels over zijn lengte. We praten niet over je gewicht.
Ga nog wel voor mezelf zo'n tekentablet fixenquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die voorbereiding die je moest laten zien jaPlan van aanpak en een moodboard maken
Terwijl je gewoon wilde ontwerpen. Op stage had ik wel meer verschillende opdrachten, dat was leuker
mijn gedachten zijn al een open boek hierquote:Op zondag 11 december 2016 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Typisch doet een beetje rebels over zijn lengte. We praten niet over je gewicht.
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt jaquote:
Dat kan ik je wel aanraden ja, die werken best chillquote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga nog wel voor mezelf zo'n tekentablet fixenmisschien met kerst
quote:Op zondag 11 december 2016 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn gedachten zijn al een open boek hier
moet ik dan ook nog mijn uiterlijke kenmerken duidelijk aan gaan geven?
metropoolquote:Op zondag 11 december 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn alle voorzieningen die je ndoig hebt hebt ja
quote:Op zondag 11 december 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is hier in heel 2016 nog niet zo druk geweest als nu. M.u.v. sommige nachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |