Ik hoop dat er ergens nog een gulden middenweg is. Maar het is vooral een beetje aftasten denk ik. Merk al wel wat verschillen bij mezelf in ieder gevalquote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet.
Het is niet dat links de laatste jaren ergens gelijk in krijgt.
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.
Dat niet meer ze zit sinds dat gebeuren ergens in therapie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En zij is nu zo'n lekkere rosbiefvreter? Zonder foto's devalueert je stelling al met 47%.
Hier gaat iets mis, JR.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.
Pedoseksueel zijn is de gevoelens die je hebt, maar dat je niet perse hoeft over te gaan op de daad. Heel veel pedoseksuelen houden zich ook gewoon in omdat ze weten dat het walgelijk is.quote:
Je haalt dingen door elkaar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pedoseksueel zijn is de gevoelens die je hebt, maar dat je niet perse hoeft over te gaan op de daad. Heel veel pedoseksuelen houden zich ook gewoon in omdat ze weten dat het walgelijk is.
Klopt. Bne daar ook niet trots opquote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij was zelf ook niet heilig hoor meneer hoopte dat ik dit halfjaar niet meer zou halen.
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.
Gewoon toestemming vragen aan de papa of mama van de dreumes in kwestiequote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu pedofiel en pedoseksueel door elkaar.
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
heb ruzie met mijn vriendin omdat ik zeg dat abortus moord is en ik dus tegen abortus ben
Misschien is ze zwanger lolquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebben
Alsof jij geen politieke discussies hield met je vriendin op die leeftijdquote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zulke discussie moet je niet met je pubervriendinnetje hebben
Leuke vriendin. Klinkt als een goeie relatiequote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
"Hoop dat jij een vrouw wordt en dan verkracht wordt en je dan de baby verplicht moet houden omdat je geen abortus mag plegen"mad
Het is dan ook wel duidelijk dat het links van 2/3 jaar geleden op elk front ongelijk had.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ergens nog een gulden middenweg is. Maar het is vooral een beetje aftasten denk ik. Merk al wel wat verschillen bij mezelf in ieder geval
Hahaquote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke vriendin. Klinkt als een goeie relatie
En ik me maar afvragen waarom ze zich zo geïrriteerd door jou voelde.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Fylax het volgende:
"Hoop dat jij een vrouw wordt en dan verkracht wordt en je dan de baby verplicht moet houden omdat je geen abortus mag plegen"mad
Ik heb nog nooit ruzie gehad met mn vrouw over politiek.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij geen politieke discussies hield met je vriendin op die leeftijd
Maar eerlijk Fylax. Wat is nou echt een standpunt of een mening wat nou echt bij jou past? Ik heb het idee dat je nogal een hoop overneemt van fok, ik zal Inso specifiek niet noemen. Oh toch welquote:
Nee maar dat ligt ook aan het karakter wat je hebt. Of je het je persoonlijk aantrekt of gewoon het objectief kan bekijken.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ruzie gehad met mn vrouw over politiek.
En we zitten echt enorm uit elkaar.
Fylax heeft 90% van de punten een andere mening.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar eerlijk Fylax. Wat is nou echt een standpunt of een mening wat nou echt bij jou past? Ik heb het idee dat je nogal een hoop overneemt van fok, ik zal Inso specifiek niet noemen. Oh toch wel
In een relatie moet je zulke dingen kunnen relativeren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat ligt ook aan het karakter wat je hebt. Of je het je persoonlijk aantrekt of gewoon het objectief kan bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |