Religieuzen hebben ook behoorlijk wat oorlogen uitgevochten.quote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke atheistische maatschappij heeft massamoorden op zn naam.
Jij vertrouwd de overheid daarin?quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wat versoepeling van die wet uit gaat lokken.
Statistisch minder dan staatsatheisme.quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Religieuzen hebben ook behoorlijk wat oorlogen uitgevochten.
Nee.quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij vertrouwd de overheid daarin?
Omdat het verhalen zijn die ooit door wat monniken zijn verzonnen, en als je echt gelooft dat ze waargebeurd zijn moet je je na laten kijken.quote:
Bron?quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistisch minder dan staatsatheisme.
Stalin ook.quote:
Van wie heb je in godsnaam nou gehoord dat de bijbel door monniken verzonnen is?quote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het verhalen zijn die ooit door wat monniken zijn verzonnen, en als je echt gelooft dat ze waargebeurd zijn moet je je na laten kijken.
Kun jij bewijzen dat er geen God is?quote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het verhalen zijn die ooit door wat monniken zijn verzonnen, en als je echt gelooft dat ze waargebeurd zijn moet je je na laten kijken.
Door monnikenquote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom agnostgodquote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kun jij bewijzen dat er geen God is?
That is not how science works.quote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat met het varken was ziek.quote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een keer alles kijken dan maar.
Die hebben de verhalen geschreven in de loop der jarenquote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie heb je in godsnaam nou gehoord dat de bijbel door monniken verzonnen is?
Welke?quote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Inso, wat vind je van de laatste ontdekkingen die ze over Jezus hebben gevonden?
Als jij zegt dat er een God is moet jij met het bewijs komen, niet andersom.quote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dan roepen diezelfde atheïsten dat religie zorgt voor oorlogquote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stalin ook.
Mao ook.
Pol Pot ook.
Castro ook.
Welke dictator eigenlijk niet, alleen paar islamieten.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben de verhalen geschreven in de loop der jaren
Ik vond White Bear en White Christmas ziekerquote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat met het varken was ziek.
heel sneu voor die man.
Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?quote:Op zondag 11 december 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
ALS de bijbel was verzonnen was dat door een overheid of overheden gebeurd, niet door monniken.
Dat was nog kinderspelquote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat met het varken was ziek.
heel sneu voor die man.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?
is er al een seizoen 4 uit dan?quote:
Oh dat, is al ouder toch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)t-beginnen~aa083c87/
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?
Vind ik wel makkelijkquote:Op zondag 11 december 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interessant, maar ik heb een groot gebrek aan historische en theologische kennis om er wat zinnigs over te zeggen.
Was gewoon een vuile slet die vreemd is gegaan en de waarheid niet durfde te zeggen en daarom onzin verkondigde.quote:
Makkelijk? Moet ik iets gaan zeggen over iets waar ik nauwelijks kennis over hebquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel makkelijk
Staat haaks tegen dingen uit de Bijbel toch?
Die Maria was gewoon vreemd geweest en loog daarover tegen Jozef toch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een kankerhoerquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Maria was gewoon vreemd geweest en loog daarover tegen Jozef toch.
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twistedquote:
Seizoen 2 heeft daar de beste van.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twisted
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk? Moet ik iets gaan zeggen over iets waar ik nauwelijks kennis over heb
quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.
Hier wil ik wel in mee gaan.quote:De God die hij aanbad was zowel mannelijk als vrouwelijk. De tabletten - waarin ook een portret van Jezus is opgenomen -
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgangquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een afgang voor Rico.
Twee klappen en zowel zijn neus als oog waren shredded.
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Insoquote:Op zondag 11 december 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hier wil ik wel in mee gaan.
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
De zoon van God een politieke agenda?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgang
quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Ik denk niet dat God mannelijk of vrouwelijk is.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Mensen die iets opschrijven wel.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De zoon van God een politieke agenda?
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.
Was het een dinosaurus?quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
God was er al voordat er uberhaubt mannen of vrouwen waren.
Dit was een grapje Stijn.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De SGP maakt ook nog vandaag de dag reclame tegen het homohuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vindenquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.quote:
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Liever SGP dan 50+ overigensquote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vinden
Opdoeken die handel
Protestantse denkwijze.quote:Op zondag 11 december 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.
Dat snap ik nooit.
Ook voor dieren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Maar ook gelovigen zullen vast weleens een visueel denkbeeld schetsen. Dus, hoe zie jij God voor je?quote:
Ook ik zie God als een man.quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ook gelovigen zullen vast weleens een visueel denkbeeld schetsen. Dus, hoe zie jij God voor je?
Want daar heb jij last van als dat niet zo is?quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat huwelijk verbintenis is tussen man en vrouw. Of dat althans hoort te zijn.
Is ook maar ooit bedacht door iemand natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat huwelijk verbintenis is tussen man en vrouw. Of dat althans hoort te zijn.
Het is onnatuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want daar heb jij last van als dat niet zo is?
Daarom ben ik tegen het homohuwelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen moet toch lekker doen waar ze zin in hebben, als het andere mensen maar niet schaadt
De overheid moet kerken lekker platgooien.quote:Op zondag 11 december 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik tegen het homohuwelijk.
Als de overheid kerken maar niet hun zin oplegt.
quote:
Omdat het je schaadt?quote:Op zondag 11 december 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik tegen het homohuwelijk.
Inso denkt nog steeds dat je homo wordt hoorquote:Op zondag 11 december 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je op het zelfde geslacht valt zit dat gewoon al in je kop bij je geboorte. Hoe is dat dan onnatuurlijk? Dieren zijn soms ook gay.
Denk een typo.quote:Op zondag 11 december 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso denkt nog steeds dat je homo wordt hoor
Bij een gedeelte wellicht, maar veel van dat gedrag is ook aangeleerd.quote:Op zondag 11 december 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je op het zelfde geslacht valt zit dat gewoon al in je kop bij je geboorte. Hoe is dat dan onnatuurlijk? Dieren zijn soms ook gay.
Verder geloof ik dat wel hoor, in veel gevallen.quote:
Ja, en hoe bepaal jij bij wie het aangeboren is en bij wie niet?quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een gedeelte wellicht, maar veel van dat gedrag is ook aangeleerd.
De meeste honden zijn ook pedofiel maar dat laten we ook niet toe ondanks dat het natuurlijk is.quote:Op zondag 11 december 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is goed.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een gedeelte wellicht, maar veel van dat gedrag is ook aangeleerd.
Oke Mikeyquote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De meeste honden zijn ook pedofiel
Ik voel me geen bi of homofiel.quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Typisch het volgende:
Die mensen die dat oprecht zo zien zijn zelf bi of homofiel. Zij denken dan dat iedereen het zo ziet en dat iedereen zich elke dag in moet houden om niet seksueel aangetrokken te worden tot het zelfde geslacht.
Huwelijk is zoveel meer dan dat pff.quote:Op zondag 11 december 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Seksuele gevoelens zijn toch natuurlijk, ongeacht voor wie dat is?
Overheidsbemoeienisgod.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder geloof ik dat wel hoor, in veel gevallen.
Maar ik zie geen schade in een wettelijk huwelijks voor mensen die dat willen.
Kerken moeten dat niet verplicht worden, en adoptie zou niet mogelijk mogen zijn.
Zolang wij vinden dat kinderen niet handelingsbekwaam zijn is dat helaas nodig.quote:
Ja dat je samen leeft en woont? En voor de wet wat dingen regelt.quote:
True een vrouwtjes hond is vruchtbaar vanaf het tweede levensjaar.quote:
Pedofielie is ook aangeboren, zullen we dat ook maar gewoon toestaan dan?quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en hoe bepaal jij bij wie het aangeboren is en bij wie niet?
Hypocriet is dat wel hoor. Als je vind dat overheden zich niet mogen bemoeien met veel zaken, maar ze wel moeten verbieden dat twee mannen of twee vrouwen een kind adopteren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang wij vinden dat kinderen niet handelingsbekwaam zijn is dat helaas nodig.
14 is ze dan he in mensenjaren. Alsnof efebofiel danquote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
True een vrouwtjes hond is vruchtbaar vanaf het tweede levensjaar.
Een volwassen hond duikt daar op.
Wat ben jij toch ook een geep.quote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedofielie is ook aangeboren, zullen we dat ook maar gewoon toestaan dan?
Dat is jouw uitleg, kan ik niks mee.quote:Op zondag 11 december 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat je samen leeft en woont? En voor de wet wat dingen regelt.
Zou niet weten waarom dat niet mag tussen twee mensen van hetzelfde geslacht.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De meeste honden zijn ook pedofiel maar dat laten we ook niet toe ondanks dat het natuurlijk is.
tripple x!quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pedoseksuelen komt ook uit natuur voort. Is niet dat iemand die eerst hetero was op een gegeven moment denkt: "Ik ga die kinderen eens misbruiken en kapot maken voor hun hele leven"
Nja dit gebeurt in sommige gevallen, bijvoorbeeld bij mensen die werken voor de aids die de kerk heet. Dus daarmee stoppen.
Totaal niet hypocriet.quote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Typisch het volgende:
Hypocriet is dat wel hoor. Als je vind dat overheden zich niet mogen bemoeien met veel zaken, maar ze wel moeten verbieden dat twee mannen of twee vrouwen een kind adopteren.
Als je pedofilie met homofilie vergelijkt is het weer tijd om te ontnuchteren Elanquote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek effe voor jezelf joh idioot.quote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal niet hypocriet.
De overheid moet mensen vrij laten te zondigen, maar een kind is nog niet bekwaam zelf te kiezen.
En niemand zit te wachten op 2 vaders of moeders.
Pedoseksualiteit is aangeboren en kan je niet afleren. En er zijn genoeg pedo's die niks doen omdat ze weten dat het moreel gezien fout is. Maar we hebben nu eenmaal een beschermdrang tegen kinderen en die zijn seksueel nog niet ontwikkeld genoeg om die keuzes te maken, dus dat is fout ja.quote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Elk dier is efebofiel net als de mens,quote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 is ze dan he in mensenjaren. Alsnof efebofiel dan
Allebei aangeboren afwijking, wat is precies het verschilquote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je pedofilie met homofilie vergelijkt is het weer tijd om te ontnuchteren Elan
Onzin.quote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Totaal niet hypocriet.
De overheid moet mensen vrij laten te zondigen, maar een kind is nog niet bekwaam zelf te kiezen.
En niemand zit te wachten op 2 vaders of moeders.
Nog meer degeneracy.quote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spreek effe voor jezelf joh idioot.
Ja hoor Inso.quote:Op zondag 11 december 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei aangeboren afwijking, wat is precies het verschil
Pedoseksualiteit is alleen wat schadelijker.
In elk geval wel consistent.quote:
Wat is het verschil Fok-it?quote:Op zondag 11 december 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor Inso.
`Wat schadelijker'' ook echt
Ja, jij bent echt consistent inderdaadquote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
In elk geval wel consistent.
Niet zoals jij en je atheïsten-clubje constant een dubbele moraal hanterend naar hoe het voor jou het beste uitkomt.
Paar flessen drank maakt wel verschil wat je mening is natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt consistent inderdaad
Volgende week ben je Inso weer aan het bashen als je even contra-religie bent
Inso wil altijd graag zijn wereldbeeld aan andere mensen opdringen. Hij zal dit uiteraard ontkennen.quote:
Daarom ben ik pro homohuwelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inso wil altijd graag zijn wereldbeeld aan andere mensen opdringen. Hij zal dit uiteraard ontkennen.
Ik heb geen atheïsten clubje. En ik heb mijn mening op basis van verschillende dingen inderdaad, niet zodat ik maar in een bepaald hokje pas. Ik probeer zelf een keuze te maken.quote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Elan het volgende:
[..]
In elk geval wel consistent.
Niet zoals jij en je atheïsten-clubje constant een dubbele moraal hanterend naar hoe het voor jou het beste uitkomt.
Ook jij hanteert een dubbele moraal boven principes.quote:Op zondag 11 december 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedoseksualiteit is aangeboren en kan je niet afleren. En er zijn genoeg pedo's die niks doen omdat ze weten dat het moreel gezien fout is. Maar we hebben nu eenmaal een beschermdrang tegen kinderen en die zijn seksueel nog niet ontwikkeld genoeg om die keuzes te maken, dus dat is fout ja.
Twee volwassen mensen die van elkaar houden en met elkaar willen leven, moet toch kunnen ongeacht geslacht?
Nou, pedoseksualiteit heeft op de langere termijn mogelijke seksuele en geestelijke schade voor het slachtoffer.quote:
Leg eens uit.quote:Op zondag 11 december 2016 01:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook jij hanteert een dubbele moraal boven principes.
Maar de kern is hetzelfde.quote:Op zondag 11 december 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, pedoseksualiteit heeft op de langere termijn mogelijke seksuele en geestelijke schade voor het slachtoffer.
Welke negatieve gevolgen heeft homoseksualiteit volgens jou?
Nee hoor, jij noemt het `wat schadelijker' waarmee je impliceert dat je homoseksualiteit ook schadelijk vind.quote:
De kern van heteroseksualiteit en pedoseksualiteit is ook hetzelfde.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, jij noemt het `wat schadelijker' waarmee je impliceert dat je homoseksualiteit ook schadelijk vind.
Daarom zeg ik: Wat zijn de schadelijke gevolgen?quote:Op zondag 11 december 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alleen lang niet op de schaal van pedofilie.
Medisch gezien in het westen hun aids problematiek?quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Daarom zeg ik: Wat zijn de schadelijke gevolgen?
Dan is Inso zijn relatie ook schadelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan even het voortplantings-argument daargelaten want je zult er vast nog wel meer weten
Mag ik hier iets over zeggen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan even het voortplantings-argument daargelaten want je zult er vast nog wel meer weten
Dat komt omdat ze de verboden condoom niet gebruiken. Juist heerlijk christelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Medisch gezien in het westen hun aids problematiek?
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggenquote:
Basis van alle leven komt voor uit man en vrouw, daarom is die verbintenis heilig.quote:
Mannen zouden sowieso geen seks moeten hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de verboden condoom niet gebruiken. Juist heerlijk christelijk.
Dat was 30 jaar geleden meer een issue jaquote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is die enorme aids epidemie geloof ik nu wel fors minder.
Is weer aan het groeien man. In West-Europa ook. Niet alleen onder boelers.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is die enorme aids epidemie geloof ik nu wel fors minder.
Dus is gewoon schadelijk geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar geleden meer een issue ja
In een achteraftopic word je vast weer beticht van het snijden in jezelf. Lekker hoorrrr!1!!!1!!quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggen
Lekker voor mensen die zich niet kunnen inhouden.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is weer aan het groeien man. In West-Europa ook. Niet alleen onder boelers.
Nee omdat pedofilie vaak gewoon verkrachting is omdat een kind niet kan kiezen voor seks omdat die dat niet begrijpt. Bij homofilie kiezen twee mensen ervoor seks met elkaar te hebben en vinden dat beide goed, waarom zou je dat tegen willen houden? Laat mensen toch lekker genieten van hun leven, als ze verder niemand kwaad doen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Basis van alle leven komt voor uit man en vrouw, daarom is die verbintenis heilig.
Jij zegt eigenlijk, tja pedofielie is schadelijk dus doen we niet, homofilie heb je geen last van verder dus mag wel. Terwijl het allebei aangeboren afwijkingen betreft. Dat is vrij egoïstisch geredeneerd.
Oh nee, dat is Elanquote:Op zondag 11 december 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een achteraftopic word je vast weer beticht van het snijden in jezelf. Lekker hoorrrr!1!!!1!!
Oke ik ken gevallen waar onzekere jonge jongens en meisjes ten prooi zijn gevallen aan gays.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggen
In NWS waren er ook weer van die tokkies bezig hè, de tering.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Mikey noemde me al eens in 1 zin met Merkel en noemde me mede-verantwoordelijk voor de verkrachtingen in Duitsland
Oei, dat is niet best. Heb je toevallig al je stembiljet voor de Bondsdagverkiezingen binnen zodat je als Merkel-hooligan op haar kan stemmen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Mikey noemde me al eens in 1 zin met Merkel en noemde me mede-verantwoordelijk voor de verkrachtingen in Duitsland
Ja die gast liep mishandeling even te stimuleren, wat een staatsdebielquote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In NWS waren er ook weer van die tokkies bezig hè, de tering.
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 11 december 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat pedofilie vaak gewoon verkrachting is
En hoe ben je er weer bovenop gekomen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke ik ken gevallen waar onzekere jonge jongens en meisjes ten prooi zijn gevallen aan gays.
Van die meestal knappe verlegen meisjes die totaal misbruikt worden door van die enge pot wijven.
Dit gebeurd soms ook bij onzekere jongens.
Dit klopt. Waarom je dat aan mij moet vragen is me niet helemaal helder maar okequote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.
Vraag maar aan Fok-It
Dat was meer omdat jij nog al voor de komst van vluchtelingen was.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Die mensen sowieso die in dat topic drie studentenmeisjes die vluchtelingen willen helpen wegzetten als medeplichtigen aan verkrachting. Dan moet je wel enorm dom zijn om dat te denken.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die gast liep mishandeling even te stimuleren, wat een staatsdebiel
Oké je wil er niet echt inhoudelijk op ingaan dus.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.
Vraag maar aan Fok-It
Pedofilie heeft niets met een kind verkrachten te makenquote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké je wil er niet echt inhoudelijk op ingaan dus.
ik niet gelukkig wel zo een meisje die echt leuk was vroeger.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En hoe ben je er weer bovenop gekomen?
Je ging wel ver in je beledigingen man.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was meer omdat jij nog al voor de komst van vluchtelingen was.
Het is me een raadsel hoe ze er altijd op komen. Ik ben juist kritischer over links dan pakweg 2/3 jaar geleden. Niet dat ik ooit rechts zal gaan denken verderquote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Heb je toevallig al je stembiljet voor de Bondsdagverkiezingen binnen zodat je als Merkel-hooligan op haar kan stemmen?
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Niet dat ik ooit rechts zal gaan denken verder
hij was zelf ook niet heilig hoor meneer hoopte dat ik dit halfjaar niet meer zou halen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ging wel ver in je beledigingen man.
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.quote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofilie heeft niets met een kind verkrachten te maken
En zij is nu zo'n lekkere rosbiefvreter? Zonder foto's devalueert je stelling al met 47%.quote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik niet gelukkig wel zo een meisje die echt leuk was vroeger.
Wat ??quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.
Ik hoop dat er ergens nog een gulden middenweg is. Maar het is vooral een beetje aftasten denk ik. Merk al wel wat verschillen bij mezelf in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet.
Het is niet dat links de laatste jaren ergens gelijk in krijgt.
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.
Dat niet meer ze zit sinds dat gebeuren ergens in therapie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En zij is nu zo'n lekkere rosbiefvreter? Zonder foto's devalueert je stelling al met 47%.
Hier gaat iets mis, JR.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedoseksueel zijn is de gevoelens die je hebt, maar dat je niet perse hoeft over te gaan op de daad. Heel veel pedoseksuelen houden zich ook gewoon in omdat ze weten dat het walgelijk is.quote:
Je haalt dingen door elkaar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedoseksueel zijn is de gevoelens die je hebt, maar dat je niet perse hoeft over te gaan op de daad. Heel veel pedoseksuelen houden zich ook gewoon in omdat ze weten dat het walgelijk is.
Klopt. Bne daar ook niet trots opquote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij was zelf ook niet heilig hoor meneer hoopte dat ik dit halfjaar niet meer zou halen.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.
Gewoon toestemming vragen aan de papa of mama van de dreumes in kwestiequote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
heb ruzie met mijn vriendin omdat ik zeg dat abortus moord is en ik dus tegen abortus ben
Misschien is ze zwanger lolquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebben
Alsof jij geen politieke discussies hield met je vriendin op die leeftijdquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebben
Leuke vriendin. Klinkt als een goeie relatiequote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
"Hoop dat jij een vrouw wordt en dan verkracht wordt en je dan de baby verplicht moet houden omdat je geen abortus mag plegen"mad
Het is dan ook wel duidelijk dat het links van 2/3 jaar geleden op elk front ongelijk had.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ergens nog een gulden middenweg is. Maar het is vooral een beetje aftasten denk ik. Merk al wel wat verschillen bij mezelf in ieder geval
Hahaquote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke vriendin. Klinkt als een goeie relatie
En ik me maar afvragen waarom ze zich zo geïrriteerd door jou voelde.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
"Hoop dat jij een vrouw wordt en dan verkracht wordt en je dan de baby verplicht moet houden omdat je geen abortus mag plegen"mad
Ik heb nog nooit ruzie gehad met mn vrouw over politiek.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij geen politieke discussies hield met je vriendin op die leeftijd
Maar eerlijk Fylax. Wat is nou echt een standpunt of een mening wat nou echt bij jou past? Ik heb het idee dat je nogal een hoop overneemt van fok, ik zal Inso specifiek niet noemen. Oh toch welquote:
Nee maar dat ligt ook aan het karakter wat je hebt. Of je het je persoonlijk aantrekt of gewoon het objectief kan bekijken.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ruzie gehad met mn vrouw over politiek.
En we zitten echt enorm uit elkaar.
Fylax heeft 90% van de punten een andere mening.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar eerlijk Fylax. Wat is nou echt een standpunt of een mening wat nou echt bij jou past? Ik heb het idee dat je nogal een hoop overneemt van fok, ik zal Inso specifiek niet noemen. Oh toch wel
In een relatie moet je zulke dingen kunnen relativeren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat ligt ook aan het karakter wat je hebt. Of je het je persoonlijk aantrekt of gewoon het objectief kan bekijken.
ik was d'r vooral even aan t triggerenquote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar eerlijk Fylax. Wat is nou echt een standpunt of een mening wat nou echt bij jou past? Ik heb het idee dat je nogal een hoop overneemt van fok, ik zal Inso specifiek niet noemen. Oh toch wel
Bedankt Adquote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Pedofiel is de geaardheid/neiging tot en bij pedosekualiteit ga je over tot handelingen.
Ja ik had die twee begrippen even door elkaar gehaald, vooral omdat je vaker pedofiel hoort met de negatieve klank dan pedoseksueel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Pedofiel is de geaardheid/neiging tot en bij pedosekualiteit ga je over tot handelingen.
Dat komt omdat 90 procent het verschil niet weetquote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik had die twee begrippen even door elkaar gehaald, vooral omdat je vaker pedofiel hoort met de negatieve klank dan pedoseksueel.
Zij hebben nooit gedood in de naam van atheïsmequote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stalin ook.
Mao ook.
Pol Pot ook.
Castro ook.
Welke dictator eigenlijk niet, alleen paar islamieten.
Is ook wel leuk om zulke discussies te houden denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een relatie moet je zulke dingen kunnen relativeren.
Tuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij hebben nooit gedood in de naam van atheïsme
De reden dat zij kerken en andere religieuze instituten wegdeden is zodat zij als enige geëerd werden
Abortus is nooit wenselijk, maar gelijkstellen aan moord gaat ver. Als we het ff doordraven, pleeg jij elke dag een massamoord als je je zaadlozing over je eigen gezicht heen spuit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
heb ruzie met mijn vriendin omdat ik zeg dat abortus moord is en ik dus tegen abortus ben
terwijl ze zelf op 10 januari zei dat abortus moord is
Gelukkig blijf je wel altijd reageren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Bne daar ook niet trots opIk wil meestal vooral gewoon inhoudelijk op iemand in gaan maar bij jou is dat vaak erg lastig.
Discussies is niets mis mee nee.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook wel leuk om zulke discussies te houden denk ik.
Als je het over alles eens bent is het maar saai
Zijn jullie zwanger?quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
terwijl ze zelf op 10 januari zei dat abortus moord is
Dat klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je wel altijd reageren.
Daarom fap ik ook nooit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Abortus is nooit wenselijk, maar gelijkstellen aan moord gaat ver. Als we het ff doordraven, pleeg jij elke dag een massamoord als je je zaadlozing over je eigen gezicht heen spuit.
Er was ooit zo'n show op de NPO van zo'n jongen die dan pedofiel was maar zich wel inhield. En dat ze gingen vragen aan mensen in de stad wat ze dachten van pedofielen. Natuurlijk meteen teksten als "ophangen aan zijn ballen"quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat 90 procent het verschil niet weet
Don & Ad, over viespeuken gesprokenquote:
geef maar bron waarin zij namens atheïsme hadden gedood danquote:
Abortus is overheidsbemoeienis.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef Fylax het volgende:
Maar inso leg eens uit hoezo abortus verbieden dan geen overheidsbemoeienis is?
#curious
Kranten meisje is mijn favoriet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don & Ad, over viespeuken gesproken
Ahhh de projectie...heerlijk!quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het vooral altijd wel schattig als mijn vriendin toentertijd in dr gepriviligeerde positie linkse taal uit ging slaan.
Af en toe de boel op scherp zetten.quote:Op zondag 11 december 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Discussies is niets mis mee nee.
Dat heb ik uberhaubt nooit geclaimed?quote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geef maar bron waarin zij namens atheïsme hadden gedood dan
nooit begrepen dat mensen dat kijkenquote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don & Ad, over viespeuken gesproken
Uiteraard. Zolang jij je pedofilie niet omzet naar pedoseksualiteit is er verder ook niks aan de hand. Behalve dat je er zelf ongemak van hebt dan. Het probleem is alleen dat voor veel pedofilien die lijn snel doorboord kan wordenquote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was ooit zo'n show op de NPO van zo'n jongen die dan pedofiel was maar zich wel inhield. En dat ze gingen vragen aan mensen in de stad wat ze dachten van pedofielen. Natuurlijk meteen teksten als "ophangen aan zijn ballen"
Inso is wel intelligent, maar aangezien er heel veel zaken open tot interpretatie zijn is bij het rechte eind maar subjectief.quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inso is dan ook een intelligent persoon die het bij het rechte eind heeft.
Haal die pik eens uit je mond!quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inso is dan ook een intelligent persoon die het bij het rechte eind heeft.
Ik vind overheidsbemoeienis in sommige gevallen een noodzakelijk kwaad, zeker als wij als maatschappij besluiten dat minderjarigen niet handelingsbekwaam zijnquote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aha
Maar hoe rijm je dat dan met elkaar
ah oke thnxquote:Op zondag 11 december 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind overheidsbemoeienis in sommige gevallen een noodzakelijk kwaad, zeker als wij als maatschappij besluiten dat minderjarigen niet handelingsbekwaam zijn
Toen leerde ze dat linkse politiek een economisch drama is.quote:
Vooral niet dat mensen serieus geloven dat alles echt is, net als die mensen die kicken op porno tussen broer en zus en niet gewoon snappen dat dat net zo goed partners kunnen zijnquote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nooit begrepen dat mensen dat kijken
Tja als je die fetisj hebt zal dat het dichtste bij komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral niet dat mensen serieus geloven dat alles echt is, net als die mensen die kicken op porno tussen broer en zus en niet gewoon snappen dat dat net zo goed partners kunnen zijn
Lijkt me wel lastig leven verderquote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Zolang jij je pedofilie niet omzet naar pedoseksualiteit is er verder ook niks aan de hand. Behalve dat je er zelf ongemak van hebt dan. Het probleem is alleen dat voor veel pedofilie die lijn snel doorboord kan worden
Daarom snap ik ook niet dat niet alle pedofielen die er daadwerkelijk mee zitten niet overgaan op chemische castratie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig leven verderen de kans dat ze zich ooit eens vergrijpen als ze zich zolang moeten inhouden is groot lijkt me.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral niet dat mensen serieus geloven dat alles echt is, net als die mensen die kicken op porno tussen broer en zus en niet gewoon snappen dat dat net zo goed partners kunnen zijn
Denk dat veel van die mensen ook niet echt buiten komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig leven verderen de kans dat ze zich ooit eens vergrijpen als ze zich zolang moeten inhouden is groot lijkt me.
Is toch best een groot dilemma natuurlijk, en veel mensen zullen wel denken dat ze zichzelf wel kunnen inhouden. En kunnen ze in elk geval nog fappen in de avondquote:Op zondag 11 december 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat niet alle pedofielen die er daadwerkelijk mee zitten niet overgaan op chemische castratie.
hehe dit doet me goed Inso.quote:
Zou ik helemaal geen dilemma vinden.quote:Op zondag 11 december 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch best een groot dilemma natuurlijk, en veel mensen zullen wel denken dat ze zichzelf wel kunnen inhouden. En kunnen ze in elk geval nog fappen in de avond
Ja klopt, zoals het meeste misbruik vaak meer om macht draait dan om seksualiteit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat veel van die mensen ook niet echt buiten komen.
kindermisbruik heeft ook niet altijd met pedofilie te maken he, is vaak ook machtsmisbruik bijvoorbeeld.
Schuldig aan wat? ze hebben nog niks gedaanquote:Op zondag 11 december 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ik helemaal geen dilemma vinden.
Als je het niet doet ben je imo per definitie al schuldig.
Drama is relatief en in welk land heeft rechtse politiek geleid tot het Utopia waar je altijd lijkt heen te willen leiden?quote:Op zondag 11 december 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen leerde ze dat linkse politiek een economisch drama is.
Nee je bent pas schuldig als je daadwerkelijk met je tengels aan een kind hebt gezeten.quote:Op zondag 11 december 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ik helemaal geen dilemma vinden.
Als je het niet doet ben je imo per definitie al schuldig.
Jr heb jij 100 ook gezien ?quote:Op zondag 11 december 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, zoals het meeste misbruik vaak meer om macht draait dan om seksualiteit.
Als je bewust pedofiel bent en daar niets aan doet, dan weet je dat je een geladen pistool bent.quote:Op zondag 11 december 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schuldig aan wat? ze hebben nog niks gedaan
Heel oud sovjet unie gaat geweldig.quote:Op zondag 11 december 2016 02:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Drama is relatief en in welk land heeft rechtse politiek geleid tot het Utopia waar je altijd lijkt heen te willen leiden?
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. Daarom zou je eigenlijk ook alternatieven moeten hebben voor pedofielen. Geanimeerde porno bijvoorbeeld. Maar dat is omstreden, wat ik verder ook wel snapquote:Op zondag 11 december 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bewust pedofiel bent en daar niets aan doet, dan weet je dat je een geladen pistool bent.
Het alternatief is chemische castratie op moment.quote:Op zondag 11 december 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. Daarom zou je eigenlijk ook alternatieven moeten hebben voor pedofielen. Geanimeerde porno bijvoorbeeld. Maar dat is omstreden, wat ik verder ook wel snap
Katholieke priesters waren die al pedofiel of werden die pedofiel door de regels van de kerk ?quote:Op zondag 11 december 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je bewust pedofiel bent en daar niets aan doet, dan weet je dat je een geladen pistool bent.
Dit is weer een machtsmisbruik-voorbeeldquote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Katholieke priesters waren die al pedofiel of werden die pedofiel door de regels van de kerk ?
Wil hier serieus je mening wel over weten.
Robot sekspoppenquote:Op zondag 11 december 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in ja. Daarom zou je eigenlijk ook alternatieven moeten hebben voor pedofielen. Geanimeerde porno bijvoorbeeld. Maar dat is omstreden, wat ik verder ook wel snap
Onverwacht een leuke serie, Elke keer als ik denk wat een saai gelul gebeurt er onverwachte brute shit.quote:
Geladen pistool en denken dat kinderen toch niks vertellenquote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is weer een machtsmisbruik-voorbeeld
Daar zal beide het geval in zijn geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Katholieke priesters waren die al pedofiel of werden die pedofiel door de regels van de kerk ?
Wil hier serieus je mening wel over weten.
Oneens.quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh okéquote:Op zondag 11 december 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onverwacht een leuke serie, Elke keer als ik denk wat een saai gelul gebeurt er onverwachte brute shit.
Economische groei staat niet gelijk aan welzijn.quote:Op zondag 11 december 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel oud sovjet unie gaat geweldig.
Zuid-Korea.
VS op enorm veel vlakken.
Rechtse politiek heeft VK uit het slop gehaald.
vr seksquote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Robot sekspoppen![]()
Maar dat zal er nooit komen natuurlijk, moet je je voorstellen wat daar voor heisa van zal komen
Volgens jou.quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Economische groei staat niet gelijk aan welzijn.
Ja maar ik vraag me af hoe dat zo op wereldwijde schaal zo is ontstaan met die priesters.quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Zullen er genoeg zijn die het ook wel in hun bol hebben omdat ze een enorme maatschappelijek rolemodel-functie hebbenquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Zullen er genoeg zijn die het ook wel in hun bol hebben omdat ze een enorme maatschappelijek rolemodel-functie hebben
Ik geloof niet dat er pedofielen zijn die denken: Laat ik me maar bij de Katholieke kerk aansluiten en priester worden om mijn behoeftes te bevredigen, dat is absurdquote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af hoe dat zo op wereldwijde schaal zo is ontstaan met die priesters.
Is dat omdat mensen met die neigingen extra priester werden of hebben de regels van geheel onthouding iets geprikkeld in die mensen?
En de mensen die eerst misbruikt werden en later zelf priester werden ?quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er pedofielen zijn die denken: Laat ik me maar bij de Katholieke kerk aansluiten en priester worden om mijn behoeftes te bevredigen, dat is absurd
Die kunnen dat toch ook doen om religieuze redenen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En de mensen die eerst misbruikt werden en later zelf priester werden ?
Ja, op economische groei sec gezien valt zoveel af te dingen. Hoe is de economische groei opgebouwd? En welke groepen profiteren hiervan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens jou.
Economische groei heeft in ieder land geleid tot een hogere welzijn.
Geen geoznd mens post daar voor zn plezier.quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik had jou trouwwens niet in NWS verwacht JR
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Of denk je dat VS beter af was met een beleid niet gericht op economische groei.
Dat insinueer je met het continu bashen van het enige bewezen economische systeem in de wereld.quote:
Dus die mensen zijn zo geworden door die druk,quote:Op zondag 11 december 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Het doofpotten van het kindermisbruik is gewoon direct terug te leiden op de extreme druk op het celibaat in de katholieke kerk. Niet meer niet minder.
Echt te vaak triest kankerforum ja, heeft wel veel potentie als mensen niet als FB'ers zouden reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen geoznd mens post daar voor zn plezier.
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt te vaak triest kankerforum ja, heeft wel veel potentie als mensen niet als FB'ers zouden reageren
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus die mensen zijn zo geworden door die druk,
ernstig.
Dit klopt. Ik ben al langzaam aan het afstervenquote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef vincenzo78 het volgende:
Celibaat gaat tegen de menselijke natuur in.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.
Of mensen die vluchtelingenZwarte Piet tot in de treurnis moeten beschermen of bashen.
Klopt. En elke scheet die Sylvana SImons laat meteen een topic om d'r nog maar eens wat aandacht te gevenquote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso van beide kanten de meest trieste mensen.
Of mensen die vluchtelingen tot in de treurnis moeten beschermen of bashen.
helemaal afschaffen ?quote:Op zondag 11 december 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
De katholieke kerk zou dan ook op korte termijn het celibaat losser moeten maken.
Waar iedereen (ook de mensen die daar zo over klagen) gewoon lekker op reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En elke scheet die Sylvana SImons laat meteen een topic om d'r nog maar eens wat aandacht te geven
Ik bash niks, jij propageert zo'n zelfredzaamheid samenleving waarbij economische groei het enige doel is en alsof dat alle problemen in de wereld zal verhelpen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat insinueer je met het continu bashen van het enige bewezen economische systeem in de wereld.
Hoezo niet?quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik had jou trouwwens niet in NWS verwacht JR
Dacht dat je dat allemaal onzin vondquote:
Waar mensen op vrijwillige basis op hun eigen meest geschikte manier die problemen kunnen aanpakkenquote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik bash niks, jij propageert zo'n zelfredzaamheid samenleving waarbij economische groei het enige doel is en alsof dat alle problemen in de wereld zal verhelpen.
Dit klopt wel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sylvana hype is mede mogelijk gemaakt door DWDD
Zonder DWDD was Sylvana Simons gewoon nog die ex vj van vroeger waar niemand nooit meer aan dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |