Als het goed is komt er spoedig een overzichtstopic met welke landen in welke semi zitten en de bekende nummers en dan kan je heel makkelijk zien wie nog nog kort bekend zijn. Net nog even liefdevol bij iBenny gezeurd in feedbackquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
Welke landen hebben nog geen nummer bekend gemaakt eigenlijk?
De helft is nu bekend, de andere helft volgt in de komende twee wekenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
Welke landen hebben nog geen nummer bekend gemaakt eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 18:39 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
De helft is nu bekend, de andere helft volgt in de komende twee weken
Ik vind het niveau echt niet zoveel slechter dan anders. Als Armenië bekend is gemaakt ga ik eens voor mezelf een ranglijstje maken. Normaal heb ik ongeveer 10 nummers die ik echt leuk vind, ik denk dat ik daar nu ook wel weer aan kom.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:18 schreef ijs_beer het volgende:
Nu de meeste nummers gekozen zijn, valt het niveau (en de variatie) me toch wel weer mee. Wat vinden jullie?
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het niveau echt niet zoveel slechter dan anders. Als Armenië bekend is gemaakt ga ik eens voor mezelf een ranglijstje maken. Normaal heb ik ongeveer 10 nummers die ik echt leuk vind, ik denk dat ik daar nu ook wel weer aan kom.
vind ik nietquote:Op zondag 19 maart 2017 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste polls is weer geopend: http://tummiweb.com/scorewiz/poll/results
Pollsquote:Op zondag 19 maart 2017 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
Wat mij betreft één van de beste polls is weer geopend: http://tummiweb.com/scorewiz/poll/results
Gaat goed met Nederland :-)quote:Op zondag 19 maart 2017 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
Denk het.quote:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 19 maart 2017 17:12 schreef Greys het volgende:
België gaat gewoon serieus voor de winst. Ik vind het tof, maar van Italië gaat het toch niet winnen?? Mag niet.
Als België echt een kneiter van een staging neerzet gaat het nog een close call worden. Maar ik keek vandaag de commentaren-video van wiwi (wat doe ik mezelf aan) en ze hadden een punt, vergelijk het met 2014; België kan de outsider Common Linnets worden en Italië de gedoodverfde winnaar Conchita.quote:Op zondag 19 maart 2017 17:12 schreef Greys het volgende:
België gaat gewoon serieus voor de winst. Ik vind het tof, maar van Italië gaat het toch niet winnen?? Mag niet.
Ik zou eerder Finland en Portugal als het langzaamst aanwijzen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
Nederland zit dus in het midden qua liedtempo.
coolquote:Op donderdag 30 maart 2017 01:03 schreef grazz het volgende:
Ze gaan beginnen met opbouwen![]()
[ afbeelding ]
zoiets dacht ik eigenlijk al, die houden gewoon van aparte muziek, net zoals ze zelf aparte muziek hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Enkele deelnemers noemen hun favoriete ESF liedjes:
Naviband van Wit-Rusland heeft als favorieten Calm After the Storm, Me and My Guitar en Rhythm Inside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik ben er zelf nog nooit bij geweest, maar denk niet dat ik daar goed in ben....i mean, lijkt me gezellig enzo hoor, maar ik ben zo'n ESFnerd die alles wil volgen en er niet tegen kan als mensen er door tetteren. Sssst, ssssstquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:33 schreef ijs_beer het volgende:
#durftevragen, andere jaren was er toch altijd een groep van hier die samen songfestival gingen kijken in een kroeg ofzo? Zijn er dit jaar ook plannen voor?
Zo ja, dan zou het me stiekum best leuk lijken om ook eens een keertje te doen.![]()
Zo nee, zijn er misschien nog mensen die er wel animo voor hebben? Want dan kunnen we misschien wat regelen/organiseren?
Ik intepreteer dit gewoon als een 'ja, leuk!'quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog nooit bij geweest, maar denk niet dat ik daar goed in ben....i mean, lijkt me gezellig enzo hoor, maar ik ben zo'n ESFnerd die alles wil volgen en er niet tegen kan als mensen er door tetteren. Sssst, ssssst![]()
![]()
Gezellig ga ik naast je staan en vertel je hoe mijn week is geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2017 21:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nog nooit bij geweest, maar denk niet dat ik daar goed in ben....i mean, lijkt me gezellig enzo hoor, maar ik ben zo'n ESFnerd die alles wil volgen en er niet tegen kan als mensen er door tetteren. Sssst, ssssst![]()
![]()
nou hoe is jouw week geweest, ik ben benieuwdquote:Op zondag 9 april 2017 13:13 schreef ato het volgende:
[..]
Gezellig ga ik naast je staan en vertel je hoe mijn week is geweest.
Ik kan lekker lullen 😄
Dat geloof ik meteen.quote:Op zondag 9 april 2017 13:13 schreef ato het volgende:
[..]
Gezellig ga ik naast je staan en vertel je hoe mijn week is geweest.
Ik kan lekker lullen 😄
Heb jij alles wel op een rijtje?quote:Op zondag 9 april 2017 13:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou hoe is jouw week geweest, ik ben benieuwd
die van mij lekker relaxed eigenlijk, ik vind het gewoon jammer dat ik nu weer moet terugvallen op mijn respectloze aso-gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |