Ja, nee niet helemaal.quote:Op zondag 11 december 2016 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
deze emoticon gebruik jij in elke post, behalve in bepaalde posts
Dit is dubbelop.quote:
kryg de tyfusquote:Op zondag 11 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou dames, het was me een waar genoegen. Ik ben moe dus ik ga slapen.![]()
Berghuis. Vind echt al heel lang dat die jongen veel meer speelminuten verdiend. Is zoveel beter dan bassie de clownquote:
Fries?quote:Op zondag 11 december 2016 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke ik ben lichtelijk zenuwachtig voor morgen. Help.
Jongequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je wat kan doen aan de temperatuur
quote:Op zondag 11 december 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge
NeeHad gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Dat gun je niemand.quote:Op zondag 11 december 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Denk wel dat ik 10 maanden lang een nolifer word als ik word aangenomen aangezien het btje pittige stage is
Thnks bbyquote:Op zondag 11 december 2016 23:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Had gekund![]()
Ah komt wel goed als je al goede referentie hebt toch. Maar logisch dat je zenuwachtig bent
Success
Maar is wel m'n droomrichting-ish + goede projectbasis als ik master wil gaan doenquote:
Of je bent gewoon een onaantrekkelijke jongen.quote:Op maandag 12 december 2016 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Pff zie ik door een groep op Tinder m'n eigen profiel. Worden maar 2 van m'n foto's weergeven. Daarom had ik zo weinig matches bah
ja dat ookquote:Op maandag 12 december 2016 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een onaantrekkelijke jongen.
Inso doet op Twitter net of hij voetbal kijktquote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso hangt de Twitterautoriteit uit.
quote:Op maandag 12 december 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso hangt de Twitterautoriteit uit.
Hij heeft mooi tweeduizend volgersquote:Op maandag 12 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inso doet op Twitter net of hij voetbal kijkt
Wat is jouw account ook alweer? Cocufetisjist?quote:Op maandag 12 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft mooi tweeduizend volgers.
https://twitter.com/alaphilipcocuquote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw account ook alweer? Cocufetisjist?
Wat tweeten jullie veel zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/alaphilipcocu
Hierbij.
Ik heb momenteel alleen lists op m'n tweetdeck openstaan.quote:Op maandag 12 december 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat tweeten jullie veel zeg.
Ik tweet alleen naar Verweij in transferperiodes waar die lul nooit op reageert
Oh ik gebruik geen tweetdeck, open soms de normale twitter site maar ook niet altijd. Meestal alleen tijdens transferperiodes.quote:Op maandag 12 december 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen lists op m'n tweetdeck openstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |