Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?quote:Op zondag 11 december 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
ALS de bijbel was verzonnen was dat door een overheid of overheden gebeurd, niet door monniken.
Dat was nog kinderspelquote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat met het varken was ziek.
heel sneu voor die man.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?
is er al een seizoen 4 uit dan?quote:
Oh dat, is al ouder toch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)t-beginnen~aa083c87/
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook onzin, of geloof jij echt dat Maria zonder seks gehad te hebben ineens zwanger was?
Vind ik wel makkelijkquote:Op zondag 11 december 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interessant, maar ik heb een groot gebrek aan historische en theologische kennis om er wat zinnigs over te zeggen.
Was gewoon een vuile slet die vreemd is gegaan en de waarheid niet durfde te zeggen en daarom onzin verkondigde.quote:
Makkelijk? Moet ik iets gaan zeggen over iets waar ik nauwelijks kennis over hebquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel makkelijk
Staat haaks tegen dingen uit de Bijbel toch?
Die Maria was gewoon vreemd geweest en loog daarover tegen Jozef toch.quote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een kankerhoerquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Maria was gewoon vreemd geweest en loog daarover tegen Jozef toch.
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twistedquote:
Seizoen 2 heeft daar de beste van.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar seizoen 1 is kinderspel met de afleveringen uit seizoen 3 bedoe ik. Is veel meer psychologisch twisted
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk? Moet ik iets gaan zeggen over iets waar ik nauwelijks kennis over heb
quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat Christenen door zulke wetenschappelijke vondsten wel meer kunnen twijfelen.
Hier wil ik wel in mee gaan.quote:De God die hij aanbad was zowel mannelijk als vrouwelijk. De tabletten - waarin ook een portret van Jezus is opgenomen -
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgangquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een afgang voor Rico.
Twee klappen en zowel zijn neus als oog waren shredded.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |