BAM!quote:Op zondag 11 december 2016 18:34 schreef Tallie1982 het volgende: Hahahaa en maar psv uitlachen.Gewoon 3 punten ingelopen
Jaja ik zalw el ff happen aangezien je aandacht wilt.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
WAAR ZIJN DIE DUITSERS?! HIER ZIJN DIE DUITSERS!
Nee, dat zei ik al. Hoe achterlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
Volgens teletekst kreeg viergever geel voor die handsbal en dus 2x geel rood. Kreeg die niet direct rood?
Inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
Volgens teletekst kreeg viergever geel voor die handsbal en dus 2x geel rood. Kreeg die niet direct rood?
Nee, bizarre beslissing inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2016 18:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
GGMM verbannen, ajax laat punten liggen, twente wint in de laatste paar minuten.quote:Op zondag 11 december 2016 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verliest, en GGMM is er niet.
Oh wacht
Opgegroeid met de dartpijl ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verliest, en GGMM is er niet.
Oh wacht
Wel in het Ajax topic.quote:Op zondag 11 december 2016 18:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgegroeid met de dartpijl ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2016 18:45 schreef Vasion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het enige nadeel ja, kans op rellen vergrootquote:Op zondag 11 december 2016 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Coolsingel komt steeds dichterbij pik
Joh, die gasten van destijds zitten nu in het bejaardentehuis .quote:Op zondag 11 december 2016 18:54 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel ja, kans op rellen vergroot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak PSV niet uit hoor na die knappe zege op Go Ahead.quote:Op zondag 11 december 2016 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we volgende week een makkelijke wedstrijd.
quote:Op zondag 11 december 2016 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig hebben we volgende week een makkelijke wedstrijd.
De praatjes beginnen weer.quote:Op zondag 11 december 2016 19:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vlak PSV niet uit hoor na die knappe zege op Go Ahead.
Gras is gr.. o wacht.quote:
Vorige week ook al geloof ik, dat moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er wat commentatoren op vakantie? Gisteren mocht hij zelfs op het eerste kanaal.
Tagliano hoopt dat Ron de Rijk op vakantie is naar Syrië.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er wat commentatoren op vakantie? Gisteren mocht hij zelfs op het eerste kanaal.
Net als ieder ander mens met een IQ van boven de 30.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano hoopt dat Ron de Rijk op vakantie is naar Syrië.
Ik heb er nooit zo'n last van, stoor me eerder aan types als Frank Snoeks en Leo Oldenburger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Net als ieder ander mens met een IQ van boven de 30.
Hoeft niet naar Syrië van mijquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano hoopt dat Ron de Rijk op vakantie is naar Syrië.
We zijn geen vrouwen, hequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet allemaal dingen tegelijk in de gaten houden, nondeju
Die gaan Ajax binnen een paar jaar de CL bezorgen, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Goddomme, zelfs de B-ploeg van Jong Ajax heerscht in de JL
Antigenot nu ik Marzo en Reza* in m'n manager hebquote:
Ik heb St. Juste erin gegooidquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Antigenot nu ik Marzo en Reza in m'n manager heb
Tja, jij bent er altijd net even te laat bijquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Antigenot nu ik Marzo en Reza in m'n manager heb
Niet in de manager, daar wissel ik zowat altijd al op maandag of dinsdagquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, jij bent er altijd net even te laat bij
Laat me raden: die is blessa.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb St. Juste erin gegooid
Geen idee, maar mijn manager is toch verneukt na de vorige speelrondequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat me raden: die is blessa.
Hij is idd blessaquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn manager is toch verneukt na de vorige speelronde
Elke ronde waar ik onder de 100 punten haal is een faal.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: en met 76 punten is toch niks mis joh.
Ik stond zo te zien op ronde 7 na altijd al boven jequote:Op vrijdag 16 december 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent al over me heen gegaan vorige week in het VBL SC klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik stond zo te zien op ronde 7 na altijd al boven jeJa ik had je de vorige keer ingehaald, maar de vorige ronde weer weggegeven. Stijn staat ook al te ver voor helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Mja, Stinho wint de SC wel. Hoop dat ik 2e kan blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had je de vorige keer ingehaald, maar de vorige ronde weer weggegeven. Stijn staat ook al te ver voor helaas.
Ik heb nu echt een aidsteam met Ziyech eruit dus dat kan bestquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, Stinho wint de SC wel. Hoop dat ik 2e kan blijven
Ik heb Ziyech er ook uit getieft en vervangen door Toorngod.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu echt een aidsteam met Ziyech eruit dus dat kan best
Ik heb wat middelmaat opgesteld op het middenveld om Jörgensen erin te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Ziyech er ook uit getieft en vervangen door Toorngod.
Celina en Klich heb ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wat middelmaat opgesteld op het middenveld om Jörgensen erin te kunnen zetten.
Dan zal dat het verschil niet maken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Celina en Klich heb ik ook
Tjek het managertopic maar voor m'n team, dan houden we nu op met het livetopic te vervuilenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal dat het verschil niet maken.
Feli met de drie puntenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh en om in jullie woorden te blijven.
Fransolgod
Dank. Dit was de lekkerste overwinning van het seizoen. En een mooie natuurlijk zo net voor de winterstop.quote:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 18:21:02Feyenoord zonder Toornstra, die zit op de bank. Kuyt speelt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bronckhorst is echt krankzinnig debiel. Geen woorden voor.twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 18:21:02Feyenoord zonder Toornstra, die zit op de bank. Kuyt speelt. reageer retweet
Hahaha geniaal. Dat maakt de kansen voor Vitesse alweer een stuk groter om te winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bronckhorst is echt krankzinnig debiel. Geen woorden voor.twitter:JeroenElshoff twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 18:21:02Feyenoord zonder Toornstra, die zit op de bank. Kuyt speelt. reageer retweet
Ongelofelijk hè.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
"Waarom vandaag Kuijt en niet Toonstra?"
"Omdat ik vandaag voor deze jongens kies" - Gio
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
En als ik dan het interview van Bosz vandaag las, wat een verademing.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahaha geniaal. Dat maakt de kansen voor Vitesse alweer een stuk groter om te winnen.
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 18:34:471 - Feyenoord have lost six and won just one of their last eight Eredivisie games in which Jens Toonstra didn't start (D1). Benched. reageer retweet
Ik heb verder ook nog steeds niet echt een idee van wat voor visie Van Bronckhorst nou heeft op voetbalquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, het is echt krankzinnig om je man in vorm (aanvallend) na Jørgensen op de bank te zetten.
De wisseling van stijlen is af en toe ook heel vreemd in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb verder ook nog steeds niet echt een idee van wat voor visie Van Bronckhorst nou heeft op voetbal
Elf spelers opstellen en "Veel succes vandaag jongens" zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb verder ook nog steeds niet echt een idee van wat voor visie Van Bronckhorst nou heeft op voetbal
Mooie stats. Tientje ingezet op Vitesse. 7,75 keer de inzet als ze winnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 18:34:471 - Feyenoord have lost six and won just one of their last eight Eredivisie games in which Jens Toonstra didn't start (D1). Benched. reageer retweet
Die Hans is niet veel thuis hèquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans moet morgen weer Lienden coachen gezien het feit dat hij nu in Kerkrade is.
Zou Mike wat hebben tegen meneer Lindhout? Standaardtweet iedere weektwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 19:25:27Van Egmond blijft Allard Lindhout en zijn team maar op pad sturen. Blunder na blunder. Meedoen belangrijker dan winnen bij @KNVB ?#rodutr reageer retweet
Ik vind Lindhout ook niet zo'n indrukwekkende scheidsrechter.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:27 schreef Tagliano het volgende:
Zou Mike wat hebben tegen meneer Lindhout? Standaardtweet iedere weektwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 17-12-2016 om 19:25:27Van Egmond blijft Allard Lindhout en zijn team maar op pad sturen. Blunder na blunder. Meedoen belangrijker dan winnen bij @KNVB ?#rodutr reageer retweet
Ik ook niet, daar niet vanquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Lindhout ook niet zo'n indrukwekkende scheidsrechter.
nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat iemand deze "Made in the Eredivisie..." docu's kijken?
Zou je de kleding van haar lijf rukken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Helene ziet er lekker hoerig uit vandaag
Je stond weer in beeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gerard Cox en Joke Bruijs huiveren er van
Godverdomme niemand doet picjes plaatsen. Bloedhondenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Helene ziet er lekker hoerig uit vandaag
quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Godverdomme niemand doet picjes plaatsen. Bloedhonden
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had beter verwacht van jou.
ok.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem van Voetbalflitsen gepakt
Ik zal zo, als we haar zo zien op FS3, een print screentje maken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem van Voetbalflitsen gepakt
Doe niet zo onzeker.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo boos te doen
Hopelijk geen ban frustraties.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo boos te doen
Was een grapje johquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik niet boos ben.
Kijk je dat nog steeds?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Roda - Utrecht nog geen schot op doel
Terwijl ik toch een bal van de lijn gehaald heb zien wordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Roda - Utrecht nog geen schot op doel
Die ging naastquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl ik toch een bal van de lijn gehaald heb zien worden
Geeft niksquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik wel niet scherp zijn geweest
Dat was geen gras, dus de stelling blijft juistquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gras is groen
(behalve bij Fortuna gisteren)
En dat is ook een hele matige keeper.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vermeer is in dit soort situaties wel zekerder
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef timmmmm het volgende:
Normaal doen oud-feyenoorders het altijd goed tegen Feyenoord, dit is ook wel eens lekker
Vlug, doe nog eensquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohja, ik doe even pizza in de oven en mis natuurlijk weer de goal.
viesdikquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Goulash aan huis..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zet in op een gelijkspelletje, PSV en Ajax gaan allebei niet heel lekker op het momentquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je komt ietwat gefrustreerd over... Je rekent op verlies morgen?
Maar niet voor de Europa League..quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Feyenoord is veel te goed voor de Eredivisie
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zet in op een gelijkspelletje, PSV en Ajax gaan allebei niet heel lekker op het moment
Wellicht een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Feyenoord is veel te goed voor de Eredivisie
En dan alsnog overtuigend bovenaan staan... Hoe slecht is de rest dan???quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wellicht? Ze kunnen er ook maar weinig van.
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je komt ietwat gefrustreerd over... Je rekent op verlies morgen?
Hoi hafcfan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wellicht? Ze kunnen er ook maar weinig van.
Je hebt het over de eredivisie dus dat kun je zelf wel invullen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan alsnog overtuigend bovenaan staan... Hoe slecht is de rest dan???
Nou nee, eerlijk gezegd niet. Kijk enkel buitenlands voetbal als Feyenoord speelt. Wat (helaas) slechts sporadisch is.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt het over de eredivisie dus dat kun je zelf wel invullen.
voor het eerst in 16 jaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dan alsnog overtuigend bovenaan staan... Hoe slecht is de rest dan???
slechte psvcl imitatiequote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha holy shit, KNVB doet er ook echt alles aan om Feyenoord niet te laten winnen
JAAAAAAAAAAAAA DAAR IS IEquote:Op zaterdag 17 december 2016 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha holy shit, KNVB doet er ook echt alles aan om Feyenoord niet te laten winnen
Kunnen we het over de wedstrijd hebben?quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vasion heeft zijn dag niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |