Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Insoquote:Op zondag 11 december 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hier wil ik wel in mee gaan.
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
De zoon van God een politieke agenda?quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zie ik 1 archeologische vondst niet als reden om te twijfelen.
Ook toen hadden mensen (politieke) agendas.
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja even polsje van badr kapot geslagen, echt afgang
quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Ik denk niet dat God mannelijk of vrouwelijk is.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je God al genderfluid is moet je toch eens wat ruimdenkender zijn naar transgenders toe Inso
Mensen die iets opschrijven wel.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De zoon van God een politieke agenda?
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er echt een scenario is waardoor jij wel echt gaat twijfelen. Of wel?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat iets anders dingen beter zou gaan uitleggen.
Was het een dinosaurus?quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
God was er al voordat er uberhaubt mannen of vrouwen waren.
Dit was een grapje Stijn.quote:Op zondag 11 december 2016 01:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze postlogica overziende heb je denk ik geen bladzijde van een bijbel gelezen.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De SGP maakt ook nog vandaag de dag reclame tegen het homohuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vindenquote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.quote:
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Liever SGP dan 50+ overigensquote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die dat een goede partij vinden
Opdoeken die handel
Protestantse denkwijze.quote:Op zondag 11 december 2016 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar we zijn wel zijn geschapen naar zijn evenbeeld.
Dat snap ik nooit.
Ook voor dieren.quote:Op zondag 11 december 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Man/vrouw is iets voor mensen, die inherrent vol zonden zitten.
God is geen mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |