Lekker voor mensen die zich niet kunnen inhouden.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is weer aan het groeien man. In West-Europa ook. Niet alleen onder boelers.
Nee omdat pedofilie vaak gewoon verkrachting is omdat een kind niet kan kiezen voor seks omdat die dat niet begrijpt. Bij homofilie kiezen twee mensen ervoor seks met elkaar te hebben en vinden dat beide goed, waarom zou je dat tegen willen houden? Laat mensen toch lekker genieten van hun leven, als ze verder niemand kwaad doen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Basis van alle leven komt voor uit man en vrouw, daarom is die verbintenis heilig.
Jij zegt eigenlijk, tja pedofielie is schadelijk dus doen we niet, homofilie heb je geen last van verder dus mag wel. Terwijl het allebei aangeboren afwijkingen betreft. Dat is vrij egoïstisch geredeneerd.
Oh nee, dat is Elanquote:Op zondag 11 december 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een achteraftopic word je vast weer beticht van het snijden in jezelf. Lekker hoorrrr!1!!!1!!
Oke ik ken gevallen waar onzekere jonge jongens en meisjes ten prooi zijn gevallen aan gays.quote:Op zondag 11 december 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je me niet persoonlijk ongefundeerd gaat aanvallen mag je alles zeggen
In NWS waren er ook weer van die tokkies bezig hè, de tering.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Mikey noemde me al eens in 1 zin met Merkel en noemde me mede-verantwoordelijk voor de verkrachtingen in Duitsland
Oei, dat is niet best. Heb je toevallig al je stembiljet voor de Bondsdagverkiezingen binnen zodat je als Merkel-hooligan op haar kan stemmen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Mikey noemde me al eens in 1 zin met Merkel en noemde me mede-verantwoordelijk voor de verkrachtingen in Duitsland
Ja die gast liep mishandeling even te stimuleren, wat een staatsdebielquote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In NWS waren er ook weer van die tokkies bezig hè, de tering.
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.quote:Op zondag 11 december 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat pedofilie vaak gewoon verkrachting is
En hoe ben je er weer bovenop gekomen?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke ik ken gevallen waar onzekere jonge jongens en meisjes ten prooi zijn gevallen aan gays.
Van die meestal knappe verlegen meisjes die totaal misbruikt worden door van die enge pot wijven.
Dit gebeurd soms ook bij onzekere jongens.
Dit klopt. Waarom je dat aan mij moet vragen is me niet helemaal helder maar okequote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.
Vraag maar aan Fok-It
Dat was meer omdat jij nog al voor de komst van vluchtelingen was.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee, dat is Elan
Die mensen sowieso die in dat topic drie studentenmeisjes die vluchtelingen willen helpen wegzetten als medeplichtigen aan verkrachting. Dan moet je wel enorm dom zijn om dat te denken.quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die gast liep mishandeling even te stimuleren, wat een staatsdebiel
Oké je wil er niet echt inhoudelijk op ingaan dus.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een seksuele voorkeur, niet meer en niet minder.
Vraag maar aan Fok-It
Pedofilie heeft niets met een kind verkrachten te makenquote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké je wil er niet echt inhoudelijk op ingaan dus.
ik niet gelukkig wel zo een meisje die echt leuk was vroeger.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En hoe ben je er weer bovenop gekomen?
Je ging wel ver in je beledigingen man.quote:Op zondag 11 december 2016 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was meer omdat jij nog al voor de komst van vluchtelingen was.
Het is me een raadsel hoe ze er altijd op komen. Ik ben juist kritischer over links dan pakweg 2/3 jaar geleden. Niet dat ik ooit rechts zal gaan denken verderquote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Heb je toevallig al je stembiljet voor de Bondsdagverkiezingen binnen zodat je als Merkel-hooligan op haar kan stemmen?
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Niet dat ik ooit rechts zal gaan denken verder
hij was zelf ook niet heilig hoor meneer hoopte dat ik dit halfjaar niet meer zou halen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ging wel ver in je beledigingen man.
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.quote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pedofilie heeft niets met een kind verkrachten te maken
En zij is nu zo'n lekkere rosbiefvreter? Zonder foto's devalueert je stelling al met 47%.quote:Op zondag 11 december 2016 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik niet gelukkig wel zo een meisje die echt leuk was vroeger.
Wat ??quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je overgaat tot de daad van seks hebben, pedoseksueel zijn heeft niks te maken met verkrachting nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |